امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ويسي: استقلال تيم گردن‌کلفتي است

#1
سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان گفت:‌ استقلال تيم گردن‌کلفتي است و اشتباه کوچک مقابل اين تيم منجر به شکست مي‌شود.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ويسي: استقلال تيم گردن‌کلفتي است 1
_______________________________________
عبدالله ويسي در کنفرانس مطبوعاتي پيش از ديدار تيم‌هاي استقلال خوزستان و استقلال تهران عنوان کرد: بازي فردا براي هر دو تيم مشابه است به اين صورت که تيم بازنده حکم مرگ و زندگي ندارد و تيم برنده هم روند خوبي در ادامه ليگ خواهد داشت. تيم ما شرايط خوبي دارد اميدوارم بازي تماشاگرپسندي به نمايش بگذاريم و براي همين امر هم به تهران آمديم. استقلال تيم بزرگي است و نبايد مقابل اين تيم اشتباه کنيم. اميدوارم بازي خوبي انجام دهيم و دست پر بازگرديم.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه تيمش چه تفاوتي نسبت به فصل گذشته کرده و آيا قدرتمندتر شده تأکيد کرد: ما بازيکنان باانگيزه و جوياي نامي را جذب کرده‌ايم ميانگين سني تيم در فصل گذشته 28.5 بود اما هم‌اکنون 24.2 شده است. روند رو به رشدي داريم و سال گذشته قول داديم که در ليگ بمانيم و اين اتفاق افتاد امسال هم مطمئن باشيد جزو تيم‌هاي بالاي جدول خواهيم بود.

سرمربي استقلال خوزستان در خصوص اينکه آيا اين جوانگرايي برايش گران تمام نمي‌شود، تصريح کرد: ما جوان‌هاي باانگيزه،‌ جوياي نام و باهوش جذب کرده‌ايم و با کمک آنها مي‌توانيم به هدف خود برسيم بايد ببينيم استراتژي باشگاه چيست. باشگاهي مي‌خواهد در ليگ قهرمانان آسيا بازي کند و با تيم‌هاي حرفه‌اي روبرو شود پس بازيکن حرفه‌اي هم جذب مي‌کند ما مي‌خواهيم در ايران بازي کنيم و با توجه به نيازمان بازيکن جذب کرده‌ايم نمونه يکي از تيم‌هاي بزرگي که در ليگ وجود دارد همين استقلال است که تيم گردن‌کلفتي است اما ما هم جوياي نام هستيم و اميدوارم شرايط بازي فردا مناسب باشد.

وي در مورد اينکه آيا در تيمش بازيکني وجود دارد که کارت جعلي معافيت گرفته باشد، گفت: بله ما دو بازيکن به نام‌هاي ابراهيم صادقي و حسن معاوي داريم که محروم هستند و نمي‌توانند بازي کنند محروم و مصدوم ديگري نداريم و ان‌شاءالله بازي خوبي مقابل استقلال انجام دهيم.

وي در خصوص اينکه کارت معافيت بازيکنانش چگونه دريافت شده، گفت: من در مورد چگونگي دريافت کارت چيزي نمي دانم فقط متوجه شدم که نمي‌توانند بازي کنند.

ويسي در خصوص هواداران استقلال خاطرنشان کرد: استقلال، پرسپوليس، تراکتورسازي و سپاهان همواره هواداران خود را دارند. با توجه به اينکه استقلال در ديدار اول به پيروزي رسيده هواداران به ورزشگاه مي‌آيند تا با برد دوم تيم‌شان را بدرقه کنند اما ما هم با انگيزه و جوان هستيم نبايد اشتباهي انجام دهيم. اشتباه کوچک منجر به اشتباه بزرگي مي‌شود که تبعات آن شکست خواهد بود.

در ادامه کنفرانس، بين خبرنگاران و عبدالله ويسي بحثي در خصوص دريافت کارت معافي و محروميت بازيکنان صورت گرفت سرمربي استقلال خوزستان در اين زمينه تصريح کرد: من راديو ورزش زياد گوش مي‌دهم مردم مختلفي در اين راديو صحبت مي‌کنند و اعلام مي‌کنند که بايد با بازيکنان برخورد شود اما من نکته‌اي مي‌خواهم بگويم بازيکنان هم انسان هستند اگر به شما جايي سردبيري پيشنهاد شد آن را نمي‌پذيريد بايد با کساني که اين کار را کردند برخورد شود نه اينکه بازيکن را تهديد کنند، اذيتش کنند شخصي مي‌گفت بازيکن بايد 10 سال به خدمت سربازي برود و بيگاري از او بکشند، مگر انسان کشته‌اند؟

وي در مورد اينکه آيا اقدام به چنين کاري به هر قيمتي مناسب است، تأکيد کرد: من موافق نيستم به هر قيمتي صورت بگيرد آنها از راه قانوني اين کار را کردند. پسر من هم‌اکنون دبيرستاني است اگر بگويند با 20 ميليون پسرم معاف مي‌شود من اين کار را مي‌کنم اگر غيرقانوني بود چگونه آنها پاسپورت گرفتند؟! بازيکن از خدايش است که به سربازي نرود من هم که به سربازي رفتم دائم به دنبال مرخصي بودم. همه همين گونه هستند، آنهايي که خيلي پول دارند رفتند سربازي‌شان را خريدند و هم‌اکنون در کشور هم نيستند اما کسي خبري از آنها نمي‌گيرد. حالا چون فوتباليست اين کار را کرده مي‌خواهند او را دار بزنند. کساني که اين کار را کردند نبايد مدارک جعلي مي فروختند.

ويسي تصريح کرد: بازيکن هنرمند است و براي کشور زحمت کشيده است همه که پزشک و خبرنگار نمي‌شوند همچنين همه که فوتباليست نمي‌شوند نبايد به خاطر اين موضوع اينقدر آنها را له و خرد کرد. پليس در زماني من را گرفت و به او گفتم که عبدالله ويسي هستم و من را رها کرد در حالي که من به او گفتم نبايد اين کار را مي‌کرد. شما ببينيد ديويد بکام خلاف انجام داده گواهينامه او را سوراخ کردند بايد جلوي افرادي که اين کار را کردند گرفته شود. بازيکنان گناهي نکرده‌اند.

وي در مورد اينکه از اين مسئله تيم‌هاي نظامي از جمله تراکتور و ملوان سود مي‌برند و بازيکنان سرباز را جذب مي‌کنند و اين موضوع به ضرر ساير تيم‌ها مي‌شود، گفت:‌ من با اين مسئله موافق هستم. مگر مي‌شود تراکتورسازي و ملوان فقط بازيکن سرباز بگيرند و در کنار آنها ساير بازيکنان را هم بتوانند جذب کنند. سپاه و ارتش هم بيايند درصدي از تيم ما را بخرند تا به ما بازيکن سرباز بدهند ملوان با ساير تيم‌ها چه فرقي دارد مگر آنها جنگ مي‌کنند؟ آنها بازيکن سرباز مي‌گيرند. ستاره‌هاي ديگر را هم جذب مي‌کنند و تيم قدرتمند مي‌بندند چرا اين شرايط براي ساير تيم‌ها نيست.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ويسي: استقلال تيم گردن‌کلفتي است 1







پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)
  زکریا مرادی: در استقلال در حقم کم لطفی شد
  شبی که استقلال 3 کاپیتان داشت (عکس)
  استقلال، معدن دو گله‌های دوست داشتنی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان