امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ناتی داگ از یک پایان مخفی برای The Last of Us پرده برداشت

#1
بعد از مدتی که The Last of Us در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم PS3 منتشر شد، افراد زیادی به بحث کردن در مورد پایان آن پرداختند. بعضی آن را کلیشه ای می خوانند و بعضی هم آن را مناسب ترین پایان قابل تصور برای The Last of Us می دانستند. سازندگان در همان اوایل اعلام کردند که پایان دیگری برای The Last of Us در نظر داشتند. برای جزئیات بیشتر در این باره با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

پایانی که در بالا به آن اشاره شد چندی بعد توسط ناتی داگ فاش شد که شما می توانید در “دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
PAX Prime 2013 و نمایش پایانی دیگر از عنوان The Last of Us ” در مورد آن به صورت تمام و کمال بخوانید. اما حالا نیز آقای Neil Druckmann کارگردان بازی بعد از انتشار The Last of Us : Remastered اعلام کرد که یک پایان دیگر نیز برای بازی نوشته بود که بر خلاف آن چه که در بالا می بینید بسیار لطیف تر می باشد. فکر می کنم که برای همه ی شما واضح باشد اما محض احتیاط : هر آن چه که در زیر این جمله نوشته شده است  ممکن است حاویاسپویلر باشد مسئولیت خواندن آن با خود شماست.
ما پایان The Last of Us را این گونه دیدیم که جوئل و الی بعد از اتفاقاتی که برایشان افتاد در حال حرکت به مقصدی نا معلوم هستند. آن طور که گفته شده هیچ جزئیاتی از این پایان مخفی منتشر نخواهد شد ولی کاربران انجمن دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
NeoGAF  در یک تاپیک این پایان را این گونه توصیف کردند :
نقل قول:
۴ سال بعد از وقایعی که آخرین سکانس رسمی بازی دیدیم … Joel و Ellie در مکان Tommy به سر می برند. جوئل به اتاق الی وارد می شود و می گوید که Tommy از او خواسته است که با فردی به نام  Esther ازدواج کند. این موضوع در قدم اول برای Ellie بسیار غم انگیز است. اما Joel به او یک گیتار هدیه داده و قول می دهد که نواختن گیتار را به او بیاموزد. بعد از آن Joel شروع به نواختن گیتار کرده و چند لطیفه برای Ellie تعریف می کند. بعد از مدتی که Ellie کمی آرام  می گیرد، Joel نیز اتاق را ترک می کند و ما Ellie را می بینیم که در حال امتحان کردن گیتار خود در سکانس پایانی بازی است و این گونه بازی The Last of Us به پایان می رسد.
لازم به ذکر است که یک concept art از بازی منتشر شده بود که در آن Ellie با سنی بیشتر از آن چه در The Last of Us دیدیم در حال نواختن گیتار است به نظر می رسد که پایان مخفی آقای Druckmann یک ربطی به این موضوع دارد. شما می توانید این concept art را در زیر مشاهده بفرمایید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ناتی داگ از یک پایان مخفی برای The Last of Us پرده برداشت 1 برای بزرگ شدن عکس روی آن کلیک کنید !
نظر شما در مورد این پایان چیست ؟ کدام یک از این ۳ پایان (پایان اصلی بازی، پایانی که سال پیش رو نمایی شد و یا پایانی که کابران NeoGAF حدس زده اند) را مناسب تر می دانید ؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
تا دیروز ما رو می دیدی مِن مِن می کردی
الان شاخ شدی مَن مَن می کنی !
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مخفی‌کاری بازی The Last of Us Part 2 بسیار عالی خواهد بود
  یکی از پیام‌های مرموز و مخفی بازی Assassin’s Creed Valhalla کشف شد
  شایعه: هر دو بازی Assassin’s Creed Valhalla و Watch Dogs Legion در تعطیلات پایان سال
  ساخت Call of Duty: Modern Warfare 3 Remastered به پایان رسیده است
  شایعه : احتمالا وجود یک بخش مخفی زامبی محور در Black Ops 3 وجود دارد
  8 ماه زحمت ناتی داگ برای ساخت Uncharted 4 به کلی دور ریخته شد !
  روزی روزگاری: یک پایان، یک بار و برای همیشه | نقد و بررسی Mass Effect 3
  تصاویر جدیدی از Batman : Arkham Knight منتشر شد : آغاز یک پایان
  کم تر از دو روز دیگر تا پایان حراج سرویس GOG باقى مانده است
  Batman: Arkham Knight دارای چند پایان متفاوت خواهد بود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان