امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

× چـگونـه اَز ادویـه جـات برای شـفـا اسـتتفـاده کـنیم !؟ ×

#1
قرصهای سرما خوردگی و آنفولانزا، کرم های کورتیزون و اضطراب خودتون رو برای چند لحظه کنار بذارید و گوش بدید! (مگر اینکه پزشکتون تاکید کرده باشه حتما قرصها را استفاده کنید.)
×××
قرصهای سرما خوردگی و آنفولانزا، کرم های کورتیزون و اضطراب خودتون رو برای چند لحظه کنار بذارید و گوش بدید! (مگر اینکه پزشکتون تاکید کرده باشه حتما قرصها را استفاده کنید.) ادویه جاتی مانند زنجبیل، زردچوبه، زعفران، رازیانه توانایی شفای شما را دارند. پس از قرنها که در فرهنگهای شرقی مورد استفاده قرار گرفته اند و اثر بخشی خود را در طول زمان ثابت کرده اند میتواند سلامتی شما را بهبود بخشند. دراینجا، راهنمایی برای شما گذاشته ایم تا راههایی برای بهبود سلامتیتون را پیدا کنید.
× چـگونـه اَز ادویـه جـات برای شـفـا اسـتتفـاده کـنیم !؟ × 1

زنجبیل

مفید برای: آرتروز، میگرن، آسم، بیماری قلبی، سوزش سر دل، سرطان و حالت تهوع.

ثابت شده که زنجبیل یک جنگنده در برابر بیماریهای شایع مانند تهوع، میگرن و ورم مفاصل است، بخاطر اینکه زنجبیل با خاصیت ضد التهابی، ضد ویروسی، آنتی اکسیدان و ضد باکتریایی که دارد میکروبها از بین میبرد.

چگونه استفاده کنید: به چای، سوپ، سالاد و مخلوط صبحانه اضافه کنید، مطمئن شوید که پوست خارجیش را جدا کنید و برای اینکه نتیجه ی بهتری بگیرید خام بخورید.

زردچوبه

مفید برای: سرطان، آلرژیها، بیماری آلزایمر، آرتروز، ورم مخاط روده بزرگ، چربی خون، اگزما، نقرس، بیماریهای لثه، پسوریازیس و فشار خون بالا

آیا زردچوبه نمیتونه همه چی را درست کند؟ با تحقیقات جدیدی که هر روزه بیرون می آید درباره ی فواید ماده ی رنگی زردچوبه، ترکیب اصلی فعال در زردچوبه آن را به سرعت تبدیل به داغ ترین ادویه بر روی زمین کرده است. بسیاری از بیماری ها در محیطی که ملتهب است، ایجاد میشوند، بنابراین این ضد التهاب فوق العاده به آرامش و تسکین درون شما و جلوگیری از عوارض همراه بیماری کمک میکند.

چگونه استفاده کنید: در سس سالاد ها، نیروبخشهای صبح، مخلوط سبزیهای سبز، و در ادویه کاری. انتخابهای شما پایان ناپذیرند.

زعفران

مفید برای: افسردگی، تصلب شریان، بیماری آلزایمر، انواع سرطان، اضطراب، بی خوابی، پارکینسون و بیماری PMS.

این گرانترین ادویه جهان است اما واقعیت اینه که زعفران واقعا یک گوهر بی بها است. دو ترکیب جادویی در زعفران هست که به حفظ هورمونهای شادابی دوپامین، سروتونین و نوراپی نفرین کمک میکند( به نام کروسین و سافرانال). طی مطالعات انجام شده زعفران موثرتر از فلوکستین و ایمیپرامین برای درمان افسردگی است.

چگونه استفاده کنید: با اینکه خیلی گرونه، مقدار کمی ازش کفایت میکند. پس مقداری زعفران به برنج، ادویه کاری و حتی چای صبحتون اضافه کنید. در قالب یک اکسیر شفا بخش آن را با آب گرم، هل، میخک و رازیانه اضافه کنید.

رازیانه

مفید برای: تب خال، پوسیدگی دندان، هپاتیت ب و حتی ایدز

رازیانه می تواند تاثیر قابل توجهی در بیماریهای جدی مانند ایدز داشته باشد، دندانپزشک شما متعحب خواهد شد وقتی شما رازیانه مصرف کنید. چرا؟ آنتول و شیکیمیک اسید دو ترکیب موجود در اون هستند که هر دو دارای قابلیت مبارزه با عفونت و بیماریهای لثه است.

فلفل سیاه

مفید برای: کسانی که بدنشون غذا را دیر هضم میکند، سرطانهای اصلی، بیماریهای قلبی، فشار خون بالا و آرتروز

شما باید از کسانی که فلفل سیاه را بعنوان یک نیروگاه در برابر خیلی از بیماریها ساختند تشکر کنید، طبق تحقیقات انجام شده رازیانه موثر بر همه چیز از دیر هضمی تا فشارخون میباشد، در حقیقت طی قرون وسطی فلفل سیاه بعنوان دارو بیشتر از طلا قیمت داشت.

چگونه استفاده کنید: در همه چیز از تخم مرغ صبحانه گرفته تا سالاد، شام و هر چیزی که بین این وعده ها خورده میشود میتوانید میل کنید.

پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بهترین راه برای افزایش اشتها + مواد غذاتی و خوراکی برای باز شدن اشتها
Star لحاظ یارانه توانبخشی برای مبتلایانِ اوتیسم آماده‌باش نوروزی برای دارو و درمان بیماران
Thumbs Up ماسک کاهو مفید و معجزه گر برای برای پوست
  7 دلیل برای استفاده از آلوئه ورا برای درمان دیابت
  چـطور بـا ماسـاژ دل درد کـودکـ رآ آرآم کـنیم !؟ :| ..
  گـآز مـعده را چـطور کـنتترل کـنیم !
  × بـآ اضـآفـه وزن کـودکـآنمـآن چـکــآر کـنیم !؟ ×
Heart راهنمایی سریع برای آب کردن شکم( برای شما اقا پسر و دختر خانومی ک چاقی)
  برای بیماران ایدزی. راهی برای درمان احتمالی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان