امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پاسخ جالب اصفهانيان به صحبت‌هاي دايي

#1
رييس کميته‌ داوران با انتقاد از اظهارات شب گذشته (شنبه) دايي گفت: بهتر بود علي دايي به جاي اظهار نظر پياپي عليه داوري به فکر توپ‌هايي باشد که تيمش آنها را به گل تبديل نمي‌کند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پاسخ جالب اصفهانيان به صحبت‌هاي دايي 1
____________________________
فريدون اصفهانيان در گفت‌وگو با ايسنا، درباره عملکرد داوران در هفته‌ نخست رقابت‌هاي ليگ برتر، اظهار کرد: ابتدا بايد فيلم بازي‌هاي هفته‌ نخست را ببينيم تا بتوانيم نظر دهيم اما تا جايي که من در جريان بازي‌ها بودم و چند بازي را تماشا کردم مشکل خاصي وجود نداشت، هر چند که قضاوت کامل را پس از ديدن تمام فيلم‌ها انجام دهم.

او درباره انتظارش از داوري‌هاي اين فصل، تصريح کرد: پارسال خودتان شاهد بوديد که با وجود همه مشکلات و مصدوميت برخي از داوران به اضافه خداحافظي چند نفر ديگر ما توانستيم کار را ادامه دهيم و در هفته‌ آخر که پنج تيم مدعي قهرماني بودند، عملکرد داورانمان آنقدر خوب بود که در تعيين قهرماني هيچ تاثيري نداشتند. امسال جامعه داوري به دنبال عملکرد بهتر از فصل گذشته است. هر چند که فصل گذشته هم عملکردمان بد نبود. به اميد خدا اين اتفاق در اين فصل رخ مي‌دهد و شما شاهد داوري‌هاي به مراتب بهتري هم خواهيد بود.

رييس کميته‌ داوران در پاسخ به اين سوال که آيا اين کميته‌ به دنبال آوردن فن‌آوري‌هاي نوين داوري به فوتبال ايران است يا خير؟ اظهار کرد: برخي از اين فن‌آوري‌ها قطعا مورد نياز ما هست. ما نامه داده‌ايم و درخواست برخي از اين موارد را داشته‌ايم. مثلا برخي از وسايل الکترونيکي که خيلي مي‌تواند به ما کمک کند، هر چند که بايد در کنارش آموزش هم وجود داشته باشد. يا در مورد اسپري محو شونده، اگر بتوانيم آن را وارد ايران کنيم حتما از آن استفاده خواهيم کرد. اين فن‌آوري‌ها مي‌تواند به قضاوت بهتر داوران کمک کند و همان طور که گفتم کميته‌ داوران طي نامه‌اي درخواست کرده تا اين وسايل وارد کشور شود.

او در پاسخ به اين سوال که نظرش راجع به اظهارات شب گذشته علي دايي بازي پرسپوليس و نفت تهران که کميته‌ داوران را به "ديکتاتوري" و رفتار متناقض متهم کرده است، عنوان کرد: البته بحث اعتراض نکردن به داور در همه جاي دنيا وجود دارد. اين که ايشان جام جهاني را مثال زده تا حدي جاي تامل دارد. در کجاي جام جهاني مربيان بعد از بازي اين گونه آشکارا عليه داور صحبت کرده‌اند يا دپارتمان داوري را زير سوال بردند؟ در قانون پيش‌بيني شده که اعتراض به داوري بايد به صورت مکتوب از سوي باشگاه ارائه شود. آقاي حسن‌زاده در جلسه توجيهي اعلام کرده‌اند که هر کسي پس از بازي عليه کادر اجرايي و داوري يک مسابقه صحبت کند با او برخورد مي‌شود. اميدواريم که اين اتفاق بيفتد تا ديگر شاهد اين گونه صحبت‌ها نباشيم.

اصفهانيان در پايان اضافه کرد: مگر ما در کار فني مربيان دخالت مي‌کنيم؟ آقاي دايي بهتر است به جاي اظهار نظر پياپي عليه داوري به فکر توپ‌هايي باشد که تيمش آنها را به گل تبديل نمي‌کند. بنده به شخصه اميدوارم که کميته‌ انضباطي قانونش را عليه کساني که عليه داوري صحبت مي‌کنند اجرايي کند تا از اين پس شاهد اين نباشيم که هر کسي پس از بازي بتواند درباره داوري صحبت کند و مسائل تيمش را به مشکلات آن مربوط کند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پاسخ جالب اصفهانيان به صحبت‌هاي دايي 1







پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پاسخ سخنگوی استقلال به ادعای سرمربی پرسپولیس
  نگران کننده؛خون ریزی بینی کومان حین صحبت(عکس)
  پاسخ نهایی مسی به بارتومئو در مورد اخراج ستین
  پاسخ معاون بانوان وزارت ورزش به درخواست مجوز برای پاورلیفتینگ بانوان
  بختیاری‌زاده: مدیران باشگاه‌ها باید پاسخ‌گو باشند
  مهدی: استنباط ما از صحبت رئیس جمهوری شروع لیگ است
  پاسخ کی‌روش به شکایت فدراسیون فوتبال ایران
  هالند پس از ۵۰ روز پاسخ پاری سن ژرمن را داد
  پاسخ تند باشگاه تراکتور به اظهارت خطیر
  پاسخ تند پرسپولیس به صحبت‌های زکی‌پور/عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان