امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فیسبوک می فهمد که شما عاشق شدید !

#1
یک پزشک: در میان دوستان آنلاین و آفلاین خود قطعا کسانی را دارید که بیش از حد کنجکاو هستند و سعی میکنند دریابند که چه زمان، چه کسی در شرف تغییر وضعیت، آشنایی، نامزدی و ازدواج است.

اما جالب است بدانید که خود فیسبوک هم توانایی درک این هم را دارد و برای این کار اصلا نیازی به رصد کردن پیامهای شما ندارد، این کار هیچ ربطی هم به غیبگویی ندارد!

فیسبوک برای این کار به شیوهای نوین، نبض کاربران خود را به دست میگیرد و از تغییر ضربانهای قلب آنها، رازها پنهان را آشکار میکند!

قضیه از این قرار است که دیروز فیسبوک، پست جالبی منتشر کرده است، در این پست دانشمندان عضو گروه اطلاعات یا دیتای این سایت ادعا کردهاند که به لحاظ آماری، شواهدی آشکارکننده شکلگیری و شروع روابط کاربران را یافتهاند.

در این مقاله کارلوس دیوک نوشته است که در هنگام شروع آشنایی، پستهای کاربران افزایش مییابد و بعد از رسمی شدن رابطه، پستهای زوجها در «وال»هایشان کاهش مییابد، شاید به خاطر اینکه زوجها ترجیح میدهند به جای آنلاین بودن، وقت بیشتری را با هم صرف کنند.

در این تحقیق، گروه پژوهشی فیسبوک، ۱۰۰ روز قبل از شروع رابطه زوجها، متوجه شدند که میزان پستهای دو کاربر در «وال»هایشان با آهنگی آهسته اما پیوسته، افزایش مییابد. تا اینکه به میزان بیشینه ۱٫۶۷ پست در حدود ۱۲ روز قبل از اعلام رسمی زوجها برسد، بعد از شکلگیری رابطه هم میزان پستها به ۱٫۵۳ کاهش مییاد.
Би садар эм нь бэлгийн хавьталд орсон

Тэр ...  нэртэй байсан
پاسخ
 سپاس شده توسط Nυмв
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ترفند ویندوز 10: رفع مشکل استفاده شدید از CPU

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان