امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نقشه مادر جانی برای قتل اعضای خانواده اش در گلستان

#1
نقشه مادر جانی برای قتل اعضای خانواده اش در گلستان 1
مادر خانواده چند بار تصمیم به جدایی گرفته، اما شوهرش حاضر نبوده وی را طلاق دهد.
رییس پلیس آگاهی استان گلستان در این باره به جام جم گفت: بیست و سوم خرداد امسال زوج جوانی پسر و دختر خردسالشان را که دچار مسمومیت شده بودند، به بیمارستانی در شهرستان گنبد منتقل کردند.
پزشکان در بررسی اولیه متوجه شدند پسر دو ساله به دلیل شدت مسمومیت فوت کرده است و در ادامه فقط موفق به نجات دختر پنج ساله شدند. در پی این حادثه مسئولان بیمارستان مانع از خروج والدین آنها از محل شدند و موضوع را به پلیس گزارش دادند.
سرهنگ محمدرضا اکبری افزود: کارآگاهان جنایی با اطلاع از موضوع در بیمارستان حضور یافتند و با گزارش موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا، پیکر پسر خردسال به پزشکی قانونی منتقل و والدین او برای ادامه تحقیقات به اداره پلیس آگاهی گلستان اعزام شدند.
رییس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: در مرحله بعدی کارآگاهان جنایی تحقیقات را روی والدین و اقوام کودک فوت شده متمرکز کردند که سرانجام مطلع شدند این خانواده با اقوام و دوستان خود هیچ گونه اختلافی نداشته اند، اما میان خودشان اختلاف هایی وجود داشته است. مادر خانواده چند بار تصمیم به جدایی گرفته، اما شوهرش حاضر نبوده وی را طلاق دهد.
اکبری خاطرنشان کرد: با به دست آمدن این سرنخ کارآگاهان احتمال دادند مادر خانواده در این حادثه نقش داشته باشد بنابراین با گذشت 25 روز از حادثه چند روز پیش وی با دستور قضایی بازداشت و برای تحقیقات به پلیس آگاهی استان گلستان منتقل شد. این زن در بازجویی های مقدماتی اظهارات متناقضی را بیان و ادعا کرد به فرزندش علاقه مند بوده و در مرگ او نقشی نداشته است.
وی گفت: در پی اظهارات متناقض متهم سرانجام وی روز پنجشنبه نوزدهم تیر امسال راز کشتن پسر دو ساله اش را برملا کرد و گفت من و شوهرم با هم اختلاف داشتیم. حتی آمدن دو فرزند به زندگی مان شرایط را بهتر نکرد. خواستار جدایی از وی بودم، اما حاضر به این کار نیز نبود. دیگر تحمل این زندگی را نداشتم و تصمیم گرفتم جان خود و دیگر اعضای خانواده ام را بگیرم.
متهم در ادامه اظهاراتش افزود: شب حادثه آش خریدم و در آن سم ریختم و سپس از طریق یک آژانس، آن را به نشانی خانه فرستادم. وقتی شوهرم آمد، وانمود کردم برایمان آش نذری آورده اند. ابتدا بچه ها از آن خوردند. همین که من و شوهرم خواستیم بخوریم او متوجه مسمومیت بچه ها شد و من در اجرای نقشه ام ناکام ماندم. وقتی پسر کوچولویم روی دستانم جان داد، تازه فهمیدم چه تصمیم اشتباهی گرفته ام.
بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای مادر سنگدل، او روانه زندان شد تا بزودی صحنه جنایت را بازسازی کند.
گزارش خبرنگار ما حاکی است، وضع دختر پنج ساله این خانواده که به دلیل مسمومیت در بیمارستان بستری بود، نیز از سوی پزشکان رضایتبخش اعلام شده است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Heart بهم خوردن نامزدی در خانواده بشار اسد رنگ خون گرفت
Heart واکنش نوری مالکی به بازداشت تعدادی از اعضای حشد شعبی
Heart شکایت خانواده ترامپ از کتاب برادرزاده رئیس‌جمهور آمریکا رد شد
Heart عدم ایمنی کافی، یک معدن زغال‌سنگ در گلستان را به تعطیلی کشاند
  غرق شدن جوان ۲۵ ساله در بند گلستان مشهد!
  انتخاب اعضای جدید شورای امنیت به صورت الکترونیک برگزار نمی‌شود
  عضو جدید بزرگترین خانواده جهان به دنیا آمد
  بدنیا آمدن دختر در یک خانواده پسرزا پس از 200 سال
  شوخی های ترسناک این پدر و مادر با فرزند خود
  پرت کردن نوزاد معلول تازه متولد شده توسط مادر !

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان