امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

امتِ اسلام افتخار میکنیم رزمندگان مقاومِ غزه چه مقاومتِ ضد صهیونیست را رقم می زنند

#1
رزمندگانِ دلاورِمردِ غزه مردانِ مردِ نبردِ ضد صهیونیستی
امتِ اسلام افتخار میکنیم رزمندگان مقاومِ غزه چه مقاومتِ ضد صهیونیست را رقم می زنند 1
از سال 1917 مقاومت اسلامی تاوان توطئه های انگلیس خبیث را می دهد. محور مقاومت و در آغاز آن ملت مقاوم فلسطین همواره در این نبرد مقدس حضور دارد و از آن سال تا الآن نیرو و قدرت استکبار و استعمار را به چالش کشیده است. صهیونیست ها وقتی در سال 1982 وارد بیروت شدند، فکر می کردند که لبنان از صحنه نبرد ضد صهیونیستی خارج شده است. اما حزب الله رشد کرد و از زیر خاکستر مثل آتشی بلند شد و در رویارویی با صهیونیست ها چه نقش بزرگی را ایفا کرد. دشمنی که فکر میکرد دیگر از لبنان بیرون نمی رود، شاهد بودیم که چگونه ذلیلانه و با خفت و خواری بدون داشتن یک هدف از لبنان عقب نشینی کرد.

وقتی انتفاضه اول در سال  1987 فلسطین آغاز شد، همین پیروزی حزب الله در نبرد لبنان برای ملت فلسطین یک الگویی شد، مردمی که فکر میکردند ضعیف ترین ملت جهان هستند تبدیل به رزمندگانی پایدار و شجاع شدند. این انتفاضه های مبارک ادامه پیدا کرد. اما متاسفانه همواره توطئه گران به ملت فلسطین خیانت کردند. با رنج و صبر و جانفشانی بسیار محور مقاومت در منطقه متولد شد و این محوری شد که در رویارویی با صهیونیست و استکبار جهانی باعث پیروزی های بزرگی شد و به رزمندگان مقاومت که مخالف هرگونه مذاکره بودند،

امروز با استفاده از حمایت عملی محور مقاومت، رزمندگان فلسطین به وظیفه خود با پایداری عمل می کنند، و توانستد روز به روز بازدارندگی خود را بالا ببرند.طرح های شوم غربی و صهیونیستی را هدف قرار دهد. امروز شاهد هستیم که سوریه 4 سال است که خونش مظلومانه ریخته می شود و هزینه حمایت از مقاومت را پرداخت می کند تنها علت آن این است که در کنار مقاومت همچنان ایستاده است و از آن حمایت عملی می کند. این پیروزی ها که شاهد آن هستیم که صهیونیست ها را به لرزه در می آورد و قدرت های بزرگ چگونه بدنبال یک راه حلی برای مقابله با موشک های مقاومت هستند.

غربی ها و برخی کشورهای خائن عربی دلسوز مردم بی دفاع فلسطین نیستند، اینها توان مقابله با موشک های مقاومت اسلامی را ندارند، اینها می خواهند این طفل نامشروع خود را از آتش موشک های مقاومت نجات بدهند. افتخار می کنیم که مردم غزه چه مقاومتی را رقم می زنند. این شهرک ها و پایگاه های هوایی و دریایی و زمینی صهیونیستی که در دورترین نقاط صهیونیستی در کریات شیمونه درنزدیکی های مرز با لبنان در شمال فلسطین اشغالی موشک های مقاومت به آنها رسیده است و قدرت تخریبی موشک ها نسبت به جنگ های گذشته افزایش پیدا کرده است.

موشک های دست ساز و یا موشک هایی با تکنولوژی ایرانی و اسلامی با آن ساخته شده است. این کشورهای خائن عربی اگر می توانستند از صهیونیست ها حمایت کنند و اگر فکر می کردند که می توانند صهیونیست ها وارد غزه شوند یک دقیقه هم معطل نمی کردند. چرا که باخبر هستند خواهند دید چه قبرستانی و دروازه های جهنمی برای آنها باز خواهد شد. مقاومت غزه  اف 16 ندارد که همزمان هزار نقطه را هدف قرار دهد یا ناوگان پیشرفته صهیونیستی ندارد، اما رزمندگان غزه اراده هایی آهنین و پولادین دارد و از آنها انتظار پایداری داریم .

برادران در کرانه باختری و سرزمین اشغالی 48 بپاخیزید و به رزمندگان غزه کمک کنید و به دشمن صهیونیست حمله کنید. موشک هایی که رزمندگان غزه برای دفاع از خود مناطق صهیونیستی را اصابت قرار می دهند و رادارها و گنبد های آهنین پوشالی صهیونیست نتوانسته آنها را رهگیری کنند و در مقابل شهرک نشینانی که فریب دولت جنایتکار صهیونیستی را خوردند و به این سرزمین مهاجرت کرند. به اینها گفتند که در اینجا  برای شما رفاه و آسایش آماده کرده ایم، وقتی اینها صدای موشک ها را حتی قبل به صدا درآمدن آژیر می شنوند، از وحشت سکته می کنند و یا هلاک می شوند، صهیونیست ها تحمل اصابت چند موشک رزمندگان غزه را ندارند، چطور باران عظیمی از موشک های حزب الله را تحمل می کنند؟!  

مهاجران صهیونیست باید برگردند به همان جایی که از آن متولد شدند. خاورمیانه جایگاهی برای مهاجران اشغالگر نیست. مطمئن باشید رزمندگان دلاور غزه که الآن در میدان نبرد هستند، آماده یورش زمینی هستند و بزدلان صهیونیست می دانند که با چه رزمندگان شجاعی مواجهه خواهند شد. این رعب و وحشتی که بر سر اشغالگران صهیونیست سایه افکنده است آنها برای رهایی از تیررس موشک های مقاومت اسلامی به کجا فرار خواهند کرد؟!
امتِ اسلام افتخار میکنیم رزمندگان مقاومِ غزه چه مقاومتِ ضد صهیونیست را رقم می زنند 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Exclamation علت حرام بودن ازدواج موقت در میان اهل سنت در اسلام
Book علت حلال بودن شرط بندی بر روی مسابقات اسب سواری در اسلام
Star __کتابی جنجالی درباره واپسین روزهای زندگی پیامبر اسلام
  معجزات اسلام!
  از نظر اسلام قتل انسان بی گناه چه جایگاه و مجازاتی دارد ؟
Lightbulb @آيا حكم مرتد از اسلام كشتن است ؟
  فلسفه حجاب زن‏ان در اسلام چیست؟
  اهمیت صله رحم و آثار مادی ومعنوی آن در آموزه های دین اسلام
  برده داری در قرآن و اسلام
  نژاد پیامبر اسلام چه بوده است؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان