امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آمارهای عجیب از ارتش آمریکا؛ تجاوز به مردان بیشتر از زنان!

#1
"گروه سیاسی صراط" - گزارش جدید پنتاگون نشان می دهد بر خلاف باور عمومی، 53 درصد یعنی بیش از نیمی از شکایات مرتبط با آزار جنسی و تجاوز در ارتش آمریکا در سال 2012، مربوط به مردان است.
به گزارش گروه سیاسی صراط، بر این اساس، تعداد شکایات مرتبط با آزار جنسی و تجاوز در سال ۲۰۱۲ بیش از ۲۶ هزار پرونده اعلام شده که حدود ۱۴ هزار از موارد آن یعنی ۵۳ درصد مربوط به مردان است.
بی بی سی اخیرا مصاحبه ای با یکی از قربانیان قدیمی این تجاوزها انجام داده است. این مرد که جرامایا آربوگست نام دارد و یکی از سربازان قدیمی تفنگداران دریایی آمریکاست گفته است "دو سال از پیوستنم به تفنگداران دریایی گذشته بود که یکی از مسئولان مافوقم به من تجاوز کرد. از آن لحظه، رویای من مثل تُنگ بلوری شکست. هزار تکه شد. آن قدر افسرده و مضطرب شدم که زندگی برایم تیره و تار شد. آن افسر مافوق رویای من را دزدید. آن قدر شکسته و مایوس شدم که بالاخره در سال ۲۰۰۶ از نیروی دریایی بازنشسته شدم."
آمارهای عجیب از ارتش آمریکا؛ تجاوز به مردان بیشتر از زنان! 1

خودکشی قربانی تجاوز
به گفته این سرباز آمریکایی، خاطرات آن تجاوز نیز تا سال ها دست از سر او برنداشته است تا جایی که یک بار او را به خودکشی کشانده اما از آن جان سالم به در برده است: "سال ۲۰۰۹ بود. تنها چند ماه از ازدواج دومم گذشته بود. دور و برم همه چیز خوب بود اما یک دفعه احساس کردم دیگر تاب و تحمل‌ام تمام شده. خاطرات آن تجاوز لعنتی. شکستن‌های پی در پی در درون خودم. احساس عجز و ناتوانی در پیدا کردن مفهوم دوباره 'مرد بودن'، و هزار علت دیگر برای افسرده بودن و مضطرب شدن. طاقتم 'طاق' شده بود. یک روز در ماه اکتبر، کلت ۹ میلیمتری که داشتم را برداشتم. گذاشتم وسط قفسه سینه و ماشه را کشیدم... بعد که به هوش آمدم فهمیدم چون مست بودم، دستم لرزیده و گلوله به جای قلب ستون فقراتم را شکافته. از آن روز فلج شدم."

دادگاه حفظ آبرو کرد!
جرامایا آربوگست از اینکه دادگاه فرمانده مافوق او را به عنوان متجاوز نشناخته خشمگین است. به گفته او، "با این که دادگاه در نهایت او را مقصر شناخت و از نیروی دریایی با 'خفت و خواری' اخراج شد اما هنوز اسمش در نقشه جرم و جنایت به عنوان یک 'متجاوز جنسی' ثبت نشده. دادگاه گفت که این کار را برای حفاظت از حریم خصوصی او انجام می‌دهد اما من می‌خواستم که نام و مشخصات او بروی نقشه جرم و بزهکاری که در دسترس همه مردم آمریکاست، درج شود تا همسایگان و هم محلی‌های او بدانند که یک متجاوز جنسی ممکن است در کمین دائمی آنها باشد."
گفتنی است موضوع تجاوز جنسی در ارتش آمریکا در سال های اخیر به یک معضل جدی برای دولتمردان آمریکایی بدل شده است. در این زمینه تا کنون چند فیلم مستند نیز ساخته شده که گهگاه واکنش مقامات این کشور را به دنبال داشته است.
پاسخ
 سپاس شده توسط لاراجون ، mr.destiny
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برکناری ناگهانی 50 فرمانده ارتش روسیه
Heart آمریکا ۱۵۰۰ نظامی خود را از عراق خارج کرده است
Heart غنایم جنگی ارتش جمهوری آذربایجان در نُهمین روز جنگ قره‌باغ
  پیام تبریک سرلشکر شهبازی به فرمانده کل ارتش!
  خودکفایی نیروی زمینی ارتش در تولید و ساخت تریلر تانک‌بر!
  کدام شناور نیروی دریایی ارتش دچار سانحه شد؟/ پایان غم‌انگیز مدافع ۳۲ساله ایران
  هشدار فرمانده کل ارتش به آمریکا در صورت بروز جنگ نظامی
  نشانه‌های آغاز تقابل نظامی ایران و آمریکا
Smile حمله نظامی آمریکا و متحدانش به سوریه
  سود هاي پيدا و پنهان أمريكا از نابودي ارتش هاي آلمان و ژاپن

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان