امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

یک قدم تا خانه دوم شما ... استرالیا !!

#1
یک قدم تا خانه دوم شما ... استرالیا

یک قدم تا خانه دوم شما ... استرالیا !! 1

اقدام برای ویزای کشور استرالیا شاید یکی از مهمترین کارهای زندگی شما باشد. بدیهی است که شما در طول مدت زمانی که منتظر دریافت ویزا هستید تمامی برنامه ریزی های زندگی خود را تحت تاثیر این موضوع قرار می دهید. چرا که ترجیح می دهید به فکرکار و سرمایه گذاری در استرالیا باشید. این امر باعث می شود که دوران انتظار برای دریافت ویزا دورانی طاقت فرسا و توام با استرس باشد.

قوانین مهاجرتی کشور استرالیا بسیار پیچیده است. شاید در نگاه اول این قوانین ساده به نظر برسد اما واقعیت موضوع این است که قوانین به شکل کامل و ریز در وب سایت ها نیامده است و شما نمی توانید از عمق و پیچیدگی قوانین استرالیا به طور کامل آگاه شوید.
زمانی که شما می خواهید پرونده خود را برای دریافت ویزا در اداره مهاجرت یا سفارت استرالیا بازنمایید، این پرونده باید بدون نقص و کامل به دلایل زیر ارائه شود:
- چنانچه شما پرونده ای ناقص ارائه دهید پرونده شما برگشت داده خواهد شد و شما هزینه پرداختی خود را از دست خواهید داد.
- چنانچه پرونده شما دارای نقصی باشد که منجر به رد پرونده شود شما نخواهید توانست به این امر اعتراض کنید مگر اینکه اطلاعات کافی نسبت به بند و تبصره های قانون داشته باشید.
- اگر در ارائه مدارک دچار اشتباه شوید و این امر باعث رد شدن پرونده شما شود معمولاً درست کردن این اشتباه ها در بسیاری از موارد ممکن نیست.

یک قدم تا خانه دوم شما ... استرالیا !! 1

متاسفانه بسیاری از افراد خود را مسلط به قوانین مهاجرتی استرالیا می دانند در حالیکه رجیستر در سازمان MARA استرالیا نیستند.این افراد با تکیه بر اطلاعات ناقص خود در رابطه با امور ویزا و مهاجرت اقدام به پذیرش پرونده برخی موکلین نموده و در بسیاری از موارد منجر به برگشت و رد شدن پرونده انها می شوند. طبق قوانین مهاجرتی استرالیا چنانچه فردی در سازمان MARA رجیستر نشده باشد نمی تواند هیچگونه مشاوره ای در زمینه این امور به موکل بدهد و این کار کاملاً غیر قانونی است.

یک قدم تا خانه دوم شما ... استرالیا !! 1

موکلین زیادی به شرکت مراجعه می کنند که قبلاً پرونده ویزای خود را آغاز کرده اند ولی به دلایل خاصی با مشکل مواجه شده است. در برخی موارد اشکالات غیر قابل جبران هستند و ما نمی توانیم آنها را برطرف کنیم. این اشکالات عمدتاً به خاطر عدم اطلاعات کافی موکل از قوانین مهاجرتی استرالیا رخ داده است.
سپردن پرونده حساس ویزای خود به فردی که ادعا میکند تجربه دارد ولی رجیستر شده در MARA نیست اقدامی کاملا ریسکی است که ریسک آن متوجه موکل است. انتخاب یک وکیل رجیستر شده و با تجربه اقدامی کاملا عاقلانه است که به شما اطمینان خاطر و آرامش می دهد تا برای رسیدن به هدفتان گام بردارید.
شرکت HomeMigrationServices دارای سه وکیل رجیستر شده عضوMARA و MIA می باشد که بیش از 12 سال سابقه موفق در زمینه مهاجرت به استرالیا را دارا می باشند و کمک شایانی به موکلین خود ارائه می نماید.

یک قدم تا خانه دوم شما ... استرالیا !! 1

استرالیا از لحاظ کیفیت زندگی ساکنین یکی از بهترین کشورها در دنیا محسوب می شود. محیط تمیز، سرویس های بهداشتی، هزینه های متعادل زندگی و آموزش آن را به یک محیط جذاب برای زندگی تبدیل کرده است. شهر ملبورن استرالیا به عنوان بهترین شهر دنیا در سال های اخیر انتخاب شده است و شهرهای دیگر آن هم جزو 10 شهر برتر دنیا هستند.
بطور کلی هزینه زندگی در استرالیا در شهرهای مختلف متفاوت است. به عنوان مثال سیدنی دارای بالاترین هزینه های زندگی و آدلاید دارای کمترین می باشد. بطور کلی می توانیم هزینه های زندگی در استرالیا را به صورت زیر دسته بندی کنیم:
1- هزینه اجاره خانه: اجاره خانه در استرالیا به صورت دو هفته ای پرداخت می شود. خانه ها در استرالیا شامل یونیت یا آپارتمان و ویلا / هاوس می باشد. اجاره خانه به عوامل مختلفی همچون موقعیت واحد در شهر، تعداد خواب و نوع واحد بستگی دارد. به طور کلی خانه ها یا بصورت استودیو (بدون اتاق خواب) هستند که اجاره پایین تری دارد و یا دارای یک یا بیشتر اتاق خواب می باشند. همچنین برخی ار خانه با تعداد خواب زیاد بصورت اشتراکی اجاره داده می شوند در این صورت فرد می تواند از یک اتاق خواب به همراه بقیه امکانات آن خانه بصورت اشتراکی استفاده کند. این مدل اشتراکی بیشتر برای دانشجویان که نمی خواهند هزینه زیادی داشته باشند. بطور متوسط شما می توانید خانه مورد نظر خود را با 150 دلار تا 300 دلار در هفت اجاره نمایید. همانطور که گفته شد رقم اجاره بستگی به شرایط و موقعیت خانه دارد.
2- هزینه خوارک: به طور متوسط هزینه غذایی در یک هفته برای یک زوج بین 80 تا 120 دلار می باشد. در استرالیا فروشگاه های زنجیره ای بسیار است و شما می توانید اجناس مورد نیاز خود را از آنجا تهیه کنید. برخی از این فروشگاه های عبارتست از Woolworth و Coles
3- هزینه وسیله نقلیه: در استرالیا وضعیت وسایل نقلیه عمومی خوب است و شما می توانید برای رفت و آمد از آن استفاده نمایید. وسایل نقلیه شامل اتوبوس، قطار شهری و تاکسی می باشد. اما چنانچه می خواهید از ماشین شخصی خود استفاده نمایید بایستی توجه داشته باشید که مخارج ماشین شامل بنزین، هزینه سرویس ماشین، هزینه بیمه و هزینه رجیستر کردن می باشد که هر سال بایستی این هزینه را پرداخت نمایید. به طور متوسط یک ماشین برای شما بین 50 تا 80 دلار در هفته هزینه دارد.
4- هزینه آب، برق، گاز، تلفن: در استرالیا بایستی هزینه برق، گاز و تلفن را پرداخت نمایید. البته هزینه آب بسیار پایین است. معمولا هزینه ها هر دو ماه یکبار بصورت قبض برای شما ارسال می گردد. برخی از خانه ها دارای گاز نیستند و تمامی وسایل با برق کار می کند. بطور متوسط شما در ماه 60 تا 90 دلار هزینه برق دارید و به همین میزان نیز مصرف گاز، سیستم تلفن دارای هزینه اجاره ماهیانه 30 دلار است و علاوه بر آن شما بایستی برای هر اتصال تلفن مبلغ 20 سنت بپردازید.

وضعیت کار در استرالیا:
در حال حاضر استرالیا به علت رشد اقتصادی بی نظیر خود در سالهای اخیر دارای شرایط کاری بسیار خوبی می باشد. البته بازار کار برای برخی از رشته های تخصصی بهتر از سایرین می باشد و این با توجه به نیاز های روزمره استرالیا تعیین می شود. اکثر کسانی که می خواهند به استرالیا بیایند اولین نگرانیشان مسئله کار است. باید خاطر نشان شد که با توجه به بازار کار خوبی که وجود دارد شما خواهید توانست کار مورد نظر خود را بیابید اما چندین فاکتور در طول زمان جستجو و انتظار شما موثر است. اولین و مهمترین فاکتور تسلط شما به زبان انگلیسی و آشنایی شما به لهجه محلی استرالیا می باشد. دومین عامل مهم برای یافتن کار این است که شما داری سوابق کاری مرتبط با رشته خود باشید. لزومی ندارد که این سوابق حتما در استرالیا باشد. شما بایستی سوابق کاری خود را در رزومه خود به صورت دقیق و واضح ذکر نمایید. به عبارت دیگر داشتن یک رزومه کامل و خوب به شما کمک خواهد کرد که سریع تر کار پیدا نمایید.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان