امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شکلات کاغذی

#1
شکلات کاغذی 1
 
امروز یه شکلات کاغذی بهتون یاد میدیم که برای تزئین کیک و کاپ کیک های کودکانه یا تزئینای مربوط به جشن تولدای بچه ها یا تزئین هدیه و کاردستی میتونه به درد بخوره ..
برای درست کردن هرکدوم از این شکلات های رنگی و کاغذی به یه توپ کوچیک اندازه توپ پینگ پونگ نیاز داریم .. میتونید از توپ های اسفنجی یا یونولیتی به این اندازه یا از توپای دیگه که شاید توی خونه داشته باشید و برای بازی بچه هاست کمک بگیرید ..
کاغذ کشی رو به شکل یه مستطیل برش بزنید .. روی توپ رو چسب زده و اون رو روی کاغذ قرار بدید و آروم آروم کاغذ رو از طول رول کنید ..
بعد از خشک شدن چسب کاغذ رو در یه طرف کار جمع کنید و با سیم نازک یا نخ محکم ببندید ..
طرف دیگه رو هم به همین صورت جمع کرده و با نخ یا سیم ببندید ..

شکلات کاغذی 1

دو طرف کار رو با کمک قیچی منظم کنید و اگه لازمه کاغذ رو کمی قیچی کنید .. با دست کمی لایه های دو طرف رو از هم باز کنید و حالت بدید ..
حالا شکلات های رنگی رنگی و آماده شده رو میتونید برای روی کیک یا کاپ کیک یا موارد مشابه آماده کنید .. به کمک یه خلال دندون و کمی چسب چوب میتونید این کار رو انجام بدید .. برای اینکار از چسب حرارتی هم میتونید استفاده کنید که به نظر من استفاده از چسب حرارتی خیلی راحت تره ..

شکلات کاغذی 1

شکلات های کاغذی و رنگی آماده س .. میتونید برای تزئین یه هدیه کودکانه برای جشن تولد یا حتی درست کردن یه ریسه برای جشنهای کودکانه از اونها استفاده کنید
پاسخ
 سپاس شده توسط یاسی@_@ ، ❤ TAK PAR❤ ، ☺t@k selooli☺ ، Avril. ، sara006 ، ⓩⓐⓗⓡⓐ
آگهی
#2
من با این به مامانم کلک می زنم بله خودم  یک سال پیش به فکر یه همچین حقه ای افتادم و درستش کردم مامانم پای کامپیوتر بود حواسش نبود نزدیک بود بخورش

اما این خیلی تمیز تر و واقعی تره
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان