امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دعوتی بابا

#1
در اواخر سال 1382 یک کاروان دانشجوئی برای زیارت و بازدید به اروند کنار ، منطقه عملیاتی والفجر 8 و مزار 8 شهید گمنام آمده بودند و در میان آنها دختر شهیدی که پدرش در عملیات والفجر 8 در منطقه فاو به شهادت رسیده بود هم حضور داشت برادران فرهنگی لشکر 25 کربلا موقع استقرار در این منطقه در ضمن فضا سازی تمثال مبارک شهدای لشکر ، عکس پدر شهیدش را نیز بر فراز سنگرهای دایر شده نصب کرده بودند . وقتی چشم فرزند شهید به عکش پدرش می افتد پای عکس می نشیند و شروع به گریه میکند . در همین حال یکی از همسنگران پدرش که به عنوان راوی در آن جا حضور داشت متوجه می شود و سراسیمه به بنده مراجعه میکند و می گوید : احمدی فرزند سردار شهید کهنسال پای عکس پدرش دارد به شدت گریه می کند . شما بیایید یک جوری ایشان را ساکت کنید . 
گفتم چشم و به اتفاق برادر رمضان نژاد از داخل حسینیه صحرائی به سمت فرزند شهید کهنسال رفتیم . چند قدمی مانده بود به ایشان برسیم که مرا شناخت و گفت : خواهش می کنم جلو نیایید . بگذارید به حال خودم باشم ، زمانی که بابام شهید شد من یک ساله بودم و الان 18 ساله ام . به اندازه 17 سال با بابا حرف دارم می خواهم با بابام صحبت کنم . ما متاثر شدیم و همان جا نشستیم و تمام کسانی که در آن لحظه حضور داشتند همه به گریه افتادند . 15 دقیقه گذشت که ایشان گفتند : 
حالا بفرمائید . 
به خدمت رسیدم و ضمن احوالپرسی گفتم عمو جان به میهمانی بابا خوش آمدی . یقینا شما مدعو پدر هستید و ایشان الان حاضر و ناظر اند . 
فرزند شهید کهنسال گفت : 
وقتی که می خواستم به اروند بیایم با مامان تماس گرفتم تا او را در جریان سفر بگذارم وقتی مادرم گوشی را بر داشت گفت دخترم من از این سفرت اطلاع داشتم . گفتم چطور مامان ؟ کی به شما گفت ؟ 
گفت : دیشب بابات به خوابم آمد و گفت دخترم دارد می آید پیش من . 

راوی : غلامرضا احمدی – لشکر 25 کربلا
دعوتی بابا 1
پاسخ
 سپاس شده توسط یاسی@_@
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان