امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

امکان جدید گوگل برای مشتریان ‌وب‌سایت بازار نرم‌افزاری گوگل پلی

#1
امکان جدید گوگل برای مشتریان ‌وب‌سایت بازار نرم‌افزاری گوگل پلی 1

شرکت گوگل به‌عنوان صاحب‌امتیاز سیستم‌عامل اندروید برای بهینه‌سازی خدمات خود اقدامی مفید انجام داده است و امکان جدید گوگل برای مشتریان وب‌سایت بازار نرم‌افزاری گوگل پلی به این بازار نرم‌افزاری افزوده شده است.

این امکان جدید، بسیار ساده ولی درعین‌حال بسیار کارآمد است و به کمک آن کاربران می‌تواند در صورت تمایل، یک برنامه را به‌عنوان برنامه نامناسب به گوگل گزارش بدهند. در این بخش جدید که به بازار گوگل پلی افزوده شده است، عنوانی با نام گزارش دهی یا report در صفحه اطلاعات نرم‌افزارها اضافه شده است که در این بخش فرد می‌تواند با کلیک کردن بر روی عبارت تعیین به‌عنوان یک نرم‌افزار نامناسب یا Flag as Inappropriate، نرم‌افزار مربوطه را به‌عنوان یک برنامه ناکارآمد نشانه‌گذاری نماید.

البته این امکان پیش‌ازاین در گوشی‌های موبایل و تبلت‌های اندرویدی وجود داشت ولی این امکان خاص، در بخش وب‌سایت این شرکت برای مشتریان دیده نمی‌شد. به همین دلیل نیز مشتریانی که بسیاری از اوقات نرم‌افزارهای موبایل خود را به‌صورت راه دور و از طریق کامپیوتر خود از بازار نرم‌افزاری گوگل پلی دانلود می‌کردند، با مشکل عدم امکان گزارش دادن برنامه روبرو بودند.

شاید باور این امر برای بسیاری از ما دشوار باشد ولی در بسیاری از کشورها افراد برای اینکه ازنظر امنیتی دارای شرایط امن باشند، تنها از طریق کامپیوتر خود برای خریدهای اینترنتی اقدام می‌کنند و همین امر موجب می‌شود تا بسیاری از افراد برای خرید نرم‌افزارهای موبایل از بازار نرم‌افزاری گوگل، به کامپیوتر خود روی آورده و حتی یک‌بار نیز گوگل پلی استور را بر روی گوشی خود باز نکرده باشند.

در ضمن این امکان به شما شرایطی را خواهد داد که بتوانید در خواندن نقدهای نرم‌افزار که در پلی استور نوشته شده است نیز برای گزارش نقدهای نادرست و جعلی اقدام کنید. حتی می‌توانید نرم‌افزارهایی که کپی مستقیم از نرم‌افزار یا اپلیکیشن دیگر هستند را نیز گزارش داده و از دزدی‌های نرم‌افزاری این‌گونه جلوگیری نمایید. این گزارش‌ها به‌صورت کامل به گوگل فرستاده خواهند شد و مسئولان این شرکت در صورت مواجهه با گزارش‌های مشابه برای یک نرم‌افزار به آن رسیدگی نموده و تصمیمات لازم برای رفع ایراد مربوطه و یا حتی حذف نرم‌افزار یادشده از بازار گوگل پلی را اتخاذ خواهند نمود.

این عمل گوگل عملا بازار نرم‌افزاری پلی استور را در این زمینه خاص از بازار نرم‌افزاری اپل جلو خواهد انداخت زیرا در iTunes شما امکان گزارش نرم‌افزارها را نخواهید داشت و احتمال می‌رود که اپل نیز به‌زودی امکانی ازاین‌دست را به iTunes بیفزاید. و درعین‌حال به‌عنوان یک کاربر به ما نیز اجازه می‌دهد تا سهم خود را در ایجاد و گسترش فرهنگ رعایت کپی‌رایت ایفا نماییم.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پس از اینستاگرام و واتساپ گوگل پلی و اپ استور نیز فیلتر شدند !
  گوشت آهو به بازار رسید! نگرانی از منقرض شدن نسل آهو ها
  بازار مسکن درگیر دلال بازی شده است!
  چجوری به طور امن به سایت دیپ وب بریم؟
  |مسابقه قیمت‌ها و ستادهای بی‌خاصیت/ چرا تصمیمات دولت در بازار کارساز نیست؟
  ورشکستگی صنوف و تعدیل نیرو نتیجه تحمیل محدودیت‌ها بر بازار هرمزگان
  امکان ابتلای مجدد بهبودیافتگان کرونا وجود ندارد اما ...
  کرونا در مشهد تثبیت شده/ امکان بازگشت موج دوم
  "ویروس کرونا توسط یک انسان به بازار حیوانات ووهان منتقل شده است"
  دستورالعمل جدید آمریکا برای اجرای سخت‌گیرانه تحریم‌ها علیه ایران !

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان