امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قوانين سختگيرانه انريکه براي ستاره‌هاي بارسا

#1
قوانين انضباطي سختگيرانه سرمربي جديد بارسلونا، ستارگان اين تيم را از تفريحاتي همچون اسکي و موتورسواري محروم مي‌کند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
قوانين سختگيرانه انريکه براي ستاره‌هاي بارسا 1
__________________________________
لوئيس انريکه در آستانه فصل جديد لاليگا، قوانين سختگيرانه‌اي براي برقرار نظم و انضباط در اردوي کاتالان‌ها وضع کرده که تخطي از آنها جرايم سنگيني را براي بازيکنان در پي خواهد داشت.

قوانين انريکه که در آن تأکيد ويژه‌اي بر حضور به موقع در تمرينات و پرهيز از بازگشت ديرهنگام به خانه شده است، شباهت زيادي به قوانيني دارد که پپ گوارديولا در زمان مربيگري‌اش در نيوکمپ وضع کرده بود؛ قوانيني که جانشينان او به خصوص تاتا مارتينو نسبت به اجراي آنها چندان سختگير نبودند.

بازيکنان بارسلونا تاکنون به برنامه‌هاي انريکه واکنش مثبتي نشان داده‌اند و با سختکوشي خود در تمرينات تحسين سرمربي جديدشان را برانگيخته‌اند، هرچند بايد ديد که آنها اين نگرش مثبت را پس از انتشار فهرست قوانين جديد انريکه نيز حفظ خواهند کرد يا خير.

طبق گزارش نشريه اسپورت کاتالونيا، بازيکنان بارسلونا در صورتي که از اين قوانين سرپيچي کنند، بايد تاواني همچون پرداخت جريمه نقدي از يک هزار تا شش هزار يورو بدهند.

سنگين‌‌ترين مجازات‌ها مربوط به بزرگ‌ترين تخلفات انضباطي است که علاوه بر جريمه نقدي، مديران اجرايي باشگاه هم مي‌توانند مجازات‌هايي را براي بازيکن خاطي در نظر بگيرند. تکرار تخلفات انضباطي و نشان دادن رفتار ناشايست،‌ حتي مي‌تواند مجازاتي در حد اخراج از باشگاه داشته باشد.

هنوز مشخص نيست که در فهرست تخلفات انضباطي تعيين شده توسط انريکه موردي براي لوئيز سوارز، مهاجم اروگوئه‌اي جديد تيم به منظور کاهش احتمال گاز گرفته شدن يک بازيکن حريف توسط او در نظر گرفته شده است يا خير.

انريکه از بازيکنان خود خواسته است که يک ساعت پيش از آغاز تمرينات در زمين تمريني سيوتات اسپورتيواي بارسلونا حضور داشته باشند و به دستور او حتي يک دستگاه حضور و غياب در ورودي زمين تمريني کاتالان‌ها براي کنترل زمان ورود و خروج بازيکنان نصب شده است.

سبک‌ترين جريمه براي تأخير در حضور در تمرينات است در حالي که سنگين‌ترين جريمه نقدي مربوط به غيبت غيرموجه در يک جلسه تمريني است. براساس قوانين جديد انريکه، مصرف مشروبات الکلي توسط بازيکنان بارسلونا به کلي و حتي در وعده‌هاي غذايي ممنوع شده است و به جاي آن بازيکنان بايد از آب معدني و نوشيدني‌هاي گازدار استفاده کنند. موضع انريکه در قبال اين موضوع بسيار سختگيرانه‌تر از پپ گوارديولاست.

انريکه همچنين با بازيکنانش گفته است که از دو روز مانده به بازي‌ تيم در هر تورنمنتي، بازيکنان موظف هستند که پس از ترک تمرينات خود را پيش از نيمه شب به خانه برسانند. گوارديولا هم چنين قانوني را براي بازيکنانش در نظر گرفته بود و او حتي گاهي اوقات براي چک کردن آن دسته از بازيکنانش که به حضور نيافتن آنها در خانه مشکوک مي‌شد، با آنها تماس مي‌گرفت. البته هنوز مشخص نيست که انريکه هم بخواهد راه گوارديولا را در پيش بگيرد، هرچند با توجه به صبر و طاقت کم او در قبال مسائل حاشيه‌اي بعيد نيست که اين کار را هم انجام دهد.

طبق قوانين جديد، بازيکنان از اين پس بايد در سفرهاي تيم براي انجام بازي‌هاي خارج از خانه بايد از پوشاک رسمي باشگاه بارسلونا استفاده کنند و اين بدان معناست که بازيکناني مانند الکس سونگ و نيمار از اين پس ديگر نمي‌توانند با پوشاک برند خود، قبل و بعد از بازي‌هاي در انظار ظاهر شوند. بازيکنان بارسلونا همچنين موظف شده‌اند که به هنگام گفت‌وگو با رسانه‌ها يا حضور در کنفرانس‌هاي خبري با نهايت احترام رفتار کنند.

بازيکنان بارسلونا خوش‌شانس هستند که انريکه آنها را از استفاده از شبکه‌هاي اجتماعي منع نکرده است هرچند او استثناهايي را در اين مورد در نظر گرفته است که يکي از آنها خدشه‌دار شدن وجهه باشگاه در صورت استفاده از اين شبکه‌هاست. آنها همچنين از انجام ورزش‌ها و فعاليت‌هاي خطرناک مانند راندن موتور سيکلت، کوهنوردي و حتي شيرجه منع شده‌اند و در صورت انجام هر يک از‌ آنها ملزم به پرداخت جريمه هستند، جريمه‌اي که صرف امور خيريه مي‌شود.

يکي از حوزه‌هايي که انريکه هنوز براي آن قانون وضع نکرده است، رژيم غذايي بازيکنان است. برخلاف گوارديولا که در اين موضوع هم دخالت مي‌کرد و به عنوان نمونه ليونل مسي را از خوردن گوشت قرمز منع کرده بود، انريکه فعلاً همچون خراردو مارتينو تصميم گرفته به بازيکنان اجازه دهد مواد غذايي مورد علاقه خود را صرف کنند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
قوانين سختگيرانه انريکه براي ستاره‌هاي بارسا 1







پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بارسا 3-3 سیتی: 6 گل به افتخار اونسوئه
  27 ستاره در فهرست جدید تیم ملی
  وکلای بارسا در تلاش برای سد راه انتقال مسی به PSG
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  واکنش آژاکس به شایعه علاقه میلان به ستاره صرب
  ستاره برزیلی بارسلونا راهی میلان می شود؟
  توهین تند ستاره پاریس به گواردیولا
  خط‌کشی نیم متری روی پای ستاره پرسپولیس!
  سردار چگونه به ستاره لیگ روسیه تبدیل شد؟
  حذف ستاره‌های ایرانی از فهرست برترین بازیکنان آسیا!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان