امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پولادی به اروپا نرود در پرسپولیس می‌ماند

#1
Video 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ایسنا:  
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید در صورت جدایی کامل پولادی و حسینی مشکل جدی در خط دفاعی سرخپوشان پیش نمی‌آید و قطعا بازیکنان خوبی جایگزین آنها خواهند شد.

محمد پنجعلی درباره آخرین وضعیت قرارداد بازیکنان پرسپولیس اظهار کرد: در مورد بازیکنان ایرانی فقط بحث بر روی حسینی و پولادی مانده بود که سید جلال جدایی‌اش تقریبا قطعی شد و پولادی هم اظهار کرده در صورت نرفتن به اروپا قطعا در پرسپولیس می‌ماند.

او ادامه داد: ما مدت زمان زیادی را برای حضور سید جلال حسینی و بحث و تبادل نظر برای قرارداد با پرسپولیس صرف کردیم اما متاسفانه این بازیکن علی‌رغم درخواست‌هایی که مدیرعامل باشگاه و من برای گفت‌وگو داشتیم چندان تمایلی به حضور در باشگاه و گفت‌وگو نشان نداد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس افزود: ما در تمامی خطوط بازیکنان خوب و باکیفیتی داریم و تنها در بخش دفاع دچار کمی مشکل هستیم و تلاش می‌کنیم با جذب بازیکن یا بازیکنان خارجی خوب این مشکل را حل کنیم.

پنجعلی با اشاره به اینکه برای فصل آینده پرسپولیس بازیکنان خوبی در ترکیب سرخ‌پوشان حضور دارند خاطرنشان کرد: برای مثال در درون دروازه ما سوشا مکانی و نیلسون را داریم که هر دو جزو دروازه‌بانان خوب و باکیفیت ایران هستند. در خط جلو هم بازیکنانی چون نوروزی، عباس‌زاده، صادقیان، عالیشاه و دغاغله حضور دارند که خیال ما را راحت کرده‌اند.

او تصریح کرد: البته عدم حضور احتمالی پولادی و حسینی به این معنا نخواهد بود که دچار مشکل خیلی جدی در خط دفاع خواهیم شد. پرسپولیس بازیکنان خوبی چون بنگر را در خط دفاع دارد که کمک بسیاری را به تیم ما می‌کنند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به سوالی در مورد شفاف‌سازی قراردادها نیز اظهار کرد: متاسفانه برخی سقف قراردادها را رعایت نمی‌کنند. ما تلاش کردیم تا بحث سقف قراردادها را در پرسپولیس رعایت کنیم و بیشتر از میزانی که سازمان لیگ تعیین کرده خرج نکنیم.

پنجعلی اضافه کرد: خوشبختانه در برنامه‌ریزی شاهد پیشرفت‌هایی در لیگ برتر بوده‌ایم اما هنوز با رسیدن به یک لیگ حرفه‌ای فاصله داریم.

او در پایان به خداحافظی علی کریمی از فوتبال اشاره کرد و گفت: کریمی یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران بود. کریمی یکی از بازیکنان تاثیرگذار در فوتبال ایران بود که خدمات زیادی را به تیم ملی ایران داشته است. او بازیکنی محبوب در میان مردم بود که سطح فوتبالی بالاتر از آسیا را ارائه داد. 
پولادی به اروپا نرود در پرسپولیس می‌ماند 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  جنجال در لیگ فرانسه؛ مارسی- نیس نیمه‌کاره ماند (عکس)
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  خلاصہ فینال لیگ اروپا (منچستر یونایتد - ویارئال)
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان