امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سهم 30 درصدی دانشگاه آزاد در تولید علم

#1
نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی در هیات امنای استان آذربایجان شرقی مهمترین دستاورد دانشگاه آزاد را به دست آوردن برند بزرگترین دانشگاه حضوری جهان دانست.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، علیرضا منادی سفیدان نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه در آستانه سی و دومین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد دارای برند بزرگترین دانشگاه حضوری در جهان است، اظهار داشت: این افتخار بزرگی برای کشور است که بزرگترین دانشگاه حضوری جهان در ایران تاسیس شده است.

رئیس فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی در ادامه، خاطرنشان کرد: از دیگر دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی می توان به سهم 30 درصدی این دانشگاه در تولید علم اشاره کرد.

وی افزود: سهم 30 درصدی دانشگاه در تولید علم باعث شده که ایران بتواند زودتر از افق 1404 به جایگاه اول در منطقه دست یابد و ترکیه را با فاصله زیاد پشت سر بگذارد.

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه با بیان اینکه دانشگاه آزاد در بازار کساد اشتغال به صورت مستقیم و غیر مستقیم تاثیر مثبت می گذارد، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اشتغال زایی را در داخل کشور به سمت خوبی پیش برده است.

وی ادامه داد: دانشگاه توانسته با فراهم کردن امکانات علمی بالا در داخل کشور از فرار مغزها به خارج از کشور جلوگیری کرده و باعث رشد قابل توجه علم شود.

منادی در خصوص چشم انداز آینده دانشگاه، گفت: آینده دانشگاه با توجه به ریاست جدید دانشگاه و برنامه هایی که ارائه شده است بسیار مثبت ارزیابی می شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه به سمت درآمدهای غیر شهریه ای و درآمدهای حاصل از شرکت های دانش بنیان پیش می رود، اظهار امیدواری کرد که این موضوع باعث شود که دانشگاه به سمت تولید کار و اقتصاد گام بردارد که هم به نفع دانشگاه و هم به نفع جامعه است.

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه در خصوص سابقه همکاری خود با دانشگاه آزاد، گفت: سابقه همکاری من با دانشگاه به زمان تاسیس دانشگاه یعنی سال 1361 بر می گردد که این همکاری تا امروز ادامه دارد، البته همکاری بنده با دانشگاه به عنوان استاد از سال 1377 آغاز شده است.

وی افزود: در زمان تاسیس واحد تبریز بنده هم در این امر مشارکت داشته ام.

[ɴᴏᴛ ʀᴇᴀʟ]
پاسخ
آگهی
#2
Big GrinBig GrinBig GrinHeartBig GrincryingSadShyRolleyesWink:cool:Big GrinTongueSmileUndecidedIdeaIdeaExclamationExclamationExclamationHeartHeartHuhConfusedBlushAngryAngryAngelAngelBig Grin
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Exclamation سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق
  محاسبه تولید به قیمت جاری و ثابت_اقتصاد
  لیست دانشگاه های پزشکی ایران
  دانشگاه امام صادق به عنوان یک دانشگاه معتبر اسلامی شناخته میشه
  تاثیر ۴۰ درصدی نمرات امتحانات نهایی در کنکور ۱۴۰۱
  گرایش های دانشگاه فرهنگیان در رشته های تحصیلی انسانی
  امار پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۹
  معرفی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان
  دانشگاه‌ها امسال حضوری می‌شود
  «لیست دانشگاه های دبیری ایران»

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان