امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تبليغ زندگي آمريکايي و ايران باستان براي مقابله با ايران اسلامي

#1
به گزارش خبرنگار  ديپلماسي عمومي مشرق، در جلسه اي که براي بررسي وضعيت رسانه هاي خارجي آمريکا در کنگره تشکيل شده بود، بر راهکار برجسته سازي دوران ايران باستان  با نشان دادن شکوه و عظمت آن دوران، براي مقابله با ايران اسلامي  تاکيد شد.
نمايندگان در خصوص راهکارهاي نفوذ بيشتر صداي آمريکا در ايران و مقابله با پارازيت هاي ضد عمليات رواني ايران صحبت کردند.
قابل ذکر است که جلسه با حضور و سخنراني عباس فخرآور يکي از عناصر فراري ضد انقلاب در کنگره آغاز شد.
در اين جلسه نمايندگان تاکيد کردند که شبکه‌هاي BBG (رسانه هاي دولتي آمريکا) بايد به توليد و انتشار اطلاعات مهم و ضروري براي مردم ايران، جهت عمليات رواني و مقابله با اخبار منتشر شده از رسانه هاي داخلي ايران، ادامه دهد.
نمايندگان کنگره در اين جلسه بزرگترين مشکل رسانه هاي خارجي آمريکا از جمله صداي آمريکاي فارسي( VOA PNN) و راديو فردا را براي عمليات رواني بر ذهن هاي مردم ايران، اختلال امواج و پارازيت هايي مي دانند که از سوي ايران براي مقابله با اين رسانه ها صورت مي پذيرد. 
 بايد ايران باستان را برجسته کنيم و آن را در مقابل ايران اسلامي قرار دهيم
نمايندگان کنگره با صراحت به اين استراتژي تاکيد کردند که براي مقابله با ايران بايد در رسانه هاي خارجي به باستانگرايي دامن زده و شکوه و عزت آن دوران را به نمايش بگذاريم.
اندرس ويمبوش که به نمايندگي از بي بي جي در اين جلسه حضور داشت گفت: " ما مي توانيم از طريق تهيه برنامه هايي که به گذشته ايران شأن و عزت دهد، درباره ميراث 2500 ساله ايران صحبت کنيم. برنامه ريزي بلندمدتمان، ما را به آرمان هاي مردم ايران که ارتباط يافتن با جهان پيرامون است، پيوند مي دهد."
وي افزود:  تعديلات و بهبود برنامه هاي تلويزيون فارسي صداي آمريکا  در اين جهت است که خبرهاي تحقيقي بيشتر، توجه بيشتر به زندگي امريکايي، پوشش تاريخ و فرهنگ ايران و گزارشات اقتصادي مفصل را فراهم کند و برنامه هايي را تدوين کند که بحث و جدل بين نمايندگان گروه هاي مرجع سياسي و اجتماعي ايران بوجود آورد.
وي تاکيد کرد: افزايش برنامه هاي اقتصادي، فساد دولتي، باندهاي کالايي و همچنين فعاليت اقتصادي سپاه پاسداران را نشان مي دهد. از مسائل مورد توجه مي تواند بحث درباره توانمندي عظيم اقتصادي ايران باشد؛ که بايد رهبري ايران برنامه هسته اي و فعاليت هاي بدخواهانه اش در منطقه را متوقف کند و دولت اين کشور بايد اين توانمندي ها را درجهت منافع شهروندان به کار گيرد."
تبليغ زندگي آمريکايي و ايران باستان براي مقابله با ايران اسلامي 1
 
راه موفقيت صداي آمريکا
نمايندگان در خصوص تعامل با اغتشاشگران توسط شبکه صداي آمريکاي فارسي و انعکاس ويديوهاي اغتشاشات که توسط اغتشاشگران صورت گرفته در اين جلسه صحبت کردند.
در گزارش اين جلسه در خصوص پوشش هاي اخبار داخلي ايران ادعا مي شود که در گزارش رويدادها و حوادث ايران، راديو فردا تحولات و رخدادهاي ايران را پوشش مي دهد. نمايندگان به تقويت برنامه هاي صداي آمريکا تاکيد کرده و راه موفقيت آن را دستيابي به ماهواره قدرتمند و امن، دسترسي به راديو و اينترنت براي برنامه ريزي PNN براي ايران دانستند.
گزارش اين جلسه مي افزايد: "با توجه به اهميت پخش اخبار در ايران، شورا، بازبيني دقيقي از قابليت‌هاي برنامه انجام داد. با در نظر گرفتن اينکه اين برنامه ها بايد تأمين کننده نيازهاي مخاطبان ايراني و همچنين منافع ملي امريکا باشد."
ويمبوش تاکيد کرد:"يافته‌هاي تکنولوژيک و راه حل‌هاي ديپلماتيک براي مقابله با اقدامات ايران، در جهت دستيابي به اهداف BBG ضروري است."
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان