امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کاواني تيم‌هاي انگليسي را نااميد کرد

#1
هافبک اروگوئه‌اي پاري‌سن‌ژرمن تاکيد کرد دوست دارد در اين تيم فرانسوي بماند و دليلي براي جدايي نمي‌بيند. او دوست دارد دي ماريا هم به پاري‌سن‌ژرمن برود.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کاواني تيم‌هاي انگليسي را نااميد کرد 1
________________________________
ادينسون کاواني، مهاجم اروگوئه‌اي پاري‌سن‌ژرمن اين روزها مشتريان زيادي در ليگ برتر انگليس دارد. منچستر يونايتد، چلسي و ليورپول به دنبال جذب اين مهاجم توانا هستند اما به نظر مي‌رسد او هيچ‌ تصميمي براي ترک اين تيم فرانسوي ندارد.

کاواني در گفت‌وگويي که با روزنامه اکيپ فرانسه داشت، گفت: در اين جا احساس بسيار خوبي دارم. دليل ندارم که پاري‌سن‌ژرمن را ترک کنم. وقتي اينجا احساس خوبي دارم و همه چيز مهياست ديگر چه دليلي دارد تيمم را ترک کنم و به تيم ديگري بروم؟

يکي از بازيکناني که خبرهاي زيادي درباره پيوستن او به پاري‌سن‌ژرمن به گوش مي‌رسيد آنخل دي‌ماريا، هافبک آرژانتيني رئال‌مادريد است. کاواني نه تنها در پاري‌سن‌ژرمن مي‌ماند که دوست دارد بازيکنان جديدي هم به اين تيم بيايند تا پاري‌سن‌ژرمن با قدرت بيشتري در فصل جديد ظاهر شود. او گفت: همواره تلاش مي‌کنيم تا بازيکنان خوبي را جذب کنيم. دي‌ماريا بازيکني با کيفيت و بسيار خوب است و دوست داريم که او را در تيم خود ببينيم. به دي ماريا خوش‌آمد مي‌گويم. اميدوارم که او را با پيراهن پاري‌سن‌ژرمن ببينم.

دي‌ماريا فصل بسيار خوبي را با رئال‌مادريد پشت سر گذاشت و سهم بسزايي در قهرماني اين تيم در ليگ قهرمانان اروپا داشت. با اين حال احتمال جدايي او از کهکشاني‌ها بسيار زياد است؛ چرا که با آمدن خامس رودريگس و توني کروس به رئال سخت به نظر مي‌رسد فرصت بازي به اين بازيکن آرژانتيني برسد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کاواني تيم‌هاي انگليسي را نااميد کرد 1







پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان