07-08-2014، 20:09
نسخه بعدی سری Uncharted، یعنی Uncharted 4، یکی از مورد انتظارترین عناوین انحصاری کنسول PS4 است. طرفداران زیادی منتظر هر چه زودتر عرضه شدن این عنوان هستند. Uncharted 4 در E3 2014 با تریلری زیبا که همگان فکر میکردند یک تریلر سینماتیک است اما بعدها مشخص شد که در واقع از گیمپلی بازی است، رونمایی شد. گرافیک آن تریلر فوقالعاده بود و هماکنون یکی از برنامهنویسان استودیو ناتی داگ، Corrinne Yu، راجع به گرافیک این عنوان میگوید.
Corrinne Yu، کسی که بر روی کدنویسی گرافیک و انیمیشنهای Uncharted 4 کار میکند، نظرش را راجع به گرافیک Uncharted 4 و چیزهای مهم در این رابطه گفته است. اگر از علاقه مندان به بخش گرافیک هستید، حتما میدانید که تعداد زیاد پالیگانها چه قدر اهمیت دارد و یک مدل گرافیکی تنها زمانی خوب به نظر میرسد که پالیگانهای زیادی داشته باشد. اما Corrinne Yu میگوید که:
نقل قول:تعداد بسیار زیادی پالیگان برای هر مدل وجود دارد اما چیزیهای دیگری نیز اهمیت بالایی دارند. همانند پوست و ماهیچههای شخصیت و البته سایهزنی که بر روی پالیگانها قرار میگیرند نیز بسیار مهم هستند. به خاطر این که چه چیز یک شخصیت با تعداد بالای پالیگان اما نداشتن عمق واقعی خوب است؟ این گونه او تبدیل به یکی شخصیت کسل کننده میشود.
Corrinne Yu سابقه کار بر روی عناوینی همچون Halo 4، The Last Of Us و Uncharted 4 را در کارنامه خود دارد.