امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بیانیه سه اتحادیه دانشجویی دانشگاه آزاد در گرامیداشت سالروز تأسیس این دانشگاه

#1
سه اتحادیه بزرگ دانشجویی دانشگاه آزاد با انتشار بیانیه‌ای، سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی را گرامی داشتند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این بیانیه که از سوی اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی (اتحادیه اول)، سازمان اسلامی دانشجویی ایران - سادا (اتحادیه دوم) و مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی (اتحادیه سوم) صادر شده، آمده است:

«دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نهادی فرهیخته و علم گستر، بانی و مسبب خیرهای بی‌شماری از زمان به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی به این سو بوده است و هزاران بار ستایش پروردگار عالم که دانشگاه آزاد اسلامی از لحظه طلوع، تار و پودش با شمیم انقلاب اسلامی گرهی باز نشدنی خورده و به حق که دانشگاه آزاد اسلامی فرزند خلف انقلاب و آرمانهایش بوده است. رشد و نمود توسعه علمی کشور بازتاب تلاش‌ها و ایثارگری‌های همه نهادهای دانشگاهی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی بوده و هست. نگاه درست و هوشیارانه هیأت امناء دانشگاه در بهره‌گیری از علم برای توسعه و پیشرفت صنعت و اقتصاد چنان در بدنه و ساختار این نهاد دانشگاهی ریزش نموده که حاصل آن را امروز در عملیاتی شدن طرح‌ها و ایده‌های استادان و پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی به چشم دیده می‌شود.

بهره‌گیری از اساتید درجه اول و نخبه در واحدهای مختلف این دانشگاه فراگیر موقعیت ویژه‌ای را برای قشر دانشجو فراهم کرده تا بتوانند در سایه حمایت‌ها و هدایت‌های آنان در مسیر شکوفایی علم و دانش و رساندن آن به قله‌های والای جهانی حرکت کنند. دانشگاه آزاد اسلامی همیشه و در همه جای تاریخ بعد از انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حضور موثر و در جهت آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی داشته است و در طول این مدت زمانی هر از چند گاه جفاهایی از سوی برخی نااهلان دیده اما در مقابل این تهاجم‌ها کمر خم نکرده و همچنان ایستاده، در مسیر تحقق ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی و آرزوهای رهبر آن، امام همگان، خمینی کبیر و جانشین خلف آن مقام معظم رهبری گام برداشته است.

فضای باز سیاسی، بها دادن به جایگاه دانشجو و گوش دادن به صدای همیشه بیدار این قشر موجبات شور و حرارت دائمی در عرصه سیاست داخلی نظام مقدس جمهوری اسلامی گردیده و همه همه این ها را باید از آن یک مرد دانست. و اگر او نبود شاید هیچ‌گاه این درخت تنومند و هزار شاخه به ثمر نمیرسید و اگر حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نبود، شاید بارها در سیلان حوادث مختلف نه تنها این نهاد دانشگاهی بلکه نظام جمهوری اسلامی صدمات جبران‌ناپذیری می‌دید. این مرد فرزانه با هوشیاری مثال زدنی بارها دست یاری خود را به سوی این نظام مردمی به مانند دیگر فرزانگان این کشور دراز کرده است و ای کاش که امام دراین زمانه بود و به چشم خود می‌دید که ثمره حمایت خود از یک تصمیم بزرگ برای تاسیس یک دانشگاه، اینک این دانشگاه در سراسر ایران عزیزمان دامن گسترانیده و دامنه‌اش را حتی فراتر از مرزها برده است و مبدل به بزرگترین دانشگاه حضوری جهان گشته است.

در اینجا باید از تمام مدیرانی که سال‌های سال با تلاش جهادگونه خویش دانشگاه آزاد اسلامی را به جایگاه کنونی رسانده‌اند سپاسگذاری و قدردانی کرد. چه آنهایی که سال‌های سال سکان‌دار این کشتی بوده‌اند و چه آنهایی که چند صباحی نقش‌آفرینی کرده‌اند. افراد نام آشنایی همچون دکتر میرزاده که حضور پررنگ ایشان در عرصه‌های علمی - دانشگاهی بر کسی پوشیده نیست اکنون به فراخور وجود این چنین سرمایه های نایابی وظیفه همگان است که دست به دست هم داده و این دانشگاه را به جایگاهی در خور شان و نام واقعی در تمام عرصه های مربوطه برسانیم.

در پایان از خدای قرآن و خالق مهربان می‌خواهیم که دست عنایت خویش را از سر این دانشگاه ومدیران وبزرگان آن برندارد که ما هر چه داریم از لطف و نظر اوست.»

[ɴᴏᴛ ʀᴇᴀʟ]
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Exclamation سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق
  درخواست نویسندگی در بخش تحصیلات دانش آموزی و دانشجویی
  لیست دانشگاه های پزشکی ایران
  دانشگاه امام صادق به عنوان یک دانشگاه معتبر اسلامی شناخته میشه
  گرایش های دانشگاه فرهنگیان در رشته های تحصیلی انسانی
  امار پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۹
  معرفی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
  دانشگاه‌ها امسال حضوری می‌شود
  «لیست دانشگاه های دبیری ایران»
  azmoon.iau.ac.ir – ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی 99

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان