امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چگونه مرزهای میان سینما و بازی ویدئویی توسط Ready at Dawn شکسته می شود: بخشی از هایپ

#1
عنوان اصلی : 
چگونه مرزهای میان سینما و بازی ویدئویی توسط Ready at Dawn شکسته می شود: بخشی از هایپ The Order 1886
چگونه مرزهای میان سینما و بازی ویدئویی توسط Ready at Dawn شکسته می شود: بخشی از هایپ 1



مدتی پیش مجله Play Station Official Magazine یک هایپ کامل و باجزئیات از عنوان The Order 1886 منتشر کرد. یکی از بخش های بسیار پر اهمیت این هایپ بخش مربوط به  گرافیک این عنوان است. هم اکنون می توانید ترجمه کامل این بخش را که خود مقاله ای به حساب می آید را در ادامه مطلب بخوانید…
چگونه مرزهای میان سینما و بازی ویدئویی توسط Ready at Dawn شکسته می شود: بخشی از هایپ 1
فیلمی سینمایی در سال ۱۸۸۶
چگونه مرزهای میان سینما و بازی ویدئویی توسط Ready at Dawn شکسته می شود.
کیفیت در این عنوان چیزی بیش از چند افکت کامپیوتری است. عمق The Order 1886 در زمینه اشباع رنگ، سطوح کیفیت وفوکوس و روشنایی به صورت فوق‌العاده‌ای سینمایی هستند.این کیفیت سینمایی در یک قطعه در محیط یا یک کات سین و یا لباس جنگی ‌یک سرباز شورشی به خوبی دیده می شود. این موضوع فقط به اشخاص و اشیا محدود نمی شود بلکه شما در کوچه های وایتچپل[۱] نیز چنین کیفیتی را شاهد خواهید بود. این کیفیت سینمایی به صورت تصادفی اتفاق نیافتاده است. تیم برای رسیدن به این کیفیت همواره نگاهی به چنین محیط هایی در محیط سینما داشته است و در کنار آن ایده های ماوراطبیعی خود را به آن اضافه کرده است.  Wear  asuriya که از طراحان گیم پلی این عنوان است در این رابطه می‌گوید:
“زمانی که ما دوربین‌های بازی را از هیچ ساختیم، تلاش کردیم تا آن‌ها به خوبیِ شیشه‌ دوربین‌های واقعی که در جهان موجود بودند، کار کنند نه این که صرفا در پشت شخصیت به صورت کامپیوتری به حرکت در آیند”.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چگونه مرزهای میان سینما و بازی ویدئویی توسط Ready at Dawn شکسته می شود: بخشی از هایپ 1 عوامل و سازندگان The Order  به خوبی می‌دانستند که چظور تاریکی را از ” فیلم شوالیه تاریکی” تاریکی نیز زیباتر خلق کنند.
فیلمبرداری دوربین canon 100mm واقعی، به چیز شباهت خواهد داشت؟ کیفیت آن و سیستم‌های اپتیکی پررنگ، عمق زمینه و … در آن چه طور خواهد بود؟ این دقیقا چیزی بود که سازندگان برای هر دوربینی که می ساختند رعایت می کردند و هر دوربین دارای یک لنز مخصوص خاک و لکه بود. همه چیز در این عنوان به شکل سینما ساخته شد. سازندگان در این رابطه می گویند:
“ما برای ساخت دوربین های بازی حتی عیوب موجود در دوربین های حقیقی را نیز شبیه سازی کردیم. عیوب آن را باورپذیر می‌کند، بنابراین ما آن‌ها را نیز به خوبی تقلید کرده‌ایم.تمام دوربین‌های بازی دارای عمق زمینه هستند، که معمولاً همچین چیزی در اغلب بازی ها مشاهده نمی شود. زمانی که شما با دوربین از فاصله ۳۰ متری فیلم می گیرید و شخص درون کادر ناگهان جابه جا می شود برای فیلم برداری درست نیاز  به تمرکز چارچوبی[۲] وجود دارد که در دوربین های عالی موجود است. ما برای ساخت چینین صحنه هایی در عنوان خود دقیقا چنین دوربینی را ساختیم و این موضوعات است که عنوان ما را بیش از پیش سینمایی می کند”
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چگونه مرزهای میان سینما و بازی ویدئویی توسط Ready at Dawn شکسته می شود: بخشی از هایپ 1 اثرات مه در طول بازی همچون دیگر افکت ها، زیبا به نظر می‌آید.
سلحشوران زمان ویکتوریا محبوب بودند، اما اغلب مردم عادی به آن‌ها ناسزا می‌گفتند، چرا که آن‌ها اعتقاد داشتند این قهرمانان فقط به بزرگان و ثروتمندان شهر خدمت می‌کنند. نکته جالب در اینجا آن است که سخن آن‌ها درست است. هیچ تضمینی برای اینکه شما یک فرد خوب در جهان The Orderباشید، وجود ندارد. این شما هستید که شخصیت خود را تعیین می کنید.
رئیس بخش داستانی این عنوان می‌گوید:
“هر کسی با عقایدش شناخته می‌شود و زمانی که ما شروع به نوشتن این داستان می‌کردیم، می‌خواستیم ببینیم که اشخاص مختلف در این دنیای تاریک و خاکستری چگونه انسان هایی خواهند بود”.
جدا از مبارزاتی که در برابر موجودات وحشتناک انجام می دهید در این عنوان با مردم نیز مبارزه خواهید کرد. شما محافظان تاج و تخت نام دارید و مردم دل خوشی از شما ندارند. شما با گروه  شورشگر مردم روبرو خواهید شد.یک گروه سنتی کهنه‌پوش نظامی که از پوشش و تفنگ‌هایی استفاده می‌کنند تا در برابر تاج و تخت انجمن های پادشاهی ایستادگی کنند. اینجاست که دست به نبردی ظالمانه و وحشیانه با مردم خواهید زد.
حتی وحشی‌ترین عناصر جهان بر اساس واقعیت هستند.
این داستان شبیه یک بازی با موضوع شوالیه‌های بدسیرت نبوده و نیست. آن ها افرادی هستند با اسلحه‌های برق‌آسا، که به هر بخش جامعه اهمیت بسیار می دهند. طراحی این شخصیت ها و این داستان متفاوت با دید شما نسبت به یک بازی است. رئیس بخش طراحی داستان این عنوان در این رابطه می گوید:
” به عقیده بسیاری نباید نسبت به این بازی و داستان آن در دنیای بازی های ویدیویی امید داشته باشیم اما در واقعیت ما بر این باوریم که با پرتاب داستان به سمت شما، بازیکن، یک ریسمان را می گیرد و داستان را ذره ذره متوجه می شود. اما این موضوع برای ما بی ارزش است چرا که ما می خواهیم به مانند فیلم های بزرگ درک داستان را به بازیکن واگذار کنیم. با این حرکت بزرگ بازی می‌تواند به مراحل بالاتری از باورپذیری برسد. یک چیز بزرگ در ارتباط با زمینه بازی در واقعیت این است که بازیکن با داستان آن انس بگیرد. در این عنوان چیزهایی زیادی وجود دارد که ما مجبور به توضیح آن‌ها نیستیم زیرا آن‌ها قسمتی از جهان و تاریخ ما هستند. ما سال ۱۸۸۶ را از تاریخ برداشتیم. اما آن را بسیار قوی تر و جذاب تر از گذشته شکل دادیم. این است که بازیکنان تاریخ را مشاهده می کنند و به همین علت از آن اوج لذت را خواهند برد. ما   مکان‌ها و وقایع و لباس ها و … را براساس تاریخ واقعی آفریدیم. تاریخی که شما می‌توانید در کتاب های تاریخ در رابطه با آن مطالعه کنید و از آن دوره اطلاعات بسیار به دست آورید. این است که برای تقویت داستان و کاراکترهای ما فوق العاده است. ما داستانی را از خود در نیاورده ایم. بلکه تاریخ را با افسانه هایش ترکیب کرده ایم. هدف ما این است که بازیکنان لحظه به لحظه این تاریخ را باور کنند. شورش مردم درآن زمان را درک کنند. جلوه های فقر در آن سال های لندن را به شکل یک بازی نبینند بلکه آن را بپذیرند. دقیقا به مانند زمانی که از شبکه های تلویزیونی آشوب‌های لندن در ۲۰۱۱، را تماشا می کردند.”
وی در رابطه با کیفیت با کیفیت باور پذیری و انعطاف پذیری شخصیت ها این گونه ادامه می دهد:
“چیزی که در بین ما در این مورد مورد مطرح می‌شود آن است که چگونه انسانیت و جامعه در یک مدت زمان طولانی در کنار هم فعالیت می کند. رفتار مردم در برابر هر شخص چگونه خواهد بود؟ آیا همگان از سلحشوران متنفرند؟. آن چه که در طراحی شخصیت ها به ما الهام داد این است که ما در دنیای واقعی چگونه برخورد هایی داریم. دقیقا به شکل واقعیت دنیا شخصیت ها را پیچ و تاب دادیم و این نکته عالی کار ما بوده است. جنگ در بازی بین انسان‌ها و موجودات ماوراءالطبیعه است.تمام لحظه های این عنوان لحظات زیادی از تاریخ بشریت را انعکاس می‌دهند، اتفاقات روی داده میان تمدن‌های مختلف را نشان می‌دهند. که من آن‌ها را دوست دارم. من دوست دارم که ما می‌توانیم آن را براساس واقعیت قرار دهیم این است که عنوان ما تفاوتی با یک فیلم نامه بزرگ سینمایی ندارد.”
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چگونه مرزهای میان سینما و بازی ویدئویی توسط Ready at Dawn شکسته می شود: بخشی از هایپ 1 عملکردهای روی صحنه با ضبط کامل عملکردها انتقال داده می‌شود. هیچ صحنه ای به طور خالص کامپیوتری نیست.
نیش‌های واقعی
حال ممکن است عده ای اعتراض هایی کنند: طبق ادعای سازندگان همه عناصر The Order براساس واقعیت هستند. در کدام بخش تاریخ یا زمان حال اسلحه‌های برق‌آسایی به این شکل وجود داشته اند؟ حتی ممکن نیست که ما در جهان مدرن هم چنین اسلحه های وحشتناک و پیشرفته ای را در جنگ ها استفاده کنیم!
اما سازندگان برای این پرسش نیز پاسخ قابل قبولی در نظر گرفته اند:
“ما هر گز حوزه تحقیقات خود را محدود نکرده ایم. هر جزئی که در این بازی مشاهده می کنید برای وجودش بحث های بسیار انجام شده است. حتی سلاح هایی که از آن ها سخن می گویید بر اساس اطلاعاتی که از افسانه ها به گوش می رسد خلق شده اند. ما فراموش نکرده ایم که در حال ساخت تاریخ هستیم. هر چه قدر هم که عناصر عجیب در بازی دیده شود در حقیقت ما لندن در سال ۱۸۸۶ را به تصویر کشیده ایم. برای مثال، ما یک اسلحه برق‌آسا را در تریلر شورش نشان می‌دهیم، که یک گلوله برقی را از یکی شلیک می‌کند. شما چه مدرکی برای اثبات نبود این اسلحه در آن زمان دارید؟”
———–
[۱] نام محله ای در انگلیس
[۲] Rack focus
کلام پایانی
با مشاهده این متن و خواندن سخنان سازندگان به خوبی می توان دریافت که عنوان The Order 1886 در زمینه گرافیکی می تواند یکی از بزرگترین عناوین موجود در دنیا باشد. عنوانی که با این نوع طراحی و با این نمایش هایش چشمان زیادی را به خود خیره کرده است. اما نتیجه چیزی است که باید برای آن صبر کرد…
چگونه مرزهای میان سینما و بازی ویدئویی توسط Ready at Dawn شکسته می شود: بخشی از هایپ 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شایعه: بازی Resident Evil 8 سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
  قابلیت بازی میان‌پلتفرمی به Need for Speed Heat اضافه خواهد شد
  شایعه: به‌زودی از بازی جدید Batman توسط استودیوی وارنر برادرز گیمز مونترآل معرفی خواه
  شایعه: Horizon: Zero Dawn 2 یک بنچمارک گرافیکی در صنعت بازی‌ها خواهد بود
  دامنه‌ی Prince of Persia 6 توسط شرکت یوبیسافت به ثبت رسید
  تعدادی از حیوانات بازی Sea of Thieves توسط گربه‌های واقعی سازندگان صداگذاری شده‌اند
  سازندگان بازی The Division 2 فعلا برنامه‌ای برای عرضه این بازی بر روی Nintendo Switch
  Crysis Remastered توسط سایت بازی لو رفت
  گزارش: بازی Horizon Zero Dawn تبدیل به سه‌گانه خواهد شد
  سازندگان بازی Days Gone در حال توسعه‌ی یک بازی AAA جدید هستند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان