امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چطور بفهمیم گیرنده پیام، ایمیلمان را خوانده است؟

#1
یک شرکت سان فرانسیسکویی، افزونه ای به نام استریک (Streak) را به مرورگر گوگل کروم اضافه کرده که تغییراتی در صندوق پیام های کاربر انجام می دهد. با استفاده از این افزونه، ارسال کنندگان ایمیل از دریافت پیغامش اطلاع خواهد یافت.

آنلاین: یک شرکت سان فرانسیسکویی، افزونه ای به نام استریک (Streak) را به مرورگر گوگل کروم اضافه کرده که تغییراتی در صندوق پیام های کاربر انجام می دهد. با استفاده از این افزونه، ارسال کنندگان ایمیل از دریافت پیغامش اطلاع خواهد یافت.
این افزونه برای کاربران جیمیل طراحی شده و ارسال کنندگان می توانند دریابند چه کسی و چه زمانی پیام آن ها را گشوده است. امکان دیگر این برنامه این است که ایمیل را بر روی نقشه قرار داده و اطلاعات کافی درباره محل مشاهده آن را در اختیار کاربر قرار می دهد.
زمانی که کاربر از این افزونه استفاده می کند، آیکون چشم در مرورگر ظاهر می شود، هنگامی که گیرنده ایمیل را مشاهده کرد آیکون سبز رنگ می شود و بدین ترتیب به فرستنده هشدار می دهد که پیامش خوانده شده است. برای این کار لزوما نیازی نیست تا فرد گیرنده پیام نیز این برنامه را نصب کرده باشد.
گفتنی است این نخستین سرویس نیست که چنین عملکردی را دارد. پیش از این بنانا تگ (Bananatag) نیز به کاربرهشدار می داد که پیامش خوانده شده است. اما این سرویس نیاز به پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه برای ارسال بیشتر از ۵ ایمیل داشت و البته مکان ایمیل را نیز مشخص نمی کرد.
استریک به منظور مدیریرت روابط مشتری طراحی شده است و گزینه هایی را نیز برای فروش، پشتیبانی، اجازه ، برنامه ریزی و اشتراک گذاری ایمیل دارد. این برنامه با مرورگر سافاری و گوگل اپس نیز کار می کند. نسخه آموزشی استریک رایگان است و صاحبان آن قصد دارند تا نسخه های رایگان آن را همچنان در اختیار کاربران قرار دهند

Би садар эм нь бэлгийн хавьталд орсон

Тэр ...  нэртэй байсан
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان