امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تحویل پیتزا در منزل با هواپیما + عکس

#1
تحویل پیتزا در منزل با هواپیما + عکس 1

گزارش ها از شهر مومبای (بمبئی) در هند حاکی از تحقیقات پلیس آن شهر در مورد استفاده یک رستوران از هواپیمای بدون سرنشین برای تحویل پیتزا به مشتریان است.طبق گزارش اکونومیک تایمز ، روزنامه انگلیسی زبان چاپ هند، پیتزافروشی فرانسسکو می گوید که با موفقیت توانسته از یک هواپیمای کوچک چهار ملخه بدون سرنشین،


 

برای تحویل پیتزا به یک مشتری استفاده کند که در آسمانخراشی ساکن بوده است. این محل در فاصله حدود یک و نیم کیلومتری رستوران قرار داشته و هواپیما با استفاده از کنترل از راه دور هدایت می شده است.شهر مومبای به خاطر داشتن ترافیک سنگین مشهور است، به همین دلیل، این رستوران می گوید که استفاده از هواپیمای بدون سرنشین روشی است بدون آلودگی محیط زیست که موجب صرفه جویی در وقت هم می شود.

تحویل جالب پیتزا در منزل با هواپیما +عکس

در ویدئویی که این شرکت منتشر کرد، استفاده از هواپیما برای تحویل پیتزا نشان داده می شود.پلیس مومبای می گوید در حال تحقیق از مقامات هوانوردی کشوری در مورد کسب مجوز استفاده از هواپیما توسط این رستوارن است.یک از مسئولان مرکز کنترل ترافیک هوایی گفته است که “طبق روال معمول، برای پرواز هر جسم پرنده ای، باید مجوز اخذ شود”.


 

یکی از فرماندهان پلیس محلی هم به خبرگزاری پی تی آی هند گفته است: “ما نسبت به اشیاء پرنده در آسمان که با کنترل از راه دور هدایت می شوند، بسیار حساس هستیم.شبکه آی بی ان از قول برخی منابع گزارش کرده که نیروهای امنیتی هند به احتمال وقوع حملات تروریستی با استفاده از پاراگلایدر یا هواپیمای بدون سرنشین حساسیت زیادی دارند.


 

یک منبع هم به روزنامه اکونومیک تایمز گفته است که ارتفاع پرواز هواپیمای بدون سرنشین مورد بحث بیش از ۱۳۰ متر نیست و اختلالی در ترافیک هوایی ایجاد نمی کند. ضمنا این جسم پرنده هیچوقت از محدوده کنترل فرد هدایت کننده آن خارج نمی شود.سال گذشته، شرکت آمازون گفت مشغول آزمایش امکان تحویل بسته های پستی توسط هواپیماهای بدون سرنشین است ولی ارائه این خدمات پنج سال طول خواهد کشید.
پاسخ
 سپاس شده توسط ʜɪᴅᴅᴇɴ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  10 رازی که خلبان‌ها از مسافران هواپیما پنهان می‌کنند
  علت داشتن سوراخ های کوچک در پنجره هواپیما
  وظایف مهماندار هواپیما چیست؟
  دانستنی هایی جالب درباره هواپیما
  چگونه بلیط ارزان قیمت هواپیما بخریم؟
  میزان بار مجاز در هواپیما
  چرا طعم غذا در هواپیما فرق دارد؟
  امن‌ترین جای هواپیما کجاست؟
  این ربات پیتزا زن حرفه ای را ببینید!
  طراحی هواپیما بدون سرنشین با الهام از زنبور عسل

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان