امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

5 بازیگر مشهور با بیشترین تعداد طلاق !

#1
در کنار ازدواج های ماندگاری که در مقاله های پیشین در بخش 5 برتر به آن اشاره شد، بازیگرانی هم در هالیوود بوده اند که ظاهراً هرگز به پیشنهادهای ازدواج اطرافیان خودشان جواب رد ندادند! به همین جهت اینبار در 5 برتر به سراغ « 5 بازیگر مشهور با بیشترین تعداد طلاق » رفته ایم و بازیگرانی را که بیشترین جدایی را در هالیوود داشته اند را معرفی کرده ایم که امیدواریم مورد پسند شما واقع گردد.

5 بازیگر مشهور با بیشترین تعداد طلاق ! 1

5- میکی رونی (Mickey Rooney ) ( هشت ازدواج ) : میکی رونی معروف که او را پسر شرور هالیوود هم می خواندند، از جمله بازیگرانی بود که در زندگی شخصی اش ازدواج های متعددی را تجربه کرد تا به فرد ایده آل خودش برسد. میکی رونی اولین ازدواجش را در سال 1942 با آوا گاردنر انجام داد اما دوام این ازدواج فقط یک سال بود. اما سالها بعد و پس از گذراندن 8 بار ازدواج، بالاخره میکی رونی در سال 1978 با جان چمبرلین ازدواج کرد و تا زمان مرگ در کنار یکدیگر ماندند.

5 بازیگر مشهور با بیشترین تعداد طلاق ! 1

4- لانا ترنر (Lana Turner ) ( هشت ازدواج ) : بازیگر زیباروی هالیوودی و نامزد اسکار برای فیلم « Peyton Place » یکی دیگر از هالیوودی هایی است که چندین بار پیمان ازدواج بست اما هربار پیمانش را شکست! ترنر اولین بار در سال 1939 با آرتی شاو ازدواج کرد اما مدت این ازدواج تنها چند ماه بود و پس از آن ترنر 7 بار دیگر نیز ازدواج کرد که آخرین این مورد در سال 1969 نیز دوام چندانی نداشت و تنها 3 سال پایدار بود. ترنر سرانجام در سال 1995 در تنهایی درگذشت.

5 بازیگر مشهور با بیشترین تعداد طلاق ! 1

3- الیزابت تیلور (Elizabeth Taylor ) ( هشت ازدواج ) : ستاره سینمای هالیوود نیز یکی از کسانی بود که چیزی نمانده بود تعداد ازدواج هایش دو رقمی شدن شود. تیلور که همواره زندگی خصوصی پر حاشیه ای داشت، در میان 8 ازدواجی که انجام داد، 2 ازدواجش فقط مربوط به ریچارد برتون بود که اولین مورد از سال 1964 تا 1974 و ازدواج مجددشان بین سالهای 1975 الی 1976 بود. آخرین ازدواج الیزات تیلور در سال 1991 اتفاق افتاد که دوام این ازدواج نیز تا سال 1996 بود. تیلور از جمله بازیگرانی بود که زندگی شخصی پر حاشیه ای داشت و این حواشی حتی تا اخرین سالهای زندگی وی نیز همراه او بود.

5 بازیگر مشهور با بیشترین تعداد طلاق ! 1

2-Zsa Zsa Gabor ( نُه ازدواج ) :Gabor با 9 بار ازدواج، یکی از " خوش ازدواج ترین " بازیگران هالیوود محسوب می شود. وی که بیشتر با فیلم « مولن روژ » ( نسخه سال 1952 ) شناخته می شود، اولین ازدواجش را در سال 1937 انجام داد اما در سالهای بعد رقم تعداد ازدواجش را به 9 رساند که آخری اش مربوط به سال 1986 بود که تا به امروز نیز ماندگار مانده شده است. نکته جالب درباره Gabor این است که دومین همسرش کنراد هیلتون مشهور و پدربزرگ پاریس هیلتون بود که روی هم رفته 5 سال با وی زندگی کرد و سپس جدا شدند.

5 بازیگر مشهور با بیشترین تعداد طلاق ! 1

1- جنیفر اونیل (Jennifer O’Neill ) ( نه ازدواج ) : جنیفر اونیل نه تنها از جمله " خوش ازدواج " ترین بازیگران هالیوود می باشد، بلکه احتمالاً جوانترین بازیگری هم می باشد که ازدواج های متعددی داشته است. اولین ازدواج اونیل در سن 17 سالگی انجام شد و پس از آن بین سالهای 20 الی 30 سال چندین باز ازدواج را تجربه کرد که همگی به شکست منجر شد. اما اخرین ازدواج اونیل که در سال 1996 انجام شد، بالاخره رنگ طلاق را به خود ندید و اجازه نداد تا تعداد ازدواج های اونیل دو رقمی شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط hokm ، mahru ، ~Mahnaz~ ، farnoosh.hiphop
آگهی
#2
هشت نه تا ازدواج میکنن تا نیم گمشده شون رو پیدا کنن Exclamation ماشالا به این صبر و تلاش شون
به سلامتیه رفقای قدیم
که شدن ..... های جدید
پاسخ
 سپاس شده توسط farnoosh.hiphop


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دلیل پیر نشدن بازیگر مشهور ایرانی +عکس
Big Grin کدام بازیگر را میپسندید و دوستش دارید ؟؟
  انتخاب بازیگر اسپانیایی در نقش مادر بری الن در فیلم Flash
  شایعه: جانی دپ بازیگر سریال Addams Family به کارگردانی تیم برتون است
  سه بازیگر جدید برای بازی در نقش‌های اصلی به سریال Willow شبکه دیزنی پیوستند
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  بازیگر احتمالی نقش «ملکه میو» در سریال The Witcher مشخص شد
  بازیگر فیلم RoboCop به جمع بازیگران فصل سوم سریال Jack Ryan پیوست
  بازیگر Hellboy به فیلم Don’t Look Up آدام مک‌ کی پیوست
  ۶ بازیگر جدید به سریال لایو اکشن Cowboy Bebop اضافه شدند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان