امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

چیدمان ويلای ساحلي در جزیره سیسیل

#1
چیدمان ويلای ساحلي در جزیره سیسیل 1

نخستین بار، يوناني‌ها بودند كه قدم در اين جزيره گذاشتند، اما امروزه، گردشگران و بازديدكنندگان بسیار با وسايل نقليه مختلف براي بازديد اين فضاي زيبا و رويايي به آن مي‌روند. جزيره كوچك ديگر در همسايگي اين جزيره وجود دارد كه فيليكودي نام دارد، جايي كه فرانكو منا، توليدكننده فيلم و طراح داخلي مشهور ميلاني، خانه رويايي خود را در آن بنا كرده است. وی خانه خود را با مبلمان و وسايلي غير رسمي و خودماني كه در سفرهاي خود به هند و كشورهاي آسيايي ديگر خريداري كرده، چيدمان كرده است. او خانه ويلايي خود را در اين جزيره زيبا به مكاني براي ميهمان‌نوازي جانانه تبديل كرده است، به‌طوري كه هر یک از دوستان و نزديكان وی كه برای ديدار او به خانه ويلايي و زيباي او مي‌روند، ديگر تمايلي به بازگشت و ترك آن را ندارند.

چیدمان ويلای ساحلي در جزیره سیسیل 1

مي‌كند. منا براي اين گذرگاه از كاشي‌هاي آبي استفاده كرد كه در هر ساعتي از روز كه افراد قصد عبور از اين راه را دارند، با مشاهده آن و شنيدن آواز پرندگان، آرامشي عميق احساس كنند. همچنين، افراد مي‌توانند در صورت تمايل روي سكوهايي كه در حاشيه اين گذرگاه مسقف تدارك ديده شده است، بنشينند و از تماشاي مناظر زيبا در سايه لذت ببرند. باغچه‌اي كه در دو طرف اين گذرگاه تدارك ديده شده، با وجود گل‌هاي رنگارنگ و زيبا، جلوه‌اي باصفا و باطراوت را به فضا بخشیده است.

چیدمان ويلای ساحلي در جزیره سیسیل 1

چیدمان ويلای ساحلي در جزیره سیسیل 1

يزباني سخاوتمند و خوش‌ذوق است. وی ميز غذاخوري را در تراس ويلاي خود و درست جايي كه نسيم‌ خنك جريزه مدام در آن جریان دارد، قرار داده است تا ميهمانان، صبحانه، ناهار و شامي دلچسب را در ويلاي او تجربه كنند. روميزي دستبافي كه روي ميز قرار دارد، سوغات هندوستان است.

چیدمان ويلای ساحلي در جزیره سیسیل 1

آن با پرده‌اي پنبه‌اي و موسلين پوشانده شده نيز، رهاورد هندوستان است كه جلوه‌اي آنتيك و بسيار راحت را به فضا بخشیده، زمينه‌ساز خوابي دلچسب است. با اين حال منا مي‌گويد كه در شب‌هاي مهتابي ترجيح مي‌دهد در تراس بخوابد. به گفته او، اين كار شبيه خوابيدن روي عرشه كشتي، بسيار هيجان‌آور و لذتبخش است.

چیدمان ويلای ساحلي در جزیره سیسیل 1

چیدمان ويلای ساحلي در جزیره سیسیل 1

منا هنگام نوسازي اين خانه ويلايي قديمي، براي كفپوش فضاها و تراس از كاشي‌هاي آبي رنگ استفاده كرده است كه آبي نيلگون آسمان و اقيانوس را براي فرد تداعي مي‌كند و در بعد از ‌ظهری گرم مي‌تواند احساسی خوب را به فضا القا كند. آويختن پرده‌ حرير صورتي رنگ در ابتدای ورودي، جلوه فضا را بامزه و خوشايند ساخته است. منا براي آثار هنري مورد نياز دكوراسيون خانه ويلايي خود نیز، اثر هنري دوستی صميمي را انتخاب و بر ديوار نصب كرده است.
چیدمان ويلای ساحلي در جزیره سیسیل 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  عکس های جدید طبیعت از جزیره مائویی.
  نمونه هایی از دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب های مدرن
  تنها ترین خانه در زیباترین جزیره ایسلند
Heart طراحی جدیدترین چیدمان منزل در 2015
Question مدل چیدمان حیاط های شیک به سبک اروپایی
Heart چیدمان منزل با قواعد فنگ‌شويي + عکس
Video جزیره شگفت انگیز نرماندی فرانسه
Photo ☺☺☺☺☺☺☺ارامش در جزیره خصوصی☺☺☺☺☺☺
  قشــــم جزیره شگفتی ها
  تصاویر از چیدمان اتاق نشیمن

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان