امتیاز موضوع:
  • 4 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پیش بینی محبوب ترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۲

#1
Brick 
به گزارش سه نسل به نقل از همکاران سیستم ، کارشناسان دنیای گوشیهای هوشمند به کاربران این گوشیها توصیه میکنند اگر خیلی برای خرید گوشی جدید عجله ندارند، پیش از تصمیمگیری نگاهی به فهرست گوشیهایی بیندازند که قرار است در سال جدید میلادی عرضه شود و پیشبینی میشود در سال ۲۰۱۲ با بیشترین استقبال کاربران در این بازار رقابتی روبه رو شوند.

پیش بینی محبوب ترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۲ 1
1- گوشی هوشمند Nokia Lumia ۹۰۰
این گوشی هوشمند مبتنی بر سیستمعامل ویندوز فون ۷ ساخته شده است و مدل بعدی گوشی Lumia ۸۰۰ محسوب میشود که ماه گذشته وارد بازار شد. این گوشی قرار است در نمایشگاه CES ۲۰۱۲ در ماه ژانویه معرفی شود و از مهمترین امکانات آن میتوان به دو دوربین دیجیتالی مجزا، پشتیبانی از فناوری ۴G، فناوری NFC و سیستمعامل ویندوز فون ۷ اشاره کرد.

۲- گوشی هوشمند HTC Edge
این گوشی هوشمند به پردازنده چهارهستهای و سیستمعامل اندروید مجهز شده است که در سال آینده به دست کاربران میرسد. برای این گوشی هوشمند پردازنده چهارهستهای ۵/۱ گیگاهرتزی در نظر گرفته شده است و از مهمترین امکانات آن میتوان به نمایشگر لمسی 4.7 اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل، یک گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و نسخه ۴ سیستمعامل اندروید اشاره کرد.

۳- گوشیهای هوشمند مجهز به پردازنده موبایلی اینتل
در نیمه نخست سال ۲۰۱۲ میلادی شاهد عرضه نخستین تراشه شرکت اینتل مخصوص گوشیهای هوشمند اندرویدی خواهیم بود که این اقدام همزمان با تلاش گوگل برای تثبیت معماری سیستمعامل اندروید صورت میگیرد. این فرآیند به تولیدکنندگان گوشی کمک میکند تا بتوانند آسانتر از تراشههای اینتل در محصولات جدید خود استفاده کنند.

۴- گوشی هوشمند iPhone ۵
گوشی هوشمند iPhone ۳GS در اصل نسخه کاملتر مدل iPhone ۳G بود و پس از آن گوشی هوشمند iPhone ۴S به عنوان نسخه تکمیل شده گوشی هوشمند iPhone ۴ به دست کاربران رسید. بر این اساس پیشبینی میشود که شرکت اپل iPhone ۵ را در سال ۲۰۱۲ میلادی متفاوت با مدل کنونی روانه بازار کند. آخرین مدل گوشی هوشمند آیفون که درسال ۲۰۱۱ روانه بازار شد از نظر سختافزاری با پیشبینی بیشتر کارشناسان متفاوت بود، اما مدل آتی این محصول که قرار است در سال ۲۰۱۲ روانه بازار شود میتواند توجه همگان را به خود جلب کند.

۵- سیستمعامل BlackBerry ۱۰
اگرچه کارشناسان پیشبینی کردهاند که تا اواخر سال ۲۰۱۲ میلادی خبری از گوشیهای هوشمند مبتنی بر سیستمعامل BlackBerry ۱۰ نخواهد بود، اما این سیستمعامل که با نام BB۱۰ نیز شناخته میشود در سال پیشرو به دست کاربران خواهد رسید. از جمله محصولاتی که با این سیستمعامل به دست کاربران میرسند، نسل جدید گوشیهای هوشمند با پردازنده ۵/۱ گیگاهرتزی، رم یک گیگابایتی و دوربین ۸ مگاپیکسلی خواهند بود.

۶- گوشی کیندل فایر آمازون

پس از موفقیت آمازون در بازار رایانههای لوحی با فروش ۳ میلیون دستگاه رایانه لوحی کیندل فایر، گمانه زنیها درباره عرضه گوشی هوشمند کیندل با استفاده از نسخه بسیار اختصاصی شدهای از اندروید بیشتر شده است. از مزیتهای این گوشی اندرویدی آمازون میتوان به قیمت مناسب و یکپارچگی محتوایی کامل اشاره کرد. آمازون به تازگی با اشاره به احتمال خرید شرکت Research In Motion سازنده بلک بری بازار این شایعات را داغتر کرده است.

۷- تلفن فیس بوکی
هر چند هنوز شواهد قطعی از ارائه یک تلفن فیس بوکی عرضه نشده است اما بازار گمانه زنیهای مربوط به آن همچنان داغ باقی مانده است. با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر که روزانه از طریق برنامههای کاربردی موبایل فیس بوک به این شبکه اجتماعی وارد میشوند، تلفن هوشمند فیس بوکی پتانسیل بازار بالایی دارد.
آخرین شایعات مبنی بر این است که فیس بوک برای تولید این تلفن هوشمند با اچ تی سی شریک خواهد شد و سیستم عامل آن هم نسخه اختصاصی شدهای از اندروید خواهد بود.

۸- گوشی هوشمند HTC Ville
گفته میشود HTC Ville باریکترین گوشی هوشمند اندرویدی است که تا کنون ارائه شده است. گفته میشود این مدل جدید در کنگره جهانی موبایل در ماه فوریه سال آینده ارائه خواهد شد. این دوربین با صفحه نمایش 4.3 اینچی، دوربین ۸ مگا پیکسلی و امکانات ویدئویی با کیفیت ۱۰۸۰p HD و سیستم عامل اندروید ۴ تنها ۸ میلی متر قطر دارد. علاقه مندان به موسیقی نیز از قابلیتهای بالای موسیقی آن لذت خواهند برد.

۹- گوشی اندرویدی پاناسونیک

پاناسونیک نیز در سال ۲۰۱۲ با یک گوشی هوشمند اندرویدی با صفحه نمایش 4.3 اینچی در یک قاب باریک ضدآب و ضد گردوخاک به این بازار باز خواهد گشت. اما هنوز جزئیات بیشتری درباره این گوشی اعلام نشده است.

۱۰ – گوشیهای هوشمند سامسونگ با صفحه نمایش انعطاف پذیر

گوشیهای انعطاف پذیر از فیلمهای علمی – تخیلی خارج شده و وارد دنیای فناوری روز شدهاند. سامسونگ اعلام کرده است که تا اوایل سال ۲۰۱۲ چنین گوشی را عرضه خواهد کرد. این شرکت نمونهای از یک گوشی خود با صفحه نمایش انعطاف پذیر 4.5 اینچی را نمایش داده است. اما اینکه گوشیهای انعطاف پذیر سال ۲۰۱۲ دقیقا چه ویژگیهای دارند هنوز چندان روشن نیست. نوکیا هم گفته است که روی چنین طراحی کار میکند.
پاسخ
 سپاس شده توسط ~SoLTaN~ ، M.K.N ، poya ، Armina
آگهی
#2
گوشی فقط 1200
پاسخ
 سپاس شده توسط mohamad66 ، poya
#3
بی مزهBig Grin
گوشی فقطiphon5Heart
پاسخ
 سپاس شده توسط ~SoLTaN~ ، M.K.N ، mohamad66 ، poya
#4
گوشی فقط نکیا 500 ته گوشیه من خودم دارم خیلی خوبه بدیش اینه که سیستم عاملش سمبین هستشBig GrinBig Grin
when everything is wrong you meke it right
موقیی همه چیز اشتباه است تو درستشون کن
پاسخ
#5
گوشی فقط آیفون4s خدای مبایل هاست سرتو میگیره
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیش بینی محبوب ترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۲ 1
پاسخ
#6
كوشي فقط xperia x8
دستهــايم را محکمتر بگيـر

من هنوز هم نميخواهــم

تورا...

به دست خاطرات بسپارم...

پیش بینی محبوب ترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۲ 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  آیا Chrome OS به سیستم عامل محبوب تبلت ها تبدیل خواهد شد؟
  آیا تبلت بعدی آمازون از منشی هوشمند الکسا قدرت خواهد گرفت؟
  فرق تبلت با گوشی موبایل هوشمند
  رانندگی پایه یک با کمک این تبلت هوشمند
  معرفی نازک‌ترین و شاخص ترین تبلت‌ های جهان
  تبلت ویندوزی محبوب گیگابایت در بازار داخلی
  بررسی نازک‌ ترین و سبک‌ ترین تبلت سامسونگ
  گوشی آیفون 4 به بازار آمد
  ۲۰۱۲ سال تبلت های ارزان قیمت
  پیش‌بینی تداوم برتری تبلت‌های کیندل‌فایر در سال 2012

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان