امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سرقت مسلحانه از خانه دوست همسر

#1
26 خرداد امسال از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 وقوع يک فقره دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سرقت  مسلحانه به کلانتري 125 يوسف آباد اعلام شد .
 با حضور مأموران در محل دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سرقت  ، شاکي در اظهارات اوليه عنوان داشت : زماني که به همراه يکي از دوستانم در خارج از خانه بودم ، دو سارق مسلح به اسلحه و قمه وارد خانه شده و با تهديد مادرم و پرستارش اقدام به سرقت تمامي طلا و جواهرات و ديگر اموال با ارزش و گران داخل خانه کرده اند .
با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع  سرقت مسلحانه  و به دستور قاضي عموزاد ، بازپرس شعبه چهارم دادسراي ناحيه 34 تهران ، پرونده برای ادامه رسيدگي در اختيار اداره يکم مبارزه با دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سرقت  مسلحانه پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .
در تحقيقات از مادر شاکي و پرستار وي، کارآگاهان اداره يکم پليس آگاهي اطمينان پيدا کردند که سرقت از سوی افراد آشنا به محل زندگي شاکي و مادرش و با اطمينان از وجود اموال باارزش در داخل منزل صورت گرفته است .
مادر شاکي در اظهاراتش عنوان داشت: پس از آنکه دخترم به همراه يکي از دوستانش از خانه خارج شد ، زنگ خانه به صدا در آمد . پرستار در خانه را باز کرد و عنوان داشت که فردي که زنگ خانه را زده ، اسم و فاميلي دخترم را در پشت آيفون گفته و مدعي شده که از بستگان است . در حالي که منتظر ورود يکي از آشنايان خانوادگي به داخل خانه بودم ، ناگهان پس از باز کردن در آپارتمان از سوی پرستار ، دو مرد نقابدار که يکي از آنها اسلحه کمري و ديگری قمه در دست داشت وارد خانه شده و به سرعت اقدام به بستن دست و پاي هر دو نفر ما کردند . آنها دراظهارات خود مدعي شدند که دخترم را به گروگان گرفته اند و اگر اقدام به ايجاد سر و صدا و يا درخواست کمک از همسايگان کنيم، آنها دخترم را خواهند کشت . سارقان پس از اطمينان از اينکه ما سر و صدايي ايجاد نخواهيم کرد ، به محل نگهداري طلا و جواهرات داخل خانه رفته اقدام به سرقت طلا و جواهرات دخترم به ارزش تقريبي 50 ميليون تومان کردند .در ادامه رسيدگي به پرونده ، کارآگاهان در اولين مرحله به بررسي فرضيه  همدستي پرستار خانه با سارقان  پرداخته و با انجام تحقيقات پليسي اطمينان پيدا کردند که پرستار هيچ نقش و مشارکتي در سرقت ندارد .
در ادامه و با توجه به اطلاعات دقيق سارقان مسلح از مشخصات شاکي و همچنين محل نگهداري طلا و جواهرات ، بررسي فرضيه  ارائه اطلاعات طلاهای شاکي از سوی دوستان او   در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.کارآگاهان در تحقيقات خود به رفت و آمدهاي يکي از دوستان شاکي مشکوک شدند که در روز سرقت، به بهانه انجام خريد و به همراه شاکي از خانه خارج شده و سارقان چند دقيقه پس از خروج آنها اقدام به سرقت کرده بودند .
با شناسايي اين زن جوان ، تحقيقات درباره سوابق احتمالي وي و همچنين اعضاي خانواده اش در دستور کار قرارگرفت و کارآگاهان متوجه شدند که همسر او  يکي از مجرمين سابقه دار در زمينه ارتکاب جرايم مختلف به نام امير 35ساله است .با شناسايي امير، بررسي فرضيه  نقش و مشارکت وي در سرقت  در دستور کار اداره يکم قرار گرفت.
کارآگاهان با سلسله اقدامات پليسي و تخصصي اطمينان پيدا کردند که امير يکي از سارقين است. به همین خاطر دستگيري وي در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و در حاليکه وي به همراه همسرش به يک رستوران غذاهاي ايتاليايي رفته بود ، وي را دستگير و به اداره يکم پليس آگاهي منتقل کردند .امير پس از دستگيري به مشارکت در سرقت مسلحانه اعتراف و يکي از دوستان خود به نام سهيل 30 ساله که چند سال پيش و در زمان تفريح در شمال کشور با او آشنا شده بود را به عنوان همدست خود در سرقت معرفي کرد.
 امير در اعترافات خود به کارآگاهان گفت:  شاکي يکي از دوستان همسرم است . از صحبت‌هايي که همسرم درباره شاکي و وضعيت مالي آنها مي‌گفت متوجه شدم که آنها وضعيت مالي و اقتصادي بسيار خوبي دارند. با اطمينان از اين موضوع که شاکي مقدار زيادي طلا و جواهرات در اختيار دارد ، تصميم به سرقت گرفتم . موضوع را با يکي از دوستانم به نام سهيل مطرح کردم تا اينکه مطلع شدم همسرم قصد دارد به همراه زن صاحبخانه به خريد برود . پس از رساندن همسرم به در خانه شاکي ، سهيل نيز به محل سرقت آمد و منتظر مانديم تا آنها از خانه خارج شوند. حدودا ساعت 17 بود که آنها از خانه شدند . ما نيز دقايقي بعد از رفتن آنها، زنگ واحد مسکوني آنها در طبقه چهارم مجتمع را زده و پس از ورود به خانه و بستن دست و پای آنها، با تهديد به کشتن شاکی  اقدام به سرقت کرديم .
با شناسايي محل سکونت سهيل در يکي از شهرهاي شمالي کشور، نيابت قضايي اخذ و کارآگاهان اقدام به دستگيري دومين متهم پرونده کرده و در بازرسي از منزل وي مقاديري از اموال سرقتی و مقاديري از طلاجات کشف شد .
سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، در ادامه اين خبر گفت : با توجه به اعترافات صريح هر دو متهم به سرقت مسلحانه و کشف مقاديري از اموال مسروقه، قرار قانوني از سوي مقام قضايي صادر و تحقيقات جهت شناسايي اسلحه کمري و ديگر جرايم ارتکابي در دستور کار اداره يکم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.
سرقت مسلحانه از خانه دوست همسر 1

سرقت مسلحانه از خانه دوست همسر 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شیوه عجیب دختران جوان برای سرقت از تازه عروسها
  التماس دختر 16 ساله برای ازدواج با دوست پسرش (عکس)
Shocked نامه عجیب سارق اموال به صاحب خانه!
  دعوت دختران به خانه های خالی
  فروش ویژه انواع درب ضد سرقت شرکت اتحاد درب
  عکس خصوصی رومینا اشرفی و دوست پسرش که باعث سر بریدنش شد
Heart ترامپ: ممکن است بایدن برنده شود/بعضی‌ها مرا دوست ندارند
  خطر موج جدید کرونا با بازگشایی قهوه‌خانه‌ها
  انتقام عجیب یک دختر از دوست پسر خیانتکارش ( تصاویر )
  بازگشت روح این پسر جوان به خانه اش (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان