امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

در مورد نرم افزار Team Viewer

#1

شمایی که یه خورده حرفه ای تر و طولانی تر با کامپیوتر کار کردید ، حتماً تجربه استفاده از نرم افزار Remote Desktop ویندوز رو دارید . دیدید که تو بستر شبکه ابزار خوب و کار راه اندازیه . اما پیش اومده که خواسته باشید تو محیط اینترنت ازش استفاده کنید ؟ ، احتمالاً متوجه شدید که 2 تا مشکل بزرگ داره . اولی ، نیاز به IP معتبر و دومی احتیاج به پهنای باند بالا واسه برقراری ارتباط . چیزی که تو هیچ کدوم از اینترنتهای دیال آپ و همینطور خیلی از سرویسهای ADSL وجود نداره . احتمال بسته بودن پورت و وجود فایروال تو مسیر رو هم به اینا اضافه کنید . این محدودیتها باعث شده که تو کشور ما استفاده از Remote Desktop عملاً به محیط شبکه های محلی محدود بشه . این بخش رو ببینید تا با یه جایگزین خوب براش آشنا بشید .

Team Viewer یه نرم افزار رایگان برای دسترسی گرافیکی به کامپیوترهای دیگه تو بستر اینترنته و با توجه به محدودیتهای Remote Desktop ویندوز تو محیط اینترنت ، میتونه یه جایگزین خوب برای اون باشه . اگه یه سری به سایت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.teamviewer.com بزنید ، می تونید این نرم افزار رو با حجمی کمتر از 4 MB دانلود کنید . هم نسخه نصبی داره و هم نسخه پرتابل . جالبه که Team Viewer فقط مخصوص ویندوز نیست و برای پلت فرم های دیگه مثل Mac ، Linux و حتی موبایل هم نسخه داره .

برای استفاده از Team Viewer ، این نرم افزار باید روی هر دو کامپیوتر مبدا و مقصد وجود باشه . این موضوع اگر چه در نگاه اول ممکنه یه ایراد تلقی بشه ، اما با توجه به حجم کم اون و امکان دانلود و اجراش در مواقع نیاز ، میشه از کنار این موضوع گذشت ./////// وقتی Team Viewer رو روی کامپیوتری نصب و یا اجرا می کنید ، یه پنجره باز میشه و یه ID و Password منحصر به همون کامپیوتر ، به طور خودکار تولید میشه و به کاربر نشون داده میشه . ID تولید شده یه عدد 9 رقمی ، شامل 3 بخش 3 رقمیه . چیزی شبیه IP . Password هم به صورت پیش فرض یه عدد 4 رقمیه که البته توسط کاربر قابل تغییره . برای دسترسی به این کامپیوتر از هر جای دنیا ، این ID و Password کفایت میکنه و دیگه احتیاجی به IP معتبر نداریم . همچنین بنا به گفته سایت Team Viewer ، حتی در صورت وجود فایروال تو مسیر ، باز هم خللی در عملکردش پیش نمیاد . نکته مهم دیگه اینه که برای برقراری ارتباط ، به پهنای باند بالایی نیاز نداره و تو آزمایشهایی که ما انجام دادیم ، حتی با اینترنت دیال آپ هم نمره قبولی میگیره .
Team Viewer علاوه بر امکان Remote Desktop ، قابلیت مدیریت از راه دور (Remote Administration) کلاینتها و سرورها رو هم داره . نصب نرم افزار ، انجام تنظیمات ، Restart از راه دور و اتصال مجدد بعد از بالا اومدن سیستم ، از جمله کارهاییه که این بخش تواناییش رو داره . همینطور میشه از این قابلیت برای پشتیبانی از راه دور استفاده کرد .
یکی دیگه از کاربردهای Team Viewer ، امکان آموزش و نمایش از راه دوره . Team Viewer قابلیتی داره به اسم Remote Presentation . در این حالت ، در عین حالی که شما روی یه کامپیوتر مشغول به کار هستید ، دیگران هم میتونن دسکتاپ اون کامپیوتر رو داشته باشند . از این امکان هم در محیط های آموزشی برای آموزش فراگیران و هم برای برگزاری جلسات ارائه مطلب از راه دور میشه استفاده کرد .
امکان انتقال فایل بین دو کامپیوتر از طریق مود File Transfer و همچنین برقراری تونل امن VPN بین دو طرف ، از ویژگیهای خوب دیگه این نرم افزاره .
بد نیست بدونید این نرم افزار یه Web Connector هم داره که امکان اتصال از طریق هر سیستم عامل و هر مرورگری رو فراهم میکنه .
در مورد میزان امنیت اطلاعات رد و بدل شده توسط این نرم افزار هم باید گفت که با استفاده از الگوریتمهای RSA و AES و همچنین یه سری تدابیر امنیتی دیگه ، همه اطلاعات رد و بدل شده توسط این نرم افزار رمزنگاری میشه و امکان سرقت اطلاعات وجود نداره البته این گفته وب سایت Team Viewer هست .

منبع : سایت به روز
شما نه جنگیدینو بردین


ما جنگیدیم و باختیم ..
پاسخ
 سپاس شده توسط SɪʟᴠᴇʀMɪɴᴅ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  دانلود نرم افزار نمایش و مدیریت فونت - FontViewOK 3.55
  همه چیز در مورد نرم افزار matlab و کاربردهای آن
  درخواست نویسندگی در بخش معرفی نرم افزار
Photo نرم افزار CRM - مدیریت ارتباط با مشتریان
  چگونه کیفیت عکس خود را در نرم افزار فتوشاپ بهتر کنیم
  اموزش نرم افزار ربات تلگرام
Star آموزش میکس هوشمند و نیم هوشمند با نرم افزار آیزوتوپ نیوترون
  نرم افزار افزایش حجم فضای دسکتاپ DeskSpace 1.5.8.5
  نرم افزار جدا کردن متن از تصاویر و کپی کردن آن - GT Text 1.4.4
  JewelCAD Pro v2.1 - نرم افزار طراحی جواهرات

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان