امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نسخه‌های PC عناوین Assassin’s Creed Unity و Far Cry 4 توسط Ubisoft Kiev ساخته خواهد ش

#1
مطمئنا با خواندن تیتر خیلی از طرفداران در مورد نسخه PC بازی نا امید شدند ولی بهتر است که این اجازه را به استودیو بازی سازی Ubisoft Kiev برای ثابت کردن قدرت خود در امر بازی سازی بدهیم. چندی پیش یکی از معروفترین خبرنگاران در زمینه گیمینگ با لقب ” Inhuman0 ” اعلام کرده است که نسخه پرطرفدار PC دو عنوان Assassin’s Creed Unity و Far Cry 4 توسط استودیو بازی سازی Ubisoft Kiev ساخته خواهند شد.
طبق اخباری که بر روی وب سایت رسمی استودیو بازی سازی Ubisoft Kiev منتشر شده بود به نظر می رسد که این استودیو بازی سازی در حال سخت تلاش کردن بر روی این نسخه از بازی ها برای رضایت طرفداران و بازیکنان این دو عنوان است. طبق دیگر اطلاعات می توان فهمید که استودیو Ubisoft Kiev روز به روز در حال پیشرفت در زمینه بازی سازی است. این اخبار چندی پیش به صورت رسمی در دو صفحه اصلی ویکی پدیا این سایت هم قرار گرفت که ثابت می کنند این استودیو کاملا به صورت رسمی در حال کار بر روی نسخه PC دو بازی Assassin’s Creed Unity و Far Cry 4  است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نسخه‌های PC عناوین Assassin’s Creed Unity و Far Cry 4 توسط Ubisoft Kiev ساخته خواهد ش 1
البته قابل ذکر است که این استودیو ساخت نسخه های PC عناوین پرطرفداری چون  Far Cry 3  و  Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist است. تاکنون طبق نظرات کاربران از نسخه PC این دو عنوان که توسط استودیو Ubisoft Kiev ساخته شده می توان فهمید که این استودیو در کار خود کاملا موفق بوده است. اما اینکه به نحوی نسخه PC یعنی یک نسخه اصلی بازی Far Cry 4 توسط استودیو اصلی شرکت یوبی سافت ساخته نمی شود کمی مشکل است! از دیگر بازی های که توسط این استودیو ساخته شده می توان Assassin’s Creed III, Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction, Assassin’s Creed IV: Black Flag و Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier را نام برد.
با این حال هنوز هم بهتر است فراموش نکنیم که نسخه PC بازی Far Cry 3 که یکی از مهم ترین نسخه های این عنوان است، از تنظیمات زیاد و قدرت خوبی بهره مند بود. البته یکی از مشکلات و دلایلی که ساخت نسخه PC سری جدید عنوان Far Cry به Ubisoft Kiev اهدا شده می توان اضافه شدن برخی از پورت های کنسولی به این نسخه از بازی را نام برد. ( این به این معنی است که اضافه شدن برخی از پورت های اضافی کنسولی به نسخه PC بازی باعث بروز برخی از مشکلاتی در زمینه قدرت اجرایی بازی می شود. ) ( دقیقا مانند وجود افت فریم در نسخه PC عنوان Assassin’s Creed IV: Black Flag !! ). البته با این حال هنوز هم همگی انتظار داریم که استودیو بازی سازی Ubisoft Kiev این عناوین را هم به خوبی و قدرت نسخه سوم بازی Far Cry یعنی Far Cry 3 منتشر کند. 
برای مطلع شدن از روند ساخت نسخه PC این عنوان درخواست و سوالات زیادی از سوی شرکت یوبی سافت شده است. همگمی در حال انتظار برای پاسخ های جامع این شرکت در مورد نسخه PC  دو عنوان Assassin’s Creed Unity و Far Cry 4  هستند. به زودی شما هم منتظر اطلاعات بیشتری در مورد این نسخه اصلی و پرطرفدار این عناوین باشید.
تا دیروز ما رو می دیدی مِن مِن می کردی
الان شاخ شدی مَن مَن می کنی !
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بازی monster hunter rise بیش از ۴ میلیون نسخه فروخت!
Smile آپدیت درایور Nvidia GeForce برای نسخه بتا CoD: Black Ops Cold War منتشر شد
  عنوان Call of Duty: Black Ops – Cold War دنباله‌ای مستقیم بر Black Ops 1 خواهد بود
  نسخه‌های مختلف بازی Call of Duty: Black Ops – Cold War فاش شد؛ از به‌روزرسانی رایگان
  World of Warcraft از کنترلرها پشتیبانی خواهد کرد
  شایعه: ممکن است بازی GTA 6 یکی از عناوین انحصاری زمانی پلی‌استیشن ۵ باشد
  فروشگاه مایکروسافت جزئیاتی را در مورد نسخه‌ی بعدی سری eFootball PES را لو داد
  تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed Valhalla فاش شد
  شایعه: بازی Resident Evil Village طولانی‌تر از نسخه‌ی هفتم خواهد بود
  تاریخ انتشار Dying Light 2 احتمالاً در هفته‌های پیش رو مشخص خواهد شد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان