امتیاز موضوع:
  • 16 رأی - میانگین امتیازات: 4.25
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا

درضمن باید بگم دلیل انتخاب شدنش این بوده که سری قبل تمام کاندیدها برای جوایز سفید پوست بودن وبه سیاه پوستای ناناز برخورده Tongue
حالا امسال اینو گذاشتن تا اون نانازا شاد شن Angel
پاسخ
آگهی
بهنوش بختیاری با انتشار عکسی از خود در صفحه اینستاگرام خود نوشت : این عکس نمایی از فیلم سینمایی "من" می باشد که بزودی در سینماهای تهران و شهرستان اکران خواهد شد.
 
اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 19

[justify]بهنوش بختیاری با انتشار عکسی از خود در صفحه اینستاگرام خود نوشت : این عکس نمایی از فیلم سینمایی "من" می باشد که بزودی در سینماهای تهران و شهرستان اکران خواهد شد.[/justify]
[justify] [/justify]
اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 19
پاسخ
اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 19
«ملیسا متیسون»، فیلمنامه‌نویس فیلم معروف «ای.تی» از کارهای «استیون اسپیلبرگ» درگذشت.
ملیسا متیسون نویسنده فیلمنامه آثار مشهوری چون «ای.تی» و «اسب سیاه» در سن 65 سالگی بر اثر ابتلا به سرطان درگذشت.

اسپیلبرگ کارگردان «ای.تی» در بیانیه‌ای پس از انتشار خبر درگذشت این فیلمنامه‌نویس، نوشت: ملیسا قلبی داشت که درست مثل قلب «ای.تی» از عشق و بخشندگی می‌درخشید.

او پیش از مرگش دوباره در کنار اسپیلبرگ قرار گرفت تا فیلمنامه‌ای براساس رمان «غول بزرگ مهربان» رولد دال که به اختصار «BFG» خوانده می‌شود، را به نگارش درآورد.

به گزارش بی.بی.سی، فعالیت متیسون در عرصه فیلمنامه‌نویسی، در سال 1979 با اقتباسی از «اسب سیاه» آغاز شد که «میکی رونی» در آن ایفای نقش می‌کرد. او متن فیلمی برگرفته از «منطقه گرگ و میش» و فیلمنامه «کوندون» (1997) فیلمی درباره «دالایی لاما» ساخته «مارتین اسکورسیزی» را هم در کارنامه حرفه‌ای‌اش دارد.

متیسون که در سال 1982 برای نگارش فیلمنامه اثر اسپیلبرگ نامزد دریافت جایزه اسکار شد، زمانی همسر «هریسون فورد» بود. متیسون سال 1979 به عنوان دستیار در ساخت «اینک آخرالزمان» فرانسیس فورد کاپولا را همراهی می‌کرد و در همین پروژه بود که با هریسون فورد آشنا شد. این دو در سال 1983 ازدواج کردند و سال 2004 با وجود داشتن دو فرزند از هم جدا شدند.
 
پاسخ
اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 19
[justify]الهام غفوری تهیه کننده مجموعه «پایتخت» بیان کرد که در حال مذاکره و ارایه چند طرح به شبکه یک برای ماه رمضان سال ۹۵ هستند.[/justify]
الهام غفوری تهیه کننده مجموعه «پایتخت» درباره این سریال که گفته شد قرار نیست برای نوروز سال ۹۵ ساخته شود گفت: سریال «پایتخت» برای نوروز ۹۵ تولید نخواهد شد و ما در حال مذاکره با مدیران هستیم تا طرحی را برای ماه رمضان در شبکه یک آماده کنیم و اینکه این طرح «پایتخت ۵» باشد یا یک سریال دیگر هنوز مشخص نیست.

وی در ادامه درباره دیگر سریال هایی که قرار بوده است به تهیه کنندگی او و کارگردانی سیروس مقدم ساخته شود، بیان کرد: سریال «علی البدل» در حال حاضر در مرحله طرح و نگارش است و مذاکراتی هم شده و ممکن است برای شبکه نمایش خانگی ساخته شود.

تهیه کننده مجموعه «پایتخت» در پایان درباره ساخت «علی البدل» توضیح داد: ما فعلا در حال مذاکره هستیم و صحبت هایی در این زمینه انجام شده که سریال در شبکه نمایش خانگی ساخته شود اما هنوز به قطعیت نرسیده است.
پاسخ
اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 19
یک کارگردان گفت: در مورد حذف چکامه چمن ماه چه لطمه‌ای به سریال و مسیر قصه می‌زند نمی‌خواهم بگویم دردناک ولی تاسف برانگیز است.
صحبت های محمدرضا آهنج
محمدرضا آهنج کارگردان سریال «آسمان من» در مورد حذف چکامه چمن ماه گفت: در مورد حذف این بازیگر چه لطمه‌ای به سریال و مسیر قصه می‌زند نمی‌خواهم بگویم دردناک ولی تاسف برانگیز است. صادقانه بگویم حذف ایشان یکی از پی‌رنگ‌های قصه مرا دچار تزلزل می‌کند.
وی گفت: آنهایی که سریال را از شبکه افق دیده‌اند در جریان هستند که سجاد پسر نادری (دانیال حکیمی) در تقابل با پدرش مبحث عشق و علاقه‌اش به تینا (چکامه چمن ماه) را در قصه «آسمان من» دارد، خب ما اگر کلاً این مسئله را حذف کنیم، اصلاً راجع به آن حرف نزنیم، حتی در تلفن‌ها هم از آن صحبت نکنیم (حالا حضور فیزیکی شخصیت را داشته باشیم یا نه) تمام مخاطبانی که سریال را در مرتبه اول پخش ندیدند می‌گویند چه عناد بی‌دلیلی است که این پسر با پدرش دارد. این سوال پیش می‌آید آن هم در مقابل نسلی که در جبهه ماست و باید پاسخگو باشیم.

راهکار چیست؟! من که تافته جدا بافته ای از قوانین رسانه ملی و سینمای مملکتم نیستم. دفاع خودم را داشتم با مسوولان هم صحبت کردم و گفتم این تاثیر روی قصه گذاشته می‌شود. خوشبختانه تا دیروز با بچه‌های موسسه اوج که صحبت می‌کردیم آنها گفتند ما با این مسئله مشکلی نداریم. اگر لازم است با تلویزیون هم در میان می‌گذاریم که ما مشکلی نداریم اگر مشکل رسانه‌ای است که هیچ، اما دوستان موسسه اوج هم می‌گویند ما در این اتفاق پشت قوانین رسانه ملی هستیم و دفاع می‌کنیم اگر چه متوجه لطمه‌ای که سریال از این ماجرا می‌خورد هم هستیم. فعلاً من دستور دارم که بخش‌های مربوط به این بازیگر را حذف کنم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.
پاسخ
اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 19

به گزارش Variety شارلیز ترون به نسخه جدید فیلم سریع و خشن اضافه شد. او که بازی به یاد ماندنی را در فیلم مکس دیوانه: جاده خشم به نمایش گذاشت, در این فیلم نقش یک ویلین را ایفا می کند.
کریستوفر هیجو از جمله بازیگران دیگری است که به فیلم اضافه شده اند. دومینیک تورتو و خانواده اش که همواره بر دشمنانشان پیروز بوده اند به نظر این بار با چالش جدی تری مواجه اند; چرا که این بار رقیبشان از برف و بوران و مبارزه با وایت واکرها می اید. جزئیات زیادی از نقشی که هیجو بازی می کند مشخص نشده است, اما به گزارش TheWrap در قالب یک اجیر شده سرسخت ایفای نقش می کند.

اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 19

فیلم سریع و خشن 8 که این بار پاول واکر فقید را در کنار خود نمی بیند, با ترکیبی از بازیگران گذشته و جدید, به کارگردانی گری گری و نویسندگی کریس مورگان, در مرحله پیش تولید قرار دارد. از اولین های فیلم در این سری می توان به ماشین بازی دومینیک و رفقایش در نیویورک و فیلم برداری کار در ایسلند اشاره کرد.
One Race Films و Original Film تولید فیلم را بر عهده دارند و کمپانی یونیورسال در نقش توزیع کننده, با فیلم همکاری می کنند. نسخه هشتم از سری فیلم های سریع و خشن برای اکران در تاریخ 14 اوریل 2017 برنامه ریزی شده است.
پاسخ
 سپاس شده توسط ʜɪᴅᴅᴇɴ
آگهی
تاریخ عرضه ی Maze Runner: The Death Cure به 2018 موکول شد .

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 19

بعد از تصادفی که برای اوبرایان در سر صحنه ی این فیلم پیش آمد و او را راهی بیمارستان کرد و وضع وخیم وی باعث شد که تاریخ اکران فیلم در هاله ای از ابهام قرار بگیرد . و پس از اینکه دوران ریکاوری اوبرایان بیش از چیزی که قرار بود طول کشید و بازیگران دیگر باید سر کار های دیگرشان می رفتند در نهایت اعلام شد که تاریخ اکران فیلم حدود یک سال به تاخیر افتاده است .

تاریخ اکران فیلم از 17 فوریه ی 2017 به 12 ژانویه ی 2018 موکول شده . در اصل قرار بود در انتهای این ماه فیلمبردای ادامه پیدا کند ولی از آن جایی که اوبرایان به زمان بیشتری برای ریکاوری نیاز داشت فیلمبرداری کنسل شد .

تاریخ اکران ماه ژانویه برای یک فرانچایز پرفروش عملا تاریخ مناسبی به نظر نمی رسد اما باز هم ممکن است بعد از ریکاوری و پیمودن دوره نقاحت از سوی اوبرایان برنامه ی اکران کمپانی هم حتی تغییر کند هر چند بعید به نظر می رسد .

The Death Cure اما مشکل دیگری هم دارد و آن این است که اوبرایان در حال مذاکره برای بازی در فیلم American Assassin هست . تریلری بر اساس رمانی از Vince Flynn به همین نام . Michael Keaton هم قرار است در این فیلم که کارگردان فیلم Kill the Messenger یعنی Michael Cuesta آن را کارگردانی می کند ، بازی کند . CBS Films این پروژه را یک شروع کننده ی فرانچایزی پرفروش می داند . فیلمبرداری American Assassin در تابستان امسال شروع می شود . که می تواند با تاخیر در فیلمبرداری و ادامه ی فیلمبرداری آن تداخل پیدا کند .
اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 19
پاسخ
 سپاس شده توسط ʜɪᴅᴅᴇɴ
اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 19

به گزارش Hollywoodreporter, دوینی جانسون در حال اضافه کردن یک نقش سوپرهیرویی جدید به رزومه کاری خود می باشد; Doc Savage
جانسون همکاری خود را با شین بلک در مقام کارگردان و در جهت خلق این شخصیت در فیلمی جدید, در روز دوشنبه اعلام کرد; پروژه ای که سونی برای مدت ها در فکر ساخت آن بوده است. بلک, استارت کار را پس از ساخت بازسازی فیلم Predator فاکس, خواهد زد. شین بلک که کار در فیلم های مرد آهنین 3 و اسلحه مرگبار را در کارنامه دارد, در حالی اکران تازه ترین فیلمش (The Nice Guys) را پشت سر می گذارد, که با بازخوردهای مثبت زیادی رو به رو شده است. شرکت سونی در سال 2013 پس از سال ها کار بر روی فیلم نامه, شین بلک را برای کارگردانی و نویسندگی مشترکِ اقتباسی از Doc Savage انتخاب کرد.
در خلاصه ای از داستان فیلم آمده است:
داک سوِج, مرد برنزی, کسی است که از کودکی توسط عده ای از دانشمندان برای تبدیل شدن به سوپرهیروی دهه 30 قرن 20, تربیت شد. با نیروی فیزیکی و ذهنی خارق العاده, به سرتاسر دنیا سفر می کرد تا با کسانی فراتر از تبهکاران معمولی, دست و پنجه نرم کند
اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 19

جانسون در پست اینستاگرامی خود از نشستی با نویسندگان فیلم (باگاروزی و موندری) در طول هفته و بررسی کار, خبر داد و اضافه کرد:
مهم ترین دلیلی که واسه Doc Savage شدن هیجان زدم اینه که اون یه آدم عجیبِ لعنتیه
جانسون علاوه بر بازیگری, به همراه کمپانی خود, Seven Bucks Productions و در کنار Hiram Garcia تهیه فیلم را نیز بر عهده دارد. او که برنامه کاری شلوغی را در مقابل خود می بیند, کمدی اکشن سنترال اینتلیجنس را در کنار کوین هارت برای اکران در 17 جون, در نوبت دارد. اقتباس Baywatch و نسخه 8 سری سریع و خشن از او, تابستان آینده اکران می شوند و به اضافه در دنباله San Andreas و بازسازی جومانجی حضور خواهد داشت.
اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 19
پاسخ
 سپاس شده توسط ʜɪᴅᴅᴇɴ
اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 19

به گزارش سینماپرس، پرویز صبری عصر امروز ۱۰ مرداد آقای صبری پس از تحمل یک دوره بیماری در بیمارستان سجاد شهریار از دنیا رفت.

وی از ۱۸ اردیبهشت ماه در این بیمارستان بستری بود و مدتی هم به کما به سر می برد.

زمان خاکسپاری و تشییع پیکر پرویز صبری حال انجام است و متعاقبا درباره این موضوع اطلاع رسانی می شود.

از پرویز صبری در حال حاضر فیلم «ننه نقلی» در ژانر کودک و نوجوان روی پرده است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(: I'm losing my mind, And all I can do is keep quiet and smile
پاسخ
 سپاس شده توسط ʜɪᴅᴅᴇɴ
اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 19
رکنا: گلوریا دی‌هاون هنرپیشه معروف نمایش‌های موزیکال و همبازی چارلی چاپلین در فیلم «عصر جدید» در ۹۱ سالگی درگذشت.






گلوریا دی‌هاون هنرپیشه سینما و تئاتر و همبازی «چارلی چاپلین» 

«جین کلی» و «فرانک سیناترا» به دنبال حمله قلبی چند ماه پیش،دیروز در 91 سالگی درگذشت.

او هنرپیشگی را از 9 سالگی و بافیلم «عصر جدید» چاپلین آغاز کرد و بلافاصله با شرکت معروف «مترو گلدوین مایر» قرارداد بست. پس از آن در فیلم‌های «ارسال بهترین غذا» «تعطیلات تابستان» «دو دختر و یک ملوان» و «صحنه جرم» ایفای نقش کرد.

وی در فیلم موزیکال «دختر» در کنار «تونی دیویس» ایفای نقش کرد. گلوریا پس از آن همچنین به ستاره تلویزیون تبدیل شد.
پاسخ
 سپاس شده توسط ჩяσOσкєη ժяєαм ، ʜɪᴅᴅᴇɴ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان