امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شیاطین هم می گریند | بیوگرافی دو شخصیت دانته و ورجیل

#1
در دنیای بازی های رایانه ای همیشه یکی از مهمترین عوامل محبوبیت یک عنوان یا یک فرانچایز، شخصیت پردازی بازی است. این مسئله نیازی به اثبات ندارد که اگر در یک عنوان، شخصیت یا شخصیت های به یاد ماندنی و تاثیرگذاری وجود داشته باشد، مطمئنا محبوبیت بازی دو چندان خواهد شد.یکی از عناوینی که همیشه در یاد و خاطره بازیبازان قرار دارد، سری بازی Devil may Cry است. شخصیت های اصلی این فرانچایز دو برادر به نام های دانته و ورجیل بودند. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی بر زندگی و شخصیت این دو برادر بیندازیم.

دانته شخصیت اصلی سری بازیهای DMC است. او دومین فرزند اهریمنی به نام Sparda می باشد. مادر او انسانی به نام Eva بوده و برادر بزرگتر او ورجیل نام دارد. در واقع دانته و ورجیل برادرهای دو قلو هستند اما ورجیل بزرگتر است. پیش از تولد هشت سالگی آنها، مادرشان به هر کدام از آنها نصفی از گردنبند معروف  Perfect Amulet را هدیه داد. مدتی بعد،Sparda  در گذشت و پس از آن، دو برادر به همراه مادرشان تنها ماندند. مدتی بعد، جمعی از شیاطین به خانواده آنها حمله ور شده و مادر دانته و ورجیل را کشتند. پس از آن بود که دو برادر از یکدیگر جدا شدند و دانته پیش شخصی به نام Enzo رفت و برای او کار کرد. کار اصلی او شکار شیاطین بود. در ادامه نگاهی بر شخصیت دو برادر می اندازیم که نیمه ای از شخصیت خود را از پدر اهریمن خود و نیمه دیگر را از مادر انسان خود کسب کرده اند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شیاطین هم می گریند | بیوگرافی دو شخصیت دانته و ورجیل 1
دانته  در سری های اولیه،  بخاطر بذله گویی و پر حرفی هایش معروف بود. لحظه ای نبود که او از حرف زدن و دست انداختن دیگران دست بکشد. همیشه به فکر شوخی و به اشتباه انداختن مردم بود و حتی در برابر بزرگترین و قویترین شیاطین نیز از این عادت خود دست برنداشت و همواره دشمنان خود را به طرز ماهرانه ای مسخره می کرد. او شخصیتی ثابت داشت و همیشه به مرور زمان رشد کرد ولی هیچگاه دیدگاه خود نسبت به دنیا و شیاطین و شکار آن ها عوض نکرد. او اکثر مواقع به فکر خودنمایی بود و هر از چندگاهی در مبارزاتش حرکات بسیار دیدنی ولی اضافه اجرا می کرد. او به ظاهر خون سرد است. هیچگاه ترس خود را بروز نمی داد، چه  در زمانی که شیاطین در دفتر کارش به او ناگهانی حمله کردند و چه زمانی که توسط یک هیولای غول پیکر بلعیده شد!
به جز در قسمت دوم سری DMC، او به ندرت جدی نشان داده می شد. همیشه سعی داشت با شوخی و آسان گرفتن مشکلات از پس آن ها بربیاید. البته اگر او در شرایط بسیار سخت قرار بگیرد جدی شده و با نهایت مهارت خود به مبارزه می پردازد. در بسیاری از مواقع ممکن است دانته را یک شخص بی خیال و بی عاطفه نسبت به دیگران قلمداد کنید ولی او در باطن خود بسیار عدالت طلب و خونگرم است ولی به ندرت این ویزگی را در رفتار خود بروز میدهد.
دانته حس عمیقی نسبت به خانواده اش از جمله مادرش دارد. همچنین با وجود مبارزاتی که با برادرش ورجیل داشت باز هم می خواست که مانع سقوط ورجیل به سرزمین شیاطین شود. وی حتی برای برادرش اشک هم ریخت!
مهارت او در مبارزه مثال زدنیست. او چه در اسلحه سرد و چه گرم بسیار استادانه مبارزه  می کند. او همیشه می خواهد در مبارزه چالش بر انگیز باشد و از دشمنان تکراری و ضعیف بسیار بی زار است و سعی می کند با شیاطین بزرگ تر و خطرناک تر دست و پنجه نرم کند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شیاطین هم می گریند | بیوگرافی دو شخصیت دانته و ورجیل 1 دانته حس عمیقی نسبت به خانواده اش از جمله مادرش دارد. همچنین با وجود مبارزاتی که با برادرش ورجیل داشت باز هم می خواست که مانع سقوط ورجیل به سرزمین شیاطین شود. وی حتی برای برادرش اشک هم ریخت!
البته او در دنیای خود خرج زندگی هم دارد ولی سعی می کند از مشتریان فقیر خود زیاد پول نگیرد! بارها شده که او ماموریتی عجیب و غیرعادی را صرفا برای سرگرمی و شکار شیاطین قبول کرده و هیچ برایش مهم نیست مبلغ پرداختی چقدر باشد. چه بسا یک ماموریت تنها برای او خساراتی به ارمغان آورد ولی این مسئله به هیچ وجه برای او مهم نیست.لازم به ذکر است او علاقه بسیار شدیدی به پیتزا دارد و هیچ چیز نمی تواند مانع میل کردن یک پیتزا برای او شود…حتی شیاطین!
 
ورجشیاطین هم می گریند | بیوگرافی دو شخصیت دانته و ورجیل 1یل درست نقطه مقابل دانته است. برخلاف دانته، ورجیل یک مبارز آرام، خونسرد و کنترل شده می باشد.او بیشتر مرد عمل است و ساکت بودنش نشان از عدم اعتماد به نفسش نیست بلکه ترس را در درون خود کنترل کرده تا در هدف خویش خللی ایجاد نکند. مبارزات او بر پایه سلاح سرد است و به ندرت و خیلی کم از اسلحه گرم استفاده می کند. او اعتقاد دارد استفاده از اسلحه گرم در مبارزات در شان یک جنگجو واقعی نیست و این مسئله را همیشه در نبردش در مقابله با دانته گوشزد می کند. او هرگز از پشت به کسی خنجر نمیزند و نمیخواهد در مبارزه ای شکست بخورد. تحمل شکست برای ورجیل غیر قابل تحمل است بنابراین سعی می کند همیشه دشمنان خود را دست کم نگیرد.
در انیمه ها روایت شده که دانته و ورجیل کودکی بسیار خوب و پر از شادی با یکدیگر داشتند. حتی آثار این همدلی در نسخه سوم بازی نیز نمایان بود. در صحنه ای که دانته و ورجیل با یکدیگر همکاری داشتند تا آرکهام را نابود سازند، دانته به ورجیل گفت: یادته چی می گفتیم؟…جک پات!
برخلاف دانته، ورجیل همواره به فکر خوی شیطانی خود است و هنگامی که دانته در تلاش بود که انسانیت را در دنیا نگه دارد و شیاطین را برای همیشه از بین ببرد، ورجیل به دنبال قدرت بیشتر بود و سعی داشت هر طور که شده قدرت افسانه ای پدرش را به دست آورد. او دوست داشت از پدرش تقلید کند و شخصیت سرد و بی رحم او نیز حاکی از این موضوع است. شاید ورجیل به دنبال قدرت بیشتر باشد ولی او حس مشابه ای مانند دانته نسبت به مادرش و خانواده اش دارد ولی همیشه تنها بوده و این کمبود محبت در کودکی در رشد نادرست شخصیت خود نقش مهمی داشته است. وی از یک کاتانا بسیار قوی به نام یاماتو استفاده می کند. مهارتش در شمشیر زنی بی نظیر است و می تواند ظرف چند ثانیه، تعداد کثیری از دشمنان خود را نابود کند. بسیاری بر این عقیده اند که وی در مهارت شمشیر زنی از دانته بالاتر است زیرا در نسخه سوم توانست با ربلیون (شمشیر دانته) او را شکست دهد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شیاطین هم می گریند | بیوگرافی دو شخصیت دانته و ورجیل 1 در انیمه ها روایت شده که دانته و ورجیل کودکی بسیار خوب و پر از شادی با یکدیگر داشتند. حتی آثار این همدلی در نسخه سوم بازی نیز نمایان بود. در صحنه ای که دانته و ورجیل با یکدیگر همکاری داشتند تا آرکهام را نابود سازند، دانته به ورجیل گفت: یادته چی می گفتیم؟…جک پات!
 
بخشی از ابعاد شخصیتی دو برادر را خواندید. همین نکات ریز و شخصیت پردازی دقیق است که توانسته این دو برادر را همواره در ذهن بازیبازان ماندگار نگه دارد. این دو برادر به نحوی در تقابل با یکدیگر قرار می گیرند که شاید هیچگاه تقابل و نحوه ارتباط آنها از یاد نرود. مقاله را با شعار همیشگی و مخصوص دانته به پایان می رسانم:
” گاهی اوقات انسان ها میتونن از شیاطین هم بدتر باشن ”
 
تا دیروز ما رو می دیدی مِن مِن می کردی
الان شاخ شدی مَن مَن می کنی !
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شخصیت رمبو با صداگذاری سیلوستر استالونه به Mortal Kombat 11 می‌آید
  شایعه: بازی Resident Evil 8 سه شخصیت قابل بازی خواهد داشت
  شخصیت کله هرمی از مجموعه‌ی Silent Hill به بازی Dead by Daylight می‌آید
  هر دو شخصیت Eivor در بازی Assassin’s Creed Valhalla انتخاب اصلی سازندگان هستند
  دو بازیگر شخصیت Eivor در بازی Assassin’s Creed Valhalla مشخص شدند
  تصاویری از شخصیت‌های Miu Shinonome و Syakomon بازی Digimon Survive منتشر شد
  وب‌سایت بازی Tekken 7 به یک شخصیت جدید اشاره می‌کند
  Far Cry | صداپیشه‌ی شخصیت Vaas از احتمال حضور دوباره‌ی خود می‌گوید
  معرفی 50 شخصیت محبوب بازی ها توسط کتاب گینس
  بیوگرافی شخصیت های رزیدنت اویل | لیان اس کندی |

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان