امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قلعه‌نويي:استقلال واقعي هنوزشکل نگرفته است

#1
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: بازي‌هاي هفته ابتدايي سخت است ولي هنوز استقلال واقعي شکل نگرفته است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
قلعه‌نويي:استقلال واقعي هنوزشکل نگرفته است 1
__________________________________
امير قلعه‌نويي در نشست خبري پيش از ديدار مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: در ابتدا بايد روز خبرنگار را به جامعه خبري تبريک بگويم. در مورد بازي فردا نظرم اين است که بازي‌هاي ابتداي ليگ سخت است و تيم ما هنوز شکل واقعي به خود نگرفته ولي وقتي بازي قبلي تيمم مقابل راه‌آهن را تماشا کردم متوجه شدم در 2، 3 سال گذشته بازي به اين زيبايي حداقل از استقلال نديده بودم.

به نقل از فارس، وي افزود: راه‌آهن براي وقت‌کشي نيامده بود و با شناختي که از رئيسي دارم مي‌دانم که آنها مي‌آيند فوتبال بازي کنند. ما از ترکيه، جام شهدا و بازي با راه‌آهن دستاوردي گرفته‌ايم و اميدوارم اين دستاورد در آينده به درد ما بخورد. البته به احتمال 99 درصد اميد ابراهيمي را در اختيار نداريم ولي خوشحال هستيم که آندرانيک تيموريان به شرايط بازي نزديک مي‌شود. تيم عبدالله ويسي مهاجمان سرزني دارد ولي ما هم روي اين مسئله کار کرده‌ايم تا به نتيجه لازم برسيم.

قلعه‌نويي در خصوص بليت فروشي فردا به صورت الکترونيکي و تاثيرات آن بر حضور تماشاگران گفت: هر چيزي که شامل تکنولوژي باشد ما بايد آن را بپذيريم و شايد يکي دو هفته اول اين مشکلات وجود داشته باشد ولي قطعا با گذشت زمان حل خواهد شد.

وي مجددا با اشاره به بازي فردا گفت: درست است که با استقلال خوزستان هم‌نام هستيم ولي اين تيم سال گذشته ما را در اهواز شکست داد، ولي در تهران کار سختي داشتيم و با گل ديرهنگام توانستيم حريف خوبمان را شکست دهيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال درخصوص اينکه گفته بود استقلال دشمن زيادي دارد و اينکه به دادگاه‌هاي بيرون از فوتبال شکايت کرده به جاي اينکه موضوع مطرح شده را در کميته انضباطي فدراسيون فوتبال مطرح کند، اظهار داشت: ما کميته انضباطي قوي داريم اتفاقا در مورد اين کميته بايد بگويم که در مورد من قوي عمل کرده است زيرا مرا زياد جريمه کرده‌اند! به آقاي حسن‌زاده‌ هم ارادت دارم که به فوتبال ما آمده است البته در گذشته هم افراد زحمتکش زيادي بودند چون شاه‌حسيني و شريفي اما اين مسئله يک بخش کيفري است.

قلعه نويي درخصوص اينکه نصيرزاده گفته شکايت به دادگاه‌ها مشکلي ندارد، تصريح کرد: من از چند وکيل خود و همچنين ساير وکلا مشورت گرفتم و گفتند از لحاظ قانوني و حقوقي مشکلي ندارد.

وي در مورد اينکه فساد در فوتبال با تخلف فرقي دارد و آيا در باشگاه استقلال با اين موارد برخورد مي‌شود گفت: صددرصد برخورد خواهد شد. يک تخلف اداري داريم و يک فساد اداري که اين موارد فرق دارند فساد اين است که شما پولي بگيريد و کاري انجام دهيد اما تخلف يعني قوانين را نمي‌داني و مرتکب خطايي مي‌شوي. ما چه در گذشته و چه در حال با همه برخورد خواهيم کرد حتي اگر از جانب اطرافيان من باشد.

قلعه‌نويي با اشاره به صحبتي که با ايمان موسوي انجام داده بود، يادآور شد: مي‌گويند خدا کند دشمن آدم بي‌اطلاع باشد، شما از خود ايمان موسوي بپرسيد، من به او زنگ زدم و او صحبت‌هايي انجام داد که با آن چيزي که در روزنامه منتشر شده بود فرق داشت حالا او شکايت کرده و پيگير اين مسئله است ما هم شکايت خود را دنبال مي‌کنيم.

قلعه‌نويي با اشاره به خاطره‌اي که در زمان سپاهان رخ داده بود گفت: اميدوارم اين خاطره‌اي را که مي‌گويم برنامه معروف پخش کند. زماني که به سپاهان رفته بودم روزي در نيم‌فصل اول ساکت از من درخواست کرد که هيات مديره ماموريت داده تا قراردادت را تمديد کنيم من گفتم هم‌اکنون تيم شرايط خوبي ندارد اصلا شايد در پايان فصل شما مرا نخواهيد و نتيجه‌اي که کسب کرده‌ام درخور نام سپاهان نباشد در حالي که هيچ مربي‌اي اين کار را نمي‌کند. ما در رده چهارم يا پنجم بوديم. ساکت به من گفت به اين موارد کاري نداشته باش. ما برنامه درازمدت داريم و مي‌خواهيم اين کار را انجام دهيم.

وي افزود: در پايان فصل تيم قهرمان شد و فرداي آن روز با من جلسه گذاشتند. اميدوارم اين موارد را برنامه 90 پخش کند. فرداي روزي که قهرمان شديم از من پرسيدند چه کار مي‌کني که من در جواب گفتم مي‌مانم نه قراردادي امضا کردم و نه مسئله ديگري فقط حرف زدم پس از آن به تهران آمدم. هدايتي با من جلسه‌اي گذاشت. آجرلو مديرعامل وقت استيل‌آذين مرا به خانه‌اش برد و در کنار زن و بچه‌اش که خيلي هم محجبه بودند جلسه گذاشت. من به آجرلو گفتم که يک مشکلي دارم که اگر آن حل شود مسئله‌اي نيست. تفاوت قيمت سپاهان و استيل‌آذين 800 ميليون بود که آن پول در زمان کنوني 2 ميليارد و 400 ميليون مي‌شود چيزي حدود 3 برابر. من فقط حرف زده بودم. نه چيزي امضا کرده بودم و نه مسئله ديگري وجود داشت. آيا کسي را سراغ داريد که اينگونه از 800 ميليون بگذرد؟ بعد مي‌آيند موارد چيپ و اراجيف را مطرح مي‌کنند.

سرمربي استقلال تصريح کرد: من پاي مسئله‌اي ماندم که هيچ ارزش و اعتباري نداشت فقط حرف بود. يک ماه و نيم ساکت و آجرلو تلفني ارتباط داشتند اما اين اتفاق رخ نداد. آجرلو پس از اين مدت گفت يک مرد پيدا شده و روي حرفي که زده ايستاد. باور هم نمي‌کردند که سر چيزي که امضا نکرده‌ام ايستادم. سوال من اين است اگر کسي از آن رقم‌ها مي‌گذرد چه کارهايي مي‌خواهد انجام دهد؟ من از 3 ميليارد گذشتم و با يک ميليارد و 200 در استقلال کار کردم. برخلاف ميلم به مجري برنامه 90 بگوييد که ساکت و آجرلو را روي خط بياورد.

قلعه‌نويي در ادامه نشست خبري تاکيد کرد: من شنيده‌ام که در فضاي مجازي چه حرف‌هايي عليه آقايان مطرح شده ولي ما آن آقا را آورديم که به ما کمک کند. آقاي عزيزمحمدي هم در جريان اين موضوع بود.

وي در پاسخ به اين سوال که ظاهرا گفته مي‌شد م.ع راننده قلعه‌نويي در سپاهان بوده گفت: من هيچ‌وقت راننده شخصي نداشتم و يک نفر از دوستانم به نام آقاي شفيعي در اصفهان اين کار را برايم انجام مي‌داد که آن هم از طرف باشگاه سپاهان بود.

قلعه‌نويي در پاسخ به اين سوال که آيا تعداد مربيان شما روي نيمکت زياد نيست گفت: خوشحال هستم که اين سوال را در مکاني ميپرسيد که نامش سازمان ليگ است. سازمان ليگ قانوني گذاشته که طبق اين قانون نفراتمان را روي نيمکت انتخاب کرديم. من از شما سوال مي‌پرسم آيا ما کار خلاف قانون انجام داديم؟

سرمربي تيم استقلال درخصوص دلايل شکايت از جواد نکونام گفت: تنها به خاطر صحبت‌هايي که در رسانه‌ها عليه ما انجام داده از او به دادگاه شکايت کردم.

وي در پاسخ به سوال خبرنگار فارس، مبني بر اينکه چرا امير حاج‌قاسم در تمرينات شرکت نکرد و سرانجام تکليف او چيست گفت: او از مربيان خوب بدنسازي در ايران است که در اين چند سال جزو کادر خوب ما بوده. اولا جوان است دوم اينکه باسواد و کارشناس آکادميک است و سوم اينکه دکترايش را از اوکراين گرفته است. او 2 سالي با ما بود و من در يک قسمت عمده حق را به امير حاج‌قاسم مي‌دهم حالا خوب شد اين بحث پيش آمد که بگويم در قراردادها هيچ دخالتي ندارم هرچند فکر مي‌کنم اين کار اشتباه است. سال گذشته وقتي فصل تمام شد حاج قاسم نزد من آمد و گفت تا امروز يک ريال نگرفته است من خيلي از اين موضوع ناراحت شدم چون حداقل بايد 20 درصد به قرارداد او اضافه مي‌شد. وقتي از آقاي افشارزاده پرس‌وجو کردم متوجه شدم که حاج‌قاسم تازه ازدواج کرده و 40 ميليون به او پرداخت کرديم.

وي تاکيد کرد: وقتي فصل بدنسازي تمام شد متوجه شدم که پيغامي داده که من ديگر نمي‌آيم تا اينکه 3 روز پيش خودش با من تماس گرفت و اتفاقا 90 درصد به او حق مي‌دهم ولي آن 10 درصد جايي است که وي ديگر در تمرينات حاضر نشد اگر او مي‌آمد و به کار ادامه مي‌داد قطعا در طول فصل با هم همکاري مي‌کرديم ولي عينا به من گفت که اگر قراردادم مثل فلان مربي نباشد ديگر نمي‌آيم.

سرمربي تيم استقلال با اعلام اين خبر در نشست خبري نيز گفت: ما بايد از قراردادهايي که امضا کرديم کم کنيم چون ظاهرا مبالغ ما از سقف بودجه کمي عبور کرده و بايد مقداري از قراردادهايمان کاسته شود و البته شنبه يا يکشنبه اين موضوع را به صورت رسمي اعلام مي‌کنيم.

وي در پاسخ به اين سوال که سرانجام تکليف جانشين امير حاج‌قاسم چه مي‌شود گفت: من برنامه‌ريزي بدنسازي را هميشه از قديم خودم انجام مي‌دادم چه زمان آقاي بهمني، چه آقاي دکتر خداداد و چه حاج‌قاسم، با هم مشورتي کار مي‌کرديم. دوست داشتم حاج‌قاسم در کنار ما مي‌ماند ولي اگر به جمع‌بندي در مورد اين موضوع نرسيم يک بدنساز خارجي به تيم اضافه مي‌کنيم که گرايش کاملي به فوتبال داشته باشد.

در پايان نشست خبري يکي از خبرنگاران سوال کرد به نظر شما کي مي‌شود که استقلال 20 سرباز روي نيمکت داشته باشد و از اين حواشي فوتبالي دور شود که در اين لحظه مدير رسانه‌اي استقلال پاسخ داد آيا مي‌شود رسانه‌هاي ما کمي از حاشيه‌ها دور باشند و به جاي آنها از متن فوتبال بشنويم؟ البته من هم تا حدودي موافق هستم که مردم حاشيه را دوست دارند اما اي‌کاش که رسانه‌ها هم کمي از اين موضوع فاصله مي‌گرفتند چون در اين 45 دقيقه‌اي که ما در خدمت شما هستيم بيشتر از 20 سوال در مورد حواشي فوتبال مطرح شده و اينکه 3 هفته است در حال پاسخ دادن به اظهارات آقاي نکونام هستيم.

همين موضوع باعث شد تا قلعه‌نويي نيز در واکنش به خبرنگاري که مدعي شده بود حداقل سرمربي استقلال هم نبايد نسبت به مصاحبه‌هاي نکونام واکنش نشان مي‌داد اينگونه اظهار نظر کند: شما ببينيد وقتي 6 ماه پيش اين آقا عليه من مصاحبه کرد جواب دادم؟ من بايد ذهن مردم را هم روشن کنم اگر اينگونه باشد مردم مي‌گويند حتما ريگي به کفش من وجود دارد که جواب نمي‌دهم.

قلعه‌نويي تاکيد کرد: در زمان مربيگري‌ام هيچ‌وقت شروع‌کننده اين مسائل نبودم و اتفاقا مدعي هستم که نحوه پرسيدن سوال شما اصلا درست نيست اتفاقا شما که ادعا داريد رسانه هستيد و قلم به دستتان است بايد به اين مسئله ورود مي‌کرديد. من بايد جايي از حقانيت خودم دفاع کنم و شما رسانه‌ها هم جايي که حق است ورود کنيد اما اتفاقا نه‌تنها برخي رسانه‌ها اين کار را نکردند بلکه برعکس آن انجام گرفت.

وي در پايان گفت: شما ببينيد وقتي تيم ما مي‌برد در نشست خبري سوالي پرسيده نمي‌شود و کلا يک دقيقه در کنفرانس هستيم اما در نشست‌هاي بعد سوال‌ها اينگونه سرازير مي‌شود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
قلعه‌نويي:استقلال واقعي هنوزشکل نگرفته است 1







پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  زکریا مرادی: در استقلال در حقم کم لطفی شد
  شبی که استقلال 3 کاپیتان داشت (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان