امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ubisoft: یک ناجی سفید پوست آخرین چیزی است که در Far Cry 4 به آن نیاز داریم

#1
Ubisoft: یک ناجی سفید پوست آخرین چیزی است که در Far Cry 4 به آن نیاز داریم 1

تبعیض نژادی مسئله ای است که در بازی های ویدئویی زیاد دیده می شود. شخصیت های منفی داستان اکثرا افراد سیاه و یا زرد پوست هستند که در میان تنها یک فرد سفید پوست همه را نابود کرده و قهرمان داستان می شود. بازی Far Cry 3 موفق به نمایش یکی از برترین آنتاگونیست های دهه گذشته شد. با اینکه گیم پلی در Far Cry 4 همچنان از اهمیت بالایی برخوردار است اما داستان قله های جدیدی را فتح خواهد کرد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا ببینیم سازندگان اینبار در رابطه با عنوان نامبرده چه صحبت هایی دارند.

آقای C.J. Kershner به عنوان نمایش نامه نویس شرکت Ubisoft می گویند:
نقل قول:
ما بازی خود را در فضای خلاء نمیسازیم و از بحث های ایجاد شده پیرامون یک سری از مشکلات Far Cry 4 در میان مردم کاملا آگاه هستیم.
شخصیت Jason Brody که به عنوان قهرمان بازی Far Cry 3 شناخته می شد یک مشکل کلیدی بود. آقای Kershner این مسئله را تایید می کنند و اطمینان خاطر می دهند که چنین موضوعی در رابطه با یک ناجی سفید پوست حین داستان Far Cry 4 رخ نخواهد داد.
ایشان ادامه می دهند:
نقل قول:
وظیفه اصلی شما چنین است که خواسته های مادر خود را محقق کنید و خاکسترهایش را در سرزمینی که متولد شده پخش کنید. یکی از مهمترین مسائلی که مرا هر چه بیشتر به سمت داستان جلب کرد این بود که حتی پایه ترین ماموریت ها نیز به انسان ها باز می گشت. این حس در زمان ساخت بازی که پدر من فوت کرد نیز کاملا آشکار گشت و من هم چنین حسی را در رابطه با پخش کردن خاکسترها داشتم. 
شخصیت اصلی بازی Ajay Ghale نام دارد که یکی از مردم محلی Kyrat می باشد. در زمان جنگ داخلی او به نپال فرار کرد و سرانجام در آمریکا بزرگ شد. حال او بازگشته است تا اینکه آخرین خواسته مادر خود را محقق کند. 
 وقایع داستانی این بازی در سرزمین خیالی Kyrat رخ خواهد داد که محیطی واقع در رشته کوه های مشهور هیمالیا می باشد که توسط یک حاکم با نام Pagan Min اداره می شود. بازی Far Cry 4 برای پلتفرم های PlayStation 3, PlayStation 4, Windows PC, Xbox 360 و Xbox One در ۱۸ نوامبر (مصادف با ۲۷ آبان) عرضه خواهد شد. افرادی که در گذشته بازی Far Cry 3 را پیش خرید کرده بودند با شخصیت Hurk آشنا هستند. او در سه مرحله از بخش داستانی به نام های Hurk’s Redemption حضور خواهد داشت. این بخش از بازی با پیش خرید نسخه  Limited Edition بازی Far Cry 4 در دسترس می باشد این نکته را نیز لازم است بگوییم که تمامی پیش خریدها به نسخه Limited Edition ارتقاء خواهند یافت. 
Ubisoft: یک ناجی سفید پوست آخرین چیزی است که در Far Cry 4 به آن نیاز داریم 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی
#2
عالیه این بازی
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Valhalla اعلام شد
  سیستم مورد نیاز بازی Cyberpunk 2077 اعلام شد
  سیستم مورد نیاز بازی Death Stranding اعلام شد
  شرکت Take-Two آخرین شایعات مربوط به GTA 6 مبنی بر انتشار بازی در سال ۲۰۲۳ را رد کرد
  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Microsoft Flight Simulator مشخص شد
  Dice آخرین بسته گسترش‌دهنده بازی Battlefield V را در تابستان عرضه خواهد کرد
  شرکت Ubisoft بازی جدیدی در راه دارد
  مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Desperados III اعلام شد
  مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Microsoft Flight Simulator اعلام شد
  آخرین به‌روزرسان بزرگ Terraria ماه آینده منتشر خواهد شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان