امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خادم:اسپانسر پرسپوليس برادري‌اش را ثابت‌کرده

#1
شنبه, 04 مرداد 1393 ساعت 09:06
نميانده تام‌الاختيار وزير ورزش در امور واگذاري سرخابي‌ها به بخش خصوصي گفت: اسپانسرهاي اين دو باشگاه تاکنون خوب عمل کرده‌اند و نبايد براي دير و زود شدن يک چک آنها را اذيت کنيم.

اميررضا خادم درباره سقف قرارداد باشگاه‌ها گفت: آنچه سياست وزارت ورزش است اين است که فوتبال مولد شود و در داخل خودش کسب درآمد کرده و فقط هزينه‌بر نباشد. الان حداقل سقف هزينه‌ها 30 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است. ما هر سال 30 درصد افزايش داشتيم امسال علاوه بر اينکه اين افزايش 30 درصدي وجود نداشته حتي 30 درصد هم کاهش داشتيم.

به گزارش فارس، وي با اشاره به قرارداد پرسپوليسي‌ها اظهار داشت: مبلغ قرارداد اين باشگاه سال گذشته 30 ميليارد بوده که امسال اين تيم با 18 ميليارد بسته مي‌شود، اين عين واقعيت است. حتي تيم‌هاي ديگر هم به همين صورت هستند و بايد گفت که هزينه‌ها کمتر شده است.

معاون حقوق و پارلماني وزارت ورزش در پاسخ به اين سوال که علاوه بر اسپانسرهايي که با باشگاه قرارداد داشتند برخي ديگر هم به پرسپوليس و استقلال کمک کردند اين موضوع از نظر شما اشکالي ندارد خاطر نشان کرد: اگر اسپانسري خارج از هزينه دولتي ورود مي‌کند نشان دهنده حرکت براي باشگاه‌هاست و در ذات اتفاق خوبي است، اما چون امسال سقف هزينه باشگاه‌ها را تعيين کرده‌ايم باشگاه‌ها بايد تعهد داشته باشند و سازمان ليگ و همچنين فدراسيون فوتبال پاسخگو باشند.

خادم افزود: امروز در خصوص اين موضوع هيچ کسي به فدراسيون فوتبال مراجعه نمي‌کند در حالي که مرجع اصلي فدراسيون فوتبال است و بايد از سازمان ليگ بخواهد چارچوبي که خودش در اساسنامه تعيين کرده اتفاق بيفتد. در اين جا از فدراسيون فوتبال مي‌خواهم نظارت خاص خودش را داشته باشد و اجرايي شدن آئين‌نامه خودش را در اهم وظايفش قرار دهد. اگر انتظار داشته باشيم وزارت ورزش به دنبال تخلف يک باشگاه باشد رويايي است. بازوان وزارت ورزش فدراسيون‌ها هستند که فدراسيون فوتبال هم جزو آنهاست. البته ديوان محاسبات و سازمان بازرسي‌ باشگاه‌ها هم انتظار داريم فعاليت‌هايشان را انجام دهند. وزارت صنعت‌،تجارت و دارايي هم با ما همکاري مي‌کند آنها نامه‌ تندي به باشگاه‌هاي خودشان زده‌اند تا قراردادها به صورت شفاف اعلام شود.

نماينده تام‌الاختيار وزير ورزش در امور واگذاري سرخابي‌ها به بخش خصوصي در پاسخ به اين سوال که اگر يک بازيکني به عنوان مثال يک ميليارد قرارداد ببندد و اسپانسري بگويد من به بازيکني علاقه دارم و مي‌خواهم به او 2 ميليارد بدهم اين موضوع از نظر شما قابل قبول است تصريح کرد: ما به صورت‌هاي مالي کار داريم اين مطلبي که شما مي‌گوييد يک تصور است و سند قانوني ندارد. اگر تخلفي صورت گرفته باشد بايد اسنادي وجود داشته باشد.

خادم درباره اين که چک اسپانسر پرسپوليس برگشت خورده و بازيکنان اعتصاب کرده‌اند گفت: چنين داستاني نيست. اسپانسر تا به حال عملکرد مناسبي داشته و برادري خودش را ثابت کرده است ما هم بايد شرايطي فراهم کنيم تا آنها بتوانند به قول و قرارهايشان عمل کنند. نبايد اگر يک چک دير و زود مي‌شود اسپانسر را اذيت کنيم. اسپانسرهاي استقلال و پرسپوليس در حال حاضر مشکل خاصي ندارند و در چارچوبي که در قراردادها حضور دارد فعاليتشان را انجام مي‌دهند. ما حتي از نظر جذب اسپانسر جديد مشکلي نداريم، اما فعلا در اين خصوص ورود نمي‌کنيم. اسپانسري که تا 10 ميليارد هزينه کرده است را چرا بايد حالا از دست بدهيم.
آره تو راست میگی که بد شدم

آروم میگی که جون به لب شدم

امشب بمون اگه بری چیزی درست نمیشه

ساده نمیشه بی خبر بری عشقم

بگو نمیشه بگذری از من

بگو کنارمی همیشه

تورو خدا ببین چه حالییم نگو که میری

دلم میخواد که دستامو بگیری

نرو بدون تو شکنجه میشم

پیشم بمون

دیگه چیزی نمیگم اخریشه

کسی واسم شبیه تو نمیشه

یمون الهی من برات بمیرم
پاسخ
 سپاس شده توسط Nazanin♥Xavi
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  رئال ثابت کرد؛ بدون رونالدو هم قهرمان می‌شویم
  توافق ۵۰ میلیاردی باشگاه استقلال با یک اسپانسر جدید!
  اسپانسر قبلی استقلال کوتاه آمد
  واکنش بوکسور کولبر به بدقولی‌های اسپانسر حاشیه‌ساز
  یک پله صعود خادم الشریعه در مسابقات آنلاین فدراسیون جهانی
  اسپانسر فدراسیون بوکس و چک‌هایی که پاس نمی‌شود!
  جلسات مخفیانه مدیران پرسپولیس برای جذب اسپانسر
  دادرس: سپاهان بازی را مهندسی کرده و تهمت می‌زند؟
  زنوزی: رسید دریافتی‌ها استوکس را مفقود کرده‌اند
  خطیر: زنوزی فکر کرده چون پول دارد می‌تواند هر غلطی دلش خواست بکند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان