امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

~دغدغه های بازیگر گشت ارشاد ~

#1
Star 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
~دغدغه های بازیگر گشت ارشاد ~ 1
ساعد سهیلی درباره فعالیت‌های این روزهای خود گفت: در حال حاضر در فیلم سینمایی «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داوودی مشغول به کار هستم که با توجه به فضای فیلمنامه، بیشتر قسمت‌های داستان در شب رخ می دهد. خوشبختانه فیلمنامه این فیلم سینمایی از جذابیت بسیاری برخوردار است و گروه خوب هم سبب شد تا من به گروه بپیوندم.وی در پاسخ به این پرسش که تا چه اندازه نقشش در این فیلم با کارهای قبلی متفاوت است؟ توضیح داد: نمی‌توان شخصیتی را که من در این فیلم بازی می‌کنم با دیگر نقش‌های قبلی ام متفاوت دانست، اما برای اینکه تبدیل به یک شخصیت ثابت در همه فیلم ها نشوم با ابوالحسن داوودی کارگردان «رخ دیوانه» روی این نقش بیشتر کار کرده و تلاش کردیم تا شخصیتی متفاوت را از دل این نقش بیرون آوریم. البته امیدوارم بازی من در این فیلم سینمایی بتواند برای مخاطبان سینما جذاب باشد.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
~دغدغه های بازیگر گشت ارشاد ~ 1


بازیگر فیلم سینمایی «همه چیز برای فروش» با اشاره به اینکه به تنها چیزی که در هنگام انتخاب یک پیشنهاد کاری فکر می‌کند نقش و نحوه ایفای آن است، بیان کرد: هنگام انتخاب یک نقش پیش از هر چیز به فیلمنامه و کارگردان مورد نظر توجه می کنم، البته در کنار آن گروه بازیگرانی که قرار است در فیلم من را همراهی کنند نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است، اما همیشه سعی کرده ام تا بهترین انتخاب را داشته باشم.سهیلی گفت: خوشبختانه ابوالحسن داوودی جزو کارگردانانی است که اکثر بازیگران سینمای ایران دوست دارند با او کار کنند و من نیز از این امر مستثنی نیستم. گروه بازیگران نیز به خوبی در کنار هم قرار گرفته اند و ۶ بازیگر اصلی فیلم به خوبی با هم کار می کنند. در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون صابر ابر، طناز طباطبایی، نازنین بیاتی، ساعد سهیلی و امیر جدیدی حضور دارند.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
~دغدغه های بازیگر گشت ارشاد ~ 1


وی با اشاره به فیلم سینمایی «کلاشینکف» به کارگردانی سعید سهیلی که به زودی در سینماهای کشور اکران می شود، توضیح داد: زمان طولانی از بازی در این فیلم سینمایی گذشته است. «کلاشینکف» را می توان یکی از سخت‌ترین فیلم هایی دانست که تا امروز در آن بازی کرده ام. برای بازی در این فیلم سینمایی فشار بسیاری روی من بود و به دلیل فیلمنامه بسیار سخت آن تلاش بسیاری کردم تا بتوانم آن چه را که فیلمنامه و کارگردان از من می خواهد به درستی انجام دهم. این فیلم داستان یک جوان است که می خواهد به هدف خود برسد، به همین دلیل برای رسیدن به هدفش با یک کلاشینکف شروع به پرسه زدن در خیابان ها می کند. در واقع او راهی را انتخاب می کند که هیچ برگشتی ندارد. امیدوارم مردم بتوانند با این فیلم سینمایی ارتباط برقرار کنند.بازیگر فیلم سینمایی «متروپل» در جواب به این سوال که او و پولاد کیمیایی معمولا در فیلم های پدران خود با یکدیگر بازی می کنند، آیا این همکاری به دلیل رابطه دوستانه بین شما دو بازیگر است؟ بیان کرد: پدر من و مسعود کیمیایی هیچ گاه رفاقت را وارد کار خود نمی کنند، حتی این مسئله برای من و پولاد که پسران آن ها هستیم صدق می کند. در واقع حضور من و پولاد در فیلم های پدرانمان به دلیل رفاقتی که بین ما است، نبوده و سعید سهیلی و مسعود کیمیایی هیچ گاه فیلم های خود را قربانی روابط دوستانه نمی کنند.


~دغدغه های بازیگر گشت ارشاد ~ 1


وی ادامه داد: من حتی زمانی اجازه حضور در فیلم سینمایی پدرم را پیدا کردم که او بازی من را در یک تله فیلم به کارگردانی بهروز شعیبی دید و اجازه داد تا اولین تجربه سینمایی خود را با فیلم او داشته باشم. البته مسعود کیمیایی هم آنقدر حرفه ای است که به رفاقت من و پولاد فکر نکند. من در انتخاب نقش هایم و چگونگی ایفای آن تمام تلاش خود را می کنم تا این دیدگاه را از ذهن مخاطبان پاک کنم و امیدوارم هرچه سریعتر این اتفاق رخ دهد. البته من هنوز اول راه هستم و باید تلاش بسیاری را برای حرفه ای شدن انجام دهم.این بازیگر جوان در بخش دیگر صحبت هایش تاکید کرد: تا زمانی که بازی در فیلم سینمایی «رخ دیوانه» را به پایان نرسانم هیچ فیلمنامه دیگری را قبول نمی کنم و ترجیح می دهم بعد از پایان این فیلم روی پیشنهادهای دیگر فکر کنم.سهیلی در پایان در پاسخ به این که به غیر از بازیگری مشغول به کار دیگری هست یا خیر؟ گفت: تمام انرژی خود را صرف کار بازیگری کرده ام و خوشبختانه به اندازه ای پیشنهاد بازی در فیلم های مختلف را دارم که زمانی برای فکر کردن به کارهای دیگر را ندارم.ساعد سهیلی بازیگر جوانی است که از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی «چارچنگولی» فعالیت خود را در سینمای ایران آغاز کرد. او بعدها با حضور در فیلم های کارگردانانی چون مسعود کیمیایی، سعید سهیلی، امیر ثقفی توانست حضورش در سینما را ثبات بخشد. وی این روزها در فیلم سینمایی «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داوودی در حال ایفای نقش است.
منبع: مهر
پاسخ
 سپاس شده توسط saye641
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دلیل پیر نشدن بازیگر مشهور ایرانی +عکس
Big Grin کدام بازیگر را میپسندید و دوستش دارید ؟؟
  انتخاب بازیگر اسپانیایی در نقش مادر بری الن در فیلم Flash
  شایعه: جانی دپ بازیگر سریال Addams Family به کارگردانی تیم برتون است
  سه بازیگر جدید برای بازی در نقش‌های اصلی به سریال Willow شبکه دیزنی پیوستند
  بازیگر فیلم‌های Wolverine و 47 Ronin در فیلم Bullet Train با برد پیت هم‌ بازی می‌شود
  بازیگر احتمالی نقش «ملکه میو» در سریال The Witcher مشخص شد
  بازیگر فیلم RoboCop به جمع بازیگران فصل سوم سریال Jack Ryan پیوست
  بازیگر Hellboy به فیلم Don’t Look Up آدام مک‌ کی پیوست
  ۶ بازیگر جدید به سریال لایو اکشن Cowboy Bebop اضافه شدند

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان