امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مرگ نوزاد 35 روزه به خاطره بازی کامپیوتری!!!

#1
نوزاد 35 روزه، قربانی بازی رایانه‌ای
مرگ نوزاد 35 روزه به خاطره بازی کامپیوتری!!! 1
مرد جوان مشغول بازی رایانه‌ای بود که دختر نوزادش شروع به گریه کرد. زمانی که صدای گریه بند نیامد، او کنترل خود را از دست داد و به طور ناگهانی دخترش را بشدت تکان داد؛ حرکتی که منجر به مرگ نوزاد شد.

مارک سندلند مرد بیست و هشت ساله انگلیسی، حالا به اتهام قتل فرزند 35 روزه خود به هشت سال زندان محکوم شده است.

او پیشتر گفته بود از صرع رنج می برد و پس از حمله صرع به خانه آمده و دخترش را دیده که در آپارتمان شان روی زمین افتاده است، اما پلیس پس از اعزام به محل حادثه و انتقال سوفیا ـ نوزاد جان باخته ـ به بیمارستان، در خانه و روبه روی کاناپه یک دستگاه پلی استیشن پیدا کرد.



دادستان پرونده به دادگاه گفت بررسی حافظه تلفن همراه متهم نشان می دهد او ساعت 14 و 22 دقیقه روز حادثه در اینترنت گوشی خود، درباره یک بازی پلی استیشن جستجو کرده است. او اضافه کرد: «وقتی قطعات پازل را کنار هم می گذاریم، می بینیم هیچ مشکلی وجود نداشته و تنها مساله ای که باقی می ماند، این است که این پدر بی مسئولیت در حال بازی کردن پلی استیشن بود که این اتفاق را رقم زد.»

طبق مدارک موجود، متهم 16 دقیقه بعد از آن که در اینترنت نحوه بازی اینترنتی را جستجو کرده به پلیس تلفن زد و از وقوع حادثه تلخ برای فرزندش خبر داد. این نشان می دهد او همزمان سرگرم بازی و مراقبت از کودک خود بود. پس از آن کودک به بیمارستان منتقل شد، اما تلاش پزشکان فایده ای نداشت. به گزارش پزشکی قانونی این کودک روی صورت و سینه خود دارای آثار کبودی بود. او جراحات دیگری هم داشت که مهم ترین آنها خونریزی مغزی بود همچنین کبد و کلیه های این دختر بشدت آسیب دیده بود.

سندلند ابتدای تحقیقات، متهم به قتل عمد شده بود، اما در نهایت به اتهام قتل غیرعمد گناهکار شناخته شد و این اتهام را پذیرفت. قاضی ضمن قرائت حکم هشت سال حبس او گفت این مرد با بی مسئولیتی دروغ گفته و سعی کرده پنهانکاری کند و حقیقت را به گونه ای دیگر جلوه دهد. قاضی خطاب به متهم گفت: «شما که از بازی رایانه ای و از جیغ کشیدن مداوم فرزند خود خسته شده بودید، کنترل خود را از دست دادید، گهواره او را گرفتید و بشدت تکان دادید. اگرچه ممکن نیست جزئیات کاری که شما انجام دادید مشخص شود، اما کودک شما بر اثر جراحاتی که شما به او وارد کردید، جان خود را از دست داد.»

قاضی در دادگاه خطاب به متهم ادامه داد: «شما اکنون نمی توانید موضوع را تکذیب کنید. مشخص است هنگامی که مرتکب جرم شدید، از عملی که انجام می دادید، آگاه بودید چرا که به پلیس دروغ گفتید و ادعا کردید تحت تاثیر حمله صرع بودید. شما قبل از حضور پلیس، تلویزیون را خاموش کردید تا کسی نفهمد داشتید پلی استیشن بازی می کردید. بعد از آن به دروغگویی ادامه دادید و اطلاعات غلط، کار پزشکان را مختل کرد. البته تاکید می کنم کادر پزشکی هر کاری که از دستش برمی آمد، انجام داد و مراقبت آنها از کودک شما حتی در شرایطی که حقیقت را می گفتید، نمی توانست از این بهتر باشد.»

قاضی به چند نکته دیگر هم اشاره کرد، از جمله آن که مقتول نوزادی 35 روزه و بسیار نحیف بود که به مراقبت شدید نیاز داشت و این مراقبت از او دریغ شده بود. قاضی پذیرفت عمل متهم، قتل عمد نبوده بلکه این واقعیت که او بلافاصله به پلیس تلفن زد و تقاضای آمبولانس کرد، نشان می دهد او قصد آسیب رساندن به کودکش را نداشت، اما از دست دادن ناگهانی کنترل و بی مسئولیتی او چنین فاجعه ای را به بار آورد.

سندلند به هشت سال زندان محکوم شده و حالا باید دست کم نیمی از محکومیت خود را بگذراند تا بتواند تقاضای عفو مشروط کند.او در طول دادرسی با چهره پشیمان و بشدت احساساتی ظاهر شد و پس از آن ماموران وی را روانه زندان کردند.
به سلامتیه رفقای قدیم
که شدن ..... های جدید
پاسخ
 سپاس شده توسط sara-ice girl ، مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב ، negin2000
آگهی
#2
ای واییییییییییییییییییی cryingcrying
خاکتوسرت با این طرز بچه نگه داشتنت واقعا که
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
The truth of love is living in heaven with you
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مهلت ۱۱ روزه بیمارستان‌ها برای راه‌اندازی بخش بیماران حاد تنفسی
  درمان یک نوزاد شش روزه با پیوند سلول‌های بنیادی
  تا ۱۲ سال دیگر اولین نوزاد در فضا به دنیا می‌آید!
Heart سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس: معدوم کردن جوجه‌های یک‌روزه زمانی اتفاق می‌افتد.
  نوزاد پسری که پس از یک ماه دختر شد
  پرت کردن نوزاد معلول تازه متولد شده توسط مادر !
Shocked پزشکی که هنگام زایمانش نوزاد زن دیگری را به دنیا آورد ! +تصاویر
  پیشنهاد تعلیق 120 روزه تحریم ایران به دولت ترامپ به خاطر کرونا
  نوزاد40 روزه ای که توسط پدرش در سایتی مشهوربه فروش گذاشته شد+عکس
Smile حرف زدن نوزاد 7 هفته ای با مادرش ! + تصاویر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان