امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قلبی ازرنگین کمان درآسمان..!!!!

#1
به گزارش تکناز این قلب زیبا را مشاهده میکنید؟ این قلب از رنگین کمان زیبایی تشکیل شده که تماشای سایه هواپیما روی ابرها منظره‌ای است که بسیاری از مسافران هواپیما تجربه‌اش کرده‌اند؛ اما تماشای هاله رنگین‌کمانی اطراف آن بسیار کم اتفاق می‌افتد!

تماشای سایه هواپیما روی ابرها منظره‌ای است که بسیاری از مسافران هواپیما تجربه‌اش کرده‌اند؛ اما تماشای هاله رنگین‌کمانی اطراف آن بسیار کم اتفاق می‌افتد و از آن نادرتر، وقتی است که این هاله شکل قلب به خود بگیرد.

این اتفاقی است که 13 جولای / 23 تیر برای تونی دی‌فریس اافتاد. او که سوار بر هواپیما در حال پرواز بر فراز شهر اورگان بود، ناگهان متوجه هاله‌ای رنگین‌کمانی روی ابرها شد که همراه با هواپیما حرکت می‌کرد و از آن جالب‌تر، این که این هاله به شکل قلب بود! خوش در توصیف آن لحظه می‌گوید: «از آن لحظه‌هایی بود که تمام عالم دست به دست هم می‌دهند تا تو را مدهوش کنند»




آن‌چه دی‌فریس دیده بود، پدیده‌ای جوی به نام شکوه خورشید (glory) است. شکوه خورشید دو نوع دارد. در حالت اول وقتی پرتوهای خورشید از کنار جسمی نسبتا کوچک عبور می‌کننند، دچار پراش شده و به طیف نور تجزیه می‌شوند. اگر در مقابل فرد شرایطی برای تشکیل تصویر وجود داشته باشد،



پرتوهای پراش‌یافته به شکل هاله‌ای رنگین‌کمانی دیده می‌شوند. نوع دیگر شکوه خورشید وقتی اتفاق می‌افتد که ناظر بین خورشید و ابر قرار داشته باشد و نور خورشید در ریزقطرات ابر تجزیه شده و به شکل هاله رنگین‌کمانی دیده شود.

به دلیل هندسه خاص این پدیده معمولا کسانی می‌توانند شکوه خورشید را ببینند که در ارتفاع قرار داشته باشند و به همین دلیل مشاهده شکوه خورشید تاکنون یا توسط کوهنوردانی گزارش شده که در حال مشاهده طلوع / غروب خورشید روی قله کوه بوده‌اند و یا توسط مسافران هواپیما / بالگرد.اما آن‌چه در مورد این تصویر دی‌فریس عجیب است، شکل آن است که به شکل قلب است

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
قلبی ازرنگین کمان درآسمان..!!!! 1
و این در حالی است که تاکنون همه گزارش‌ها درمورد شکوه خورشید، آن را حلقه‌های متحدالمرکز توصیف کرده‌اند. شاید در مورد این پدیده، شکل ابرها باعث شده حلقه‌های دایروی شکوه خورشید به شکل قلب منحرف شوند که بسیار این منظره زیبا و دیدنی بود هم چنین افرادی که این سمت هوا پیما بودند دست به دوربین شدند تا این قلب زیبا عکس بگیرند!
❤خیــــلی سـخته عاشــق کسی باشی که روحشــم خبــر نداشـتته باشه ولی خیلی شرینه عاشــقانه یواشکی نگاهش کنی تو دلت بگی دوست دارم❤

 




سربزنی خوشحال میشم
شهرک دخترانhttp://urbsgirls.blogfa.com /
کلبه کوچک کودکان سرطانی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://ilove1320.blogfa.com
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://sherziba.loxblog.comנڵכ ּۅݜتﮧ ﮧاے נڵ
پاسخ
آگهی
#2
UndecidedUndecidedUndecided
••بِخَند

••بیخیْال دُنیا
••هَر چی غُصهْ خوردیمْ
••چیزی عوضْ نَشُد Smile
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شمشیر با تیر و کمان
  جایی که رنگین کمان تمام می‌شود!!
  پلی از رنگین کمان
  رنگین کمان آتشین
  بدنیا آمدن نوزاد هندی با قلبی خارج از بدن +عکس
  خواستگاری از دختر مورد علاقه با قلبی از 99999 فلفل قرمز!! + عکس
  رنگین کمان در پایین ابشار....
  ساخت سبد قلبی
  وااااااییییییییییی قلبم ........!!!!آآآآآآخ آآآآخ......اونایی که ناراحتیه قلبی دارن ؟
  دیگه قلبی واسه تپیدن نیست

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان