امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سرانجام معلوم شدچرا مسی بهترین بازیکن جهان شده است!

#1
با گذشت پنج روز از پایان جام جهانی، جرارد هولیه به عنوان عضو ارشد کمیته فنی فیفا دلایل انتخاب مسی را توضیح داد: «ما می‌دانیم که خیلی‌ها از این انتخاب تعجب کرده‌اند، چرا که تنها تصور اغلب آنها از نمایش‌های مسی، به بازی نیمه دوم او برابر آلمان محدود می‌شود.
 این اما همه داستان نیست. ما در این مورد در کمیته فنی بحث‌های زیادی کرده بودیم و من می‌توانم به شما توضیح بدهم که چرا چنین اتفاقی رخ داد.»
سرمربی اسبق لیورپول ادامه می‌دهد: «مسی تیمش را به فینال رساند. او در مرحله گروهی همه چیز تیمش بود و در مراحل حذفی هم به وضوح در حذف سوییس و پیشروی تیمش نقش‌آفرینی کرد. مسی البته یک کار مهم دیگر هم کرد؛ اینکه مسوولیت زدن پنالتی اول تیمش برابر هلند را هم پذیرفت؛ چیزی که دو بازیکن ون‌گال از قبولش سر باز زدند و در نهایت هلند حذف شد.»
سرانجام معلوم شدچرا مسی بهترین بازیکن جهان شده است! 1
در گزارشی که سایت یاهو منتشر کرده، هولیه سپس به بررسی گزینه‌ها و مقایسه آنها با مسی می‌پردازد: «به طور گسترده‌ای در مورد آرین روبن حرف زده شده است. او می‌توانست جایزه را ببرد، اما منصفانه باید گفت وزن مسی در آرژنتین بیشتر از وزن روبن در هلند بود. عملکرد آنها در مراحل حذفی شبیه هم بود، با این تفاوت که مسی به فینال رسید و روبن نه. از خامس رودریگس نام برده می‌شود، اما نباید فراموش کنیم آنها به سرعت در مرحله یک‌چهارم نهایی اوت شدند و بازیکنی از این تیم نمی‌تواند بازیکن برتر تورنمنت باشد. دیماریا برای ما جدی بود، اما دو بازی آخر را از دست داد. از اینها که بگذریم نزدیک‌ترین رقیب مسی برای این جایزه مولر بود، اما باید بدانیم مسی برای تیمش بسیار مهم‌تر از مولر بود. اگر جای این دو بازیکن عوض می‌شد، آلمان دوباره به فینال می‌رسید، اما آرژانتین شاید نه!»


به هر حال باید قبول کنیم هولیه شخصیت کمی در فوتبال جهان نبوده و بر خلاف حرف‌هایی که در مورد نقش‌آفرینی آدیداس یا سفره پهن‌شده(!) مطرح می‌شود، انتخاب مسی –درست یا غلط- برآمده از تحلیل‌های فنی بوده است. البته باید ببینیم نظر عادل و دکتر صدر چیست؟ بالاخره این دوستان قطعا از سرمربی سابق لیورپول بیشتر فوتبال می‌فهمند!
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سرانجام معلوم شدچرا مسی بهترین بازیکن جهان شده است! 1 [/img]
پاسخ
 سپاس شده توسط Nazanin♥Xavi ، f-ghaemi
آگهی
#2
من که می گم بلاتر پدر خوندشه
امضا Heart
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  خط قرمز عنایتی روی چهار بازیکن هوادار
  جدیدترین بازیکن دوملیتی ایرانی در لیگ سوئد
Subarrow یوزها سرانجام رختکن منامه را هم فتح کردند (عکس)
  اسدی در آخرین بازی فصل بهترین شد
  پاس گل قایدی، بهترین پاس گل هفته
  این همه بازیکن خوب، فقط برای یک پستِ تیم ملی!
  همه چیز در مورد مسی و راموس معلوم می شود
  اتمام حجت رئال؛ این ۴ بازیکن را نمی‌فروشیم (عکس)
  قایدی، بهترین بازیکن دیدار استقلال - الاهلی
  هجومی‌ترین ترکیب فصل پرسپولیس؛ حمله با ۶ بازیکن!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان