امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قصاب و زن خطرناک داعش

#1
[rtl]·      
ازقصاب تا زن خطر ناک داعش+عکس
[/rtl]
[ltr]·      
[/ltr]



[ltr]·      
یک روزنامه اسپانیایی در گزارشی از ماجرای تروریستی خبر داد کهاز این کشور به سوریه رفت و به قصاب داعش تبدیل شد.
[/ltr]
[ltr]·      
[/ltr]



·       روزنامه ˆال پاییسˆ در مطلبی نوشت: ˆحمدوشˆ ملقب به ˆکوکیتوˆ ازافراطی هایی بود که از اسپانیا به سوریه رفت و در آنجا به گروه های تروریستی ملحق شد.
·       [img=32x32]file:///D:\DOCUME~1\MASTER~1\LOCALS~1\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image001.gif[/img]بر اساساین گزارش، پلیس اسپانیا و سرویس های اطلاعاتی چند کشور اروپایی، هویت حمودش 28 ساله از اهالی شهر ثˆالفنیدقˆ مغرب که با یک زن اسپانیایی ازدواج کرده است را شناسایی کردند.
·       این تروریست فیلمی را از خود منتشر کرده که در کنار سر 5 تن ازقربانیان عناصر داعش ایستاده و چاقویی بزرگ در دست دارد.
·       ˆاسیه احمد محمدˆ همسر این تروریست هم به سوریه رفته و با او در یکی از اردوگاه های آموزشی داعش در شهر الاتراب دیدار کرده است.
·       گزارش پلیس اسپانیا حاکی است که حمدوش در مراسم عروسی، یک کمربندانفجاری به همسرش هدیه داده است.
·       بر اساس این گزارش، این زن و شوهر هنوز زنده هستند، ولی برادر همسراین تروریست در سوریه به هلاکت رسیده است.
·       به گفته منابع اسپانیایی، کوکیتو قبل از رفتن به سوریه یک مغازه لباس فروشی داشت و از همانجا در زمینه جذب و اعزام تروریستها به سوریه فعالیت می کرد.
·       به گفته منابعی در پلیس اسپانیا، کوکیتو به خانواده اش گفته است که یکی از گردانهای داعش را فرماندهی می کند و به عنوان یکی از اعضای ˆشورای اسلامیˆ داعش تعیین شده است.
[rtl]·       این شبکه وابسته به القاعده، از سال 2012 توانسته است حدود 70 نفررا که بیشتر آنها مغربی بودند به سوریه اعزام کند. این تروریستها ابتدا به گروه تروریستی النصره و پس از آن به داعش ملحق شدند[/rtl]
·       گزارشها حاکی است که کوکیتو از سوی شخصی به نام ˆمایا امایاˆ 51 ساله در اسپانیا جذب گروه داعش شد؛ پلیس اسپانیا این فرد را که در شبکه بین المللی جذب و آموزش تروریستها فعالیت می کرد، در مارس گذشته دستگیر کرد.
·       بر اساس گزارش روزنامه ال پاییس، این شبکه وابسته به القاعده، از سال2012 توانسته است حدود 70 نفر را که بیشتر آنها مغربی بودند به سوریه اعزام کند. این تروریستها ابتدا به گروه تروریستی النصره و پس از آن به داعش ملحق شدند.
·       خطرناک‌ترین زن داعش را بشناسید
·       ام احمد یکی از فرماندهان داعش است رعب و وحشت را به دل سوری ها، بهویژه زنان سوری آورده است. همچنین، یک تبعه سوری در بلژیک به اتهام همکاری با گروه‌های تکفیری دستگیر شد. همچنین، ارتش لبنان و ارتش سوریه برای مبارزه با داعش با هم متحد شدند. ام احمد، زنی با ملیت تونسی و عضو گروهک تروریستی داعش است که به خاطر اعمال مجرمانه و شدت و قساوت در ارتکاب جنایت، به کابوسی برای مردم سوریه به ویژه زنان تبدیل شده است.
·       وی دههازن سوریه ای را در شهرهای مختلف این کشور تازیانه زده است.
·       گفته می شود که ام احمد، احکام صادره از دادگاه شرعی داعش را اجرا میکند و برای او اهمیت ندارد که چه حکمی را باید اجرا کند؛ بعضی از اوقات، او زن هایی را که لباس شرعی مورد نظر داعش را نپوشیده اند، تازیانه می زند و گاهی کسانی را که به زنا یا موارد دیگر متهم شده اند، مورد تنبیه قرار می دهد و شدت و قساوت او در اجرای احکام داعش موجب شده است که این زن مایه ترس و وحشت شهروندان سوریه ای شود.
·       از داعش در سوریه چه خبر؟
·       از دیگر تحولات سوریه این است که، ارتش سوریه، عملیات خود را در شمالو شرق شهر ملیحه در غوطه شرقی تشدید کرده است.
·       نیروهای ارتش در این منطقه، عرصه را بر شبه‌ نظامیان مسلح تنگ کردندو کنترل کارخانه «اسیل» و مزارع «زبدین» را باز پس گرفتند.
·       نیروهای ارتش سوریه در منطقه تضامن در حومه دمشق نیز حملات شبه‌نظامیانرا خنثی کردند و مراکز تجمع آنها را هدف حمله قرار دادند.
·       ارتش سوریه  در چند ماه گذشته در نبرد با تروریستها، به ویژه درمنطقه راهبردی قلمون در نزدیکی مرز لبنان، به پیروزی‌های چشمگیری دست یافته است.
·       قدرت‌های غربی و متحدان منطقه‌ای آنان به ویژه عربستان، از تروریستهادر سوریه حمایت می‌کنند.
·       همچنین، نیروهای ارتش لبنان، شماری از افراد مسلح را در منطقه جرودعرسال نزدیک مرزهای سوریه بازداشت کردند.
[rtl]·       گفته می شود که ام احمد، احکام صادره از دادگاه شرعی داعش را اجرامی کند و برای او اهمیت ندارد که چه حکمی را باید اجرا کند؛ بعضی از اوقات، او زن هایی را که لباس شرعی مورد نظر داعش را نپوشیده اند، تازیانه می زند[/rtl]
§  ارتش سوریه به کمک ارتش لبنان آمده و مواضع گروه‌های مسلح در مرز دوکشور را هدف قرار داده است.
·       بالگردها و توپخانه‌های ارتش سوریه مواضع گروه‌های مسلح در مرز بالبنان را هدف قرار دادند.
·       در این منطقه ارتش لبنان و افراد مسلح درگیر هستند.
·       در جریان درگیری ستیزه جویان تکفیری با نیروهای ارتش لبنان در مرزسوریه، 11 تن از این افراد به هلاکت رسیدند.
·       ارتش لبنان درباره علت این درگیری گفت: ارتش لبنان یکی از مسئولان جبهه النصره، موسوم به عماد احمد جمعه سوری الاصل را در یکی از ایست و بازرسی های منطقه جرود عرسال دستگیر کرد و این گروه ها برای آزادی وی به این منطقه هجوم آوردند.
·       به گفته نظامیان ارتش لبنان، در این درگیری ها که در یکی از ایست وبازرسی های ارتش روی داد افراد مسلح تروریست، در منطقه وادی حمید در عرسال دو نظامی لبنانی را کشتند و سه دستگاه خودروی نظامی ارتش را به تصرف در آوردند و این ایست و بارزسی را تصرف کردند.
·       ارتش لبنان گفت: ارتش ملی سوریه بعد از درگیری ارتش ملی لبنان باداعش و جبهه النصره در منطقه جرود عرسال با استفاده از جنگنده های نظامی خود اقدام به بمباران تروریست های داعشی در این منطقه کرد.
·       [img=32x32]file:///D:\DOCUME~1\MASTER~1\LOCALS~1\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image001.gif[/img]همچنین،چند روز پیش، نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در حومه لاذقیه، مواضع گروه های مسلح را هدف قرار دادند و تلاش تروریست ها را برای شکستن محاصره الملیحه ناکام گذاشتند.
·       همچنین، یک تبعه 25 ساله سوری که نامش فاش نشد، در بلژیک به اتهاممشارکت در اقدامات تروریستی دستگیر شد.
·       بر اساس اعلام وکیل این شخص، این اتهام در پی کشف ویدئوهایی از ویمطرح شد که در آن، کشتارهای مربوط به یک گروه تکفیری نمایش داده شده، علاوه بر اینها 2 فقره گذرنامه تقلبی فرانسوی نیز در بین وسایل وی پیدا شده است.
·       پلیس بلژیک وی را به اتهام همکاری با جبهه‌النصره، شاخه‌ای از شبکه تروریستی القاعده که در سوریه فعالیت می‌کند، دستگیر کرده است.
·       همچنین، اکرم سویدانی، سرکرده «فرمانده گروه موسوم به «گردان اسودالاسلام» به دست افراد مسلح در منطقه العسالی در جنوب دمشق خبر داد.
·       هشدار شدیداللحن مسعود بارزانی به داعش
·       رئیس اقلیم کردستان عراق در سخنانی بر باز پس‌گیری خاک این اقلیم ازگروه بعثی-تکفیری تاکید کرد.
·       "مسعود بارزانی" روز دوشنبه در سخنانی تاکید کرد: نیروهای اقلیم کردستان بدون تکیه بر کمک‌های بین‌المللی و دولت مرکزی عراق، وجب به وجب خاک سنجار را از تروریست‌ها بازپس خواهد گرفت.
·       وی در بخش دیگری از سخنان خود به گروه بعثی-تکفیری داعش در موردپیشروی در اقلیم کردستان عراق هشدار داد.

 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16352332903584
پاسخ
آگهی
#2
یا خدا ا ا اا اا ا ا
پاسخ
#3
جالب بود
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Clocket حمله تروریستی داعش به مسکو
  بمب گذاری کرمان: جنایت دوم داعش پس از حمله تروریستی حرم شاه چراغ !
Heart دستگیری ۸ نفر از خطرناک‌ترین تروریست‌ها به دست الحشد الشعبی
Heart تا نابودی داعش در عراق می‌مانیم
  ضربه قدرتمند عراق به داعش با دستگیری خطرناک‌ترین تروریست
  ×××داعش ۵۰ عراقی را زنده سوزاند+عکس×××
Heart داعش چه زیرشاخه‌هایی دارد؟
Heart لوموند از نفوذ ۳۰۰۰ عضو داعش از سوریه به شمال شرق عراق خبر داد
Heart پناهگاه مهم داعش و شبکه حقانی در کابل منهدم شد
  مقابله حشد شعبی با تحرکات داعش در جنوب موصل

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان