امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دژاگه: قطر پایان فوتبال من نیست

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دژاگه: قطر پایان فوتبال من نیست 1

مهاجم ایرانی جدید العربی گفت: من از فوتبال اروپا به تیم العربی آمدم، اما قطر پایان فوتبالم نیست.
دژاگه: قطر پایان فوتبال من نیست/ با چه استدلالی می‌گویند باید کی‌روش برود؟!

محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق حرفه‌ای‌ترین فوتبالیست تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 برزیل، بهترین بازیکن ایران، بخت اول گلزنی تیم ملی و ... توصیفاتی است که در روزهای قبل از جام جهانی توسط رسانه ها مدام در وصفش به گوش می رسید و امروز یک لقب دیگر نیز به تمام آن توصیف ها اضافه شده است؛ گران قیمت‌ترین بازیکن تاریخ ایران.

درست حدس زدید، صحبت از اشکان دژاگه است. مهاجمی که در فوتبال آلمان چهره شد و پس از 7 سال توپ زدن در فوتبال ماشینی ژرمن ها، راهی جزیره شده و دو سال هم در این کشور به میدان رفت تا تقریبا یک دهه از عمر فوتبالی خود را در اروپا سپری کرده باشد.

دژاگه در جام جهانی 2014 برزیل پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کرد و به واقع بازی های درخشانی را برای تیم ملی به نمایش گذاشت و چه بسا اگر هر داور دیگری به جای داور صربستانی دیدار با آرژانتین بود، امروز به جرأت می توانستیم او را تأثیرگذار ترین بازیکن تیم ملی در مسابقه ای معرفی کنیم که به قول خودش حداقل یک امتیاز از آن میدان، حق ایران بود؛ حتی تأثیرگذارتر از لیونل مسی که به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی نیز انتخاب شد.

با همه این صحبت ها و پس از درخشش در سرزمین قهوه، اشکان اما در تصمیمی غیرمنتظره مسیر فوتبالی اش را تغییر داد و راهی فوتبال آسیا شد، مسیر پرسودی که اگرچه خودش اعتقاد دارد علاوه بر سود مالی، هیچ‌گاه این انتخاب بر روی فوتبالش تغییری ایجاد نکرده و همچنان همان بازیکن متعصب و با صلابتی خواهد بود که طی یک دهه گذشته در اروپا بوده اما این نگرانی را در بین هواداران فوتبال ایرانی ایجاد کرده که مبادا فوتبال کُند قطری ها باعث افت بازیکنی شود که به تازگی در تیم ملی ایران جا افتاده و تا چندین سال حتی توانایی این را داشته تا خط حمله تیم ملی را بیمه کند.

اشکان این روزها به همراه تیم جدیدش یعنی العربی قطر در حال سپری کردن اردویی تدارکاتی در کشور آلمان است و در یکی از روزهایی که فشار تمریناتش سبک تر بود با او گفت و گوی مفصلی را در خصوص شرایط روز فوتبالی اش از جام جهانی گرفته تا دلایل انتخاب تیم قطری انجام داده و در جریان این گفت و گو حتی گریزی هم به مسائلی مانند تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش، همراهی تیم ملی در جام ملت های 2015 آسیا و ... زدیم.

بازیکن خوش اخلاق و خوش تکنیک ایرانی که این روزها به خاطر به دنیا آمدن دومین فرزند دخترش از هر زمان دیگری خوشحال تر است با فراغ بال و در کمال آرامش و متانت پاسخگوی سوالاتی شد که این سوالات البته می تواند سوال هر فوتبالدوست ایرانی دیگری هم باشد
پاسخ
 سپاس شده توسط Nazanin♥Xavi
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
  ژاوی هنوز آماده هدایت بارسلونا نیست!
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
Clocket پایان حواشی درباره غیبت آقا کریم در جشن قهرمانی (عکس)
  تکرار ماجرای فصل گذشته بیرانوند در تیم فوتبال آنتورپ
  فدراسیون فوتبال و اعلام استادیوم های جام جهانی به AFC
  پایان همکاری هوینس با RTL بعد از اظهارنظر جنجالی
  فوری: شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس تایید شد! شایعه نیست
  پایان کلافگی عجیب برای یحیی گل‌محمدی (عکس)
  شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان