امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

گزارش روز:همه دروازه بان های خارجی تاریخ رئال مادرید

#1
گزارش روز:همه دروازه بان های خارجی تاریخ رئال مادرید 1





گزارش روز:همه دروازه بان های خارجی تاریخ رئال مادرید


در سال 1934، رئال مادرید اولین دروازه بان خارجی خود را به خدمت گرفت. آلبرتی کیسلی از مجارستان به مادرید امد تا با ریکاردو زامورا رقابت کند

آی اسپورت - اولین دروازه بان خارجی تاریخ رئال مادرید "آلبرتی کیسلی" مجارستانی نام دارد. کسی که به رئال آمد تا با بهترین دروازه بان تاریخ اسپانیا یعنی ریکاردو زامورا رقابت کند.

80 سال بعد تاریخ به نوعی برای رئال تکرار شد. آمدن کیلور ناواس کاستاریکایی برای رقابت با کاسیاس بهترین دروازه بان 50 سال اخیر رئال مادرید.

سران مادریدی نهایتا تصمیم گرفتند که با فروختن لوپس و جذب ناواس به داستان ایکر-دیه گو خاتمه دهند.(عملیات انتقال لوپس به میلان در حال نهایی شدن است)

ناواس امیدوار است تا با رئال قهرمان اروپا شود و از این لحاظ به جمع بودو ایلگنر و دومینگز بپیوندد.دو دروازه بان خارجی رئال که موفق به قهرمانی با این تیم در اروپا شده اند.

در سال 1934، رئال مادرید اولین دروازه بان خارجی خود را به خدمت گرفت. آلبرتی کیسلی از مجارستان به مادرید امد تا با ریکاردو زامورا رقابت کند. یک فصل بعد آلبرتی به ترکیب ثابت رئال راه یافت.

با این وجود در فینال کوپا دل ری 1936، زامورا در ترکیب ثابت رئال در مقابل بارسا به میدان رفت و بهترین دروازه بانی عمر خود را انجام داد. با شروع جنگ جهانی دوم آلبرتی به لوهاور فرانسه رفت و سپس با شدت گرفتن جنگ بار دیگر به اسپانیا و این بار به سلتا پیوست.

کمی بعد تر و در سال 1957، سانتیاگو برنابئو رئیس وقت رئال با دروازه بان اصلی رئال "خوانیتو آلونسو" در هنگام صرف شام در بلژیک درگیری لفظی پیدا کرد و همین عامل سبب شد تا برنابئو دومینگز را به رئال بیاورد.(داستاتی است که می گوید آلونسو و برنابئو بخاطر یک استیک باهم درگیر شدند. مادرید برای بازی دوستانه با آنتورپ به بلژیک سفر کرده بود).

دومینگز دو فصل خوب را با رئال سپری کرد اما در سال 1960 با اشتباه مرگبار خود در فینال کوپا دل ری، قهرمانی را به اتلتیکو تقدیم کرد. با همین اشتباه او جای خود را به ویسنته داد.

بودو ایلگنر آلمانی، بیزاری آرژانتینی و یرزی دودک لهستانی دیگر دروازه بانان خارجی تاریخ رئال هستند.از بین این سه دروازه بان، تنها ایلگنر بین سال های 96 تا 99 دروازه بان ثابت رئال مادرید بود.

حال کیلور ناواس کاستاریکایی به ششمین دروازه بان غیر اسپانیایی تاریخ رئال تبدیل شده است و باید ببینیم که دوران حضور او در جمع کهکشانی ها چگونه خواهد بود.
گزارش روز:همه دروازه بان های خارجی تاریخ رئال مادرید 1
پاسخ
 سپاس شده توسط blue girl
آگهی
#2
اگه بخواهیم در کل حساب کنیم کاسیاس نه تنها بهترین دروازه بان رئال بلکه جهانه
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  تاریخ‌سازی وفایی؛ قهرمانی جهان تقدیم به مادربزرگ!
  ریسک دروازه‌بان لوانته پیروزی را از رئال گرفت (عکس)
  هواداران رئال خواهان ماندن ستاره ژاپنی (عکس)
  پنج خارجی و یک لژیونر در فهرست تیم‌ملی چین
  مذاکرات راموس و مادرید به بن‌بست رسید
  این رئال فوق العاده حاصل جادوی زیدان است (عکس)
  اتمام حجت رئال؛ این ۴ بازیکن را نمی‌فروشیم (عکس)
  زیدان: کلوپ در رئال؟ فعلا من سرمربی این تیم هستم
  نصف رئال مقابل سه‌چهارم لیورپول
Big Grin دروازه‌ای که 10 سانتی متر بزرگ‌تر بود! (عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان