امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

امار خیلی خیلی خیلی محرمانه

#1
آخرین خبرها از غزه

آمارمحرمانه تلفات ارتش اسرائیل در جنگ غزه





یک سایت عربی از اعلام تلفات واقعی ارتش اسرائیلدر جلسه اخیر کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی خبر داده است که تاکنون توسط صهیونیستها رسانه ای نشده و سانسور شدیدی درباره آن صورت می گیرد.





بنابر اعلام سایت پانوراما الشرق الاوسط، طی 28 روز جنگ علیهغزه شمار کشته شدگان ارتش اسرائیل از 600 نفر فراتر رفته است.

بنابراین گزارش، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در جلسه روزگذشته خود آمار تلفات جنگ را به این صورت اعلام کرده است: شمار سربازان کشته شده 497 نفر، شمار افسران کشته شده 113 نفر، شمار سربازان زخمی 879 نفر، شمار افسران زخمی 362 نفر و شمار نیروهای مزدور و جاسوسهای کشته شده 270 نفر.

همچنین بر اساس اطلاعات افشا شده از این نشست تاکنون 166 نظامیصهیونیست خودکشی کرده و 311 نظامی دیگر نیز از ترس رویارویی با نیروهای مقاومت به قسمتی از بدن خود شلیک کرده اند تا به عنوان مجروح به نقاط عقب تر از جبهه مقدم نبرد انتقال داده شوند.

آغاز عقب‌نشینی اسرائیلی از نوار غزه

منابع خبری از آغاز خروج نظامیان اسرائیلی از نوار غزه خبر دادند.

تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، منابع خبری از آغاز خروجنظامیان رژیم صهیونیستی از نوار غزه خبر دادند.

آویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که برخی ازنیروهای ارتش اسرائیل در حال خروج از نوار غزه هستند و این نیروها در امتداد مرز با غزه مستقر خواهند شد.

پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که پس از تکمیلتخریب تونل‌ها، ارتش قصد دارد نیروهای خود را از نوار غزه تا چند صد متر دورتر از مرزهای این باریکه مستقر کند.

استقرار نیروها در اطراف غزه با هدف حفظ امنیت شهرک‌های اطرافغزه و آمادگی برای انجام عملیات آتی است.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد بعد از گذشت 27 روز از تجاوزاسرائیل به نوار غزه بیش از 1742 شهید و 9200 نفر دیگر زخمی شده‌اند که بیش از 2 هزار نفر از مجروحان را کودکان تشکیل می‌دهند.

صندوق کودکان سازمان ملل طی بیانیه‌ای اعلام کرد که از زمانآغاز جنگ غزه تا کنون 296 کودک فلسطینی کشته شده‌اند.

همچنین "مونیکا عواد" سخنگوی یونیسف هدف قرار دادنکودکان و زنان توسط نظامیان اسرائیلی در جنگ غزه را محکوم کرد.

همزمان با ددمنشی وحشیانه رژیم صهیونیستی که در غزه کودک‌کشی وپیرمردکشی را به عنوان یک سیاست ملی دنبال می‌کند و مسلمانان ناچارند در برابر این جرم و جنایت به سازمان‌های بین‌المللی پناه ببرند که سابقه‌ای جز سکوت در برابر جنایات این رژیم نداشته است در چنین شرایطی توجه به توانمندی‌های جهان اسلام و درک واقعی از توانمندی‌های مسلمانان ضروری است

عواد که با الجزیره صحبت می‌کرد، گفت اسرائیل متعمدانه کودکاندر غزه را می‌کشد.

در همین رابطه روز پنج‌شنبه سازمان ملل اعلام کرده بود که گروه‌هایفلسطینی و اسرائیل برای توافق آتش‌بس 3روزه به توافق رسیده‌اند که قرار بود از 8 صبح روز جمعه به‌وقت محلی شروع شود و در این مدت 72ساعته دو هیئت از فلسطین و رژیم صهیونیستی مذاکرات را برای آتش‌بس دائم با میزبانی قاهره ادامه بدهند؛ ولی دو ساعت بعد از شروع آتش‌بس اسرائیل حملات خود را به رفح واقع در جنوب غزه از سر گرفت که در همان حملات اولیه بیش از 70 فلسطینی شهید شدند.

 شهادت تمام اعضای 60 خانواده فلسطینی در غزه

در پی اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه منابعآگاه اعلام کردند که در جریان این حملات تمام اعضای 60 خانواده فلسطینی به شهادت رسیدند.

شبکه خبری الجزیره اعلام کرد که در میان 1700 شهیدی که از آغازحملات رژیم صهیونیستی جان خود را از دست داده‌اند، تمام اعضای 60 خانواده فلسطینی نیز هستند.

جنگنده‌ها و توپخانه‌های رژیم صهیونیستی روز گذشته ده‌ها خانهدر رفح را بدون اینکه از قبل هشداری داده باشند هدف قرار دادند که این عملیات به شهادت اعضای شش خانواده انجامید که تجاوزهای رژیم صهیونیستی خانه آنها را ویران کرد.

به گزارش ایسنا، رفح از صبح روز گذشته در آماج حملات هوایی وتوپخانه‌ای شدیدی قرار گرفته است که بر اثر آن بیش از 100 تن از جمله تعداد زیادی زن و کودک به شهادت رسیدند.

واکنش ظریف به جنایات صهیونیست ها

وزیر امور خارجه گفت: رژیم صهیونیستی با ددمنشی وحشیانه، کودک‌کشی و پیرمردکشی را به عنوان یک سیاست ملی دنبال می‌کند.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در مراسم رونمایی ازمجموعه کتاب‌های 8 جلدی جهان اسلام به قلم سرلشکر یحیی صفوی که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: امروز جهان اسلام با واقعیت تلخی روبرو شده که در درون این مجموعه عظیم و قدرتمند حرکت‌های ضد اسلامی به اسم اسلام بذر برادرکشی و تفرقه را در میان ملت‌های اسلامی می‌افکند و جنایات وحشیانه‌ای را در عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان، نیجریه و دیگر کشورهای اسلامی دامن می‌زند و تفرقه را بین مسلمانان به شکل یک فتنه شکل می‌دهد.

وی افزود: همزمان با ددمنشی وحشیانه رژیم صهیونیستی که در غزهکودک‌کشی و پیرمردکشی را به عنوان یک سیاست ملی دنبال می‌کند و مسلمانان ناچارند در برابر این جرم و جنایت به سازمان‌های بین‌المللی پناه ببرند که سابقه‌ای جز سکوت در برابر جنایات این رژیم نداشته است در چنین شرایطی توجه به توانمندی‌های جهان اسلام و درک واقعی از توانمندی‌های مسلمانان ضروری است.

ظریف تصریح کرد: امروز در یک شرایط ویژه بین‌المللی قرار داریمو دنیا در حال گذر از یک نظام دو قطبی به یک نظام جهانی جدید است و تمامی بازیگران و کنشگران همه تلاش، توان، ابتکار، علم و نظریه‌پردازی خودشان را بر این معطوف می‌کنند که جهان آتی را بر اساس منافع خود تعیین کنند.

ظریف در ادامه تصریح کرد:‌در این شرایط حساس درک صحیح از شرایطجهانی و خودباوری مبتنی بر شناخت واقع‌بینانه از توان فردی؛ ملی و جهان اسلامی می‌تواند یک وضعیت ویژه برای تاثیرگذاری ایجاد کند. توان تاثیرگذاری امروز دیگر مبتنی بر توانمندی‌های کلاسیک قدیمی نیست و نیاز است که تمام منابع قدرت خود را بشناسیم تا بتوانیم در این مرحله گذرا نظام جدید را بر اساس اهداف و آرمان‌های خود شکل دهیم.

تاکنون 166 نظامی صهیونیست خودکشی کرده و 311 نظامی دیگر نیزاز ترس رویارویی با نیروهای مقاومت به قسمتی از بدن خود شلیک کرده اند تا به عنوان مجروح به نقاط عقب تر از جبهه مقدم نبرد انتقال داده شوند

وزیر خارجه تاکید کرد: امروز در جهان هزینه‌های زیادی برای پژوهش در این مسیر صورت می‌گیرد. زیرا ترسیم آینده بر شکل‌گیری آینده نقش دارد و نظریه‌ها معطوف به یک دیدگاه منبعث از قدرت است و ما نیز چاره‌ای چز این نداریم که در مسیر ترسیم واقعی آینده بر اساس اهداف خود تلاش کنیم.

ظریف در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: اگر به ندای امام(ره) و مقام معظم رهبری و وحدت‌خواهان جهان اسلام به صورت جدی توجه می‌کردیم و نه به صورت شعار و آن را به صورت عملی دنبال می‌کردیم امروز گرفتار فاجعه غزه، داعش، افراط، ترور و خشونت در میان مسلمانان و سکوت در برابر تجاوزات به حریم مسلمانان نبودیم.

وی در پایان تاکید کرد: هدف نهایی وحدت باید از خود ما در ام‌القرای جهان اسلام شروع شود و باید متحد شویم و به این هدف عظیم درک پیدا کنیم.

آتش‌ زدن پرچم اسرائیل در واشنگتن

اینبار تظاهرات در شهرهای بیشتر از امریکا دیده می شود. ده‌هزار ساکن شهر واشنگتن دی سی، پایتخت آمریکا در راهپیمایی‌ای که روز شنبه برای محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در غزه ترتیب داده بودند، پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

[rtl] [/rtl]
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16352332903584
پاسخ
 سپاس شده توسط پسرک تنها
آگهی
#2
ی روز بشه همه شون نابود شن
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Heart سفر محرمانه رئیس موساد این بار به اردن
  !دختری که توجنگل گم شد یه ماه بعد شبیه گوزن پیدا شد!♥خیلی خوشگل شد♥
  امار مربوط به اشتغال
  نامه محرمانه ترامپ به سران عرب چگونه به دست رهبر ایران رسیده است؟!
  نامه محرمانه جامعه مدرسین به روحانی تکذیب شد
  ماجرای نامه محرمانه و تهدیدآمیز به روحانی
  نامه محرمانه جامعه مدرسین به روحانی تکذیب شد
  کاهش نرخ سود سپرده ممنوع/مابه‌التفاوت نرخ سپرده با تسهیلات خیلی بالاست
  سفر محرمانه و سه ساعته معاون رئیس سیا به بیروت
  ویکی لیکس ایمیل محرمانه رئیس سازمان سیا در مورد ایران را منتشر کرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان