امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اطلاعاتی از Fruit Ninja Kinect 2

#1
انجمن رده بندی سرگرمی های نرم افزاری (ESRB)، که بعنوان سازمان رده بندی سنی بازیها در آمریکای شمالی عمل می کند، لیست خلاصه رده بندی های انجام شده را بر روی سایت رسمی خود منتشر کرده است.

با اینکه نه از سوی Microsoft تایید شده است، نه از سوی Halfbrick، اما Fruit Ninja Kinect 2، بعنوان انحصاری Xbox One لیست شده است، احتمال دارد بزودی اطلاعیه ای، مبنی بر اتمام ساخت این بازی منتشر شود.
براساس این لیست، بازی توسط استودیویی مستقل در مونترال، به نام Hibernum Creations ساخته شده است. مشخص نیست که خالق این سری، Halfbrick که در ملبورن تاسیس شده است، نقشی در ساخت بازی داشته، یا فقط مسئولیت انتشار را به عهده گرفته است.
Fruit Ninja در سال ۲۰۱۰ برای دستگاه های IOS منتشر شد، و اکنون برای پلتفرم های متعددی پورت شده است. در مارس ۲۰۱۱، بازی Fruit Ninja بیش از ۲۰ میلیون بار دانلود شده است. در سال بعد این عدد به بیش از ۳۰۰ میلیون رسید.
روند اصلی بازی، پرتاب میوه های مختلف در تمام صفحه است، و وظیفه بازیکن نصف کردن آن ها با حرکت انگشت است. این طراحی ساده دلیل محبوبیت این بازی در بازار انبوه است، و باعث می شود پورت آن برای دیگر دستگاه های لمسی بسیار راحت باشد.
استودیو سازنده، عنوان Fruit Ninja Kinect بر روی Xbox 360، با جایگزین کردن حرکات کامل دست با استفاده کینکت، را در آگوست ۲۰۱۱ منتشر کرده است.
اطلاعاتی از Fruit Ninja Kinect 2 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اطلاعاتی تازه از کنسول جدید Nintendo
  Kinect ویندوز برای پیش خرید قرار داده شد | قیمت ۱۹۹ دلار

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان