امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پارکینگ ‌های زنانه در چین +عکس

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.



فضای پارکینگ خودروها در این مرکز خرید به صورت مجزا با خط‌ کشی صورتی رنگ از سایر پارکینگ‌ها مشخص شده و در آن تابلویی با این عنوان نصب شده: «با احترام برای بانوان رزرو شده است». فضای این جای پارک‌ها همچنین از جای پارک‌های معمولی حدود 30 سانتیمتر بیشتر است.





یک مرکز خرید در شهر «دالیانِ» چین، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پارکینگ
‌هایی را مخصوص زنان طراحی کرده که ضمن داشتن فضای بیشتر با علایم مخصوص مشخص شده‌اند.
فضای پارکینگ خودروها در این مرکز خرید به صورت مجزا با خط‌ کشی صورتی رنگ از سایر پارکینگ‌ها مشخص شده و در آن تابلویی با این عنوان نصب شده: «با احترام برای بانوان رزرو شده است». فضای این جای پارک‌ها همچنین از جای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پارک‌
های معمولی حدود 30 سانتیمتر بیشتر است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پارکینگ ‌های زنانه در چین +عکس 1
مدیر این مرکز خرید می‌گوید: پس از آنکه مشاهده کردیم زنان در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پارک کردن
در فضای پارک استاندارد پارکینگ دچار مشکل هستند، 10 محل دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پارک اختصاصی و بزرگتر را در خارج از ورودی اصلی به زنان اختصاص دادیم.
یکی از زنان استفاده‌کننده از این پارکینگ‌ها با ابراز خرسندی از طراحی فضای جدید می‌گوید: فکر می‌کنم استفاده از این پارکینگ‌ها خیلی
راحت‌تر است زیرا سایر جاهای دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پارک
بسیار تنگ هستند.
وی می‌گوید: اختصاص پارکینگ‌های مخصوص به زنان از روی تعصبات جنسیتی نیست. این فقط بدین خاطر است که زنان در هنگامدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پارک خودرو
کمی مشکل دید دارند.
با این حال مفسران خشمگین رسانه‌های اجتماعی چین مدیران این مرکز خرید را به تبعیض جنسیتی و افکار کهنه متهم می‌کنند. یکی از این منتقدان می‌گوید: این پارکینگ‌ها مثلا برای احترام به زنان طراحی شده‌اند اما در واقع توهین‌آمیز هستند.
به نقل از خبرگزاری فرانسه، «یانگ هونگ جون»، مدیر این مرکز خرید که خودش نیز یک زن است ضمن رد این اتهامات می‌گوید: ما فقط می‌خواستیم کار زنان را که اکثر مشتریان ما را تشکیل می‌دهند را آسان کنیم.
وی افزود: این به هیچ وجه توهین به زنان نیست. اگر فضای پارکینگ آنها بزرگتر است دلایل خاصی دارد و این بدین معنا نیست که رانندگی زنان از مردان بدتر است. همانطور که آشپزهای مرد ماهری داریم، رانندگان زن ماهر نیز داریم.
با این حال ساخت پارکینگ‌های اختصاصی برای زنان طرح تازه‌ای نیست چراکه پیش از این در کره‌جنوبی و برخی کشورهای اروپایی این طرح پیاده شده است. اگرچه مردان معمولا زنان را به عدم مهارت کافی در رانندگی متهم می‌کنند اما بنابر آمارهای اعلامی از سوی سازمان جهانی بهداشت (WHO) در ماه مارس 2013 میلادی در جهان مردان بیش از زنان دچار حوادث رانندگی شده‌اند و 77 درصد از قربانیان حوادث رانندگی را مردان تشکیل می‌دهند.
ایسنا

تاریخ نشر: دوشنبه 30 تیر 1393
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  روستایی زنانه که هیچ مردی حق ورود نداردღ¸.•*` `*•.¸ ღ
  زمین‌گیر شدن 90 درصد هواپیماها در پارکینگ به خاطر کرونا
  گدایی پدر با لباس زنانه به خاطر فرزندش!
  آرایشگر زنانه: ما در ایام محرم شیفت ویژه داریم/ آرایشگر مردانه ...:|
  گران قیمت ترین ساعت زنانه جهان!! + عکس
  مادری که فرزندش را مجبور کرد در پارکینگ بنشیند!
  آغاز برخورد با آرایشگاه های زنانه متخلف + عکس
  جزییات سرقت مسلحانه از یک آرایشگاه زنانه در اهواز
  جسد رها شده در پارکینگ بازار آهن تهران+عکس
  کارتن خوابی زنانه در شب‌های پایتخت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان