امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اتاق‌هايي با هواي تازه

#1
اتاق‌هايي با هواي تازه 1

1. اتاق نشيمني با نسيم تازه

پاسيو خانه خود رابا تقليد از دكوراسيون اتاق نشيمن، به مكاني آرامش بخش براي استراحت تبديل كنيد.در مبلمان خود میزی مناسب قرار دهید تا جايي براي نوشيدني و غذا بوجود آيد.با كوسن‌هاي رنگي گرمايي به فضا ببخشيد. با يك صفحه فلزي، ديواري كاذب بسازيد و با كاشت گياهان رونده روي آن، محرميت مناسبي براي اين فضا پدید آوريد.

اتاق‌هايي با هواي تازه 1

2. چيدماني زيبا

حياطي با كف سنگ‌فرش شده(آجري)، بهترين مكان براي صرف چاي صبحگاه يا عصرانه است. در يك عصر تابستاني به جاي اينكه از ميهمان خود داخل خانه پذيرايي كنيد، يك ميز آهني ساده و چند صندلي آهني سبك در اين فضا بگذاريد و وسايل پذيرايي را روي اين ميز تدارك ببينيد و زيبايي حياط را چند برابر كنيد.

اتاق‌هايي با هواي تازه 1

3. فضاهاي تركيبي

با استفاده از عناصر مشابه،فضاي داخل و خارج را به زيبايي باهم تركيب كنيد.درهاي فرانسوي، گزينه مناسبي براي مرتبط كردن دوفضا هستند. هنگامي‌كه درباز يا بسته است مي‌توان برهردوفضا اشراف داشت. مبلمان فضاهاي داخلي و خارجي بايد داراي سبك مشابهي باشند و رنگ كوسن‌ها و صندلي‌هادر هردو فضا يكسان باشد. با ايجاد سقف كاذب و اضافه كردن چلچراغ و ميزهايي براي گوشه، فضاي باز حس فضاي اتاق داخل خانه را تكميل مي‌كند.

اتاق‌هايي با هواي تازه 1

4. كوسن‌هاي مناسب

كوسن‌ها در هر اتاق جزيي مهم هستند و در پاسيويي كه ساخته‌ايد نيز از آنها بيشترين استفاده را ببريد. يك قاليچه، رنگي تازه به فضا مي‌بخشد و علاوه برآن كف‌پوشي نرم براي پاسيوي سنگي فراهم مي‌كند. چراغ‌هايي كه روي ميز فضاي خارجي قرار دارند، احساسي گرم ايجاد مي‌كنند و به كمك آنها مي‌توان در شب نيز از فضا استفاده كرد.

اتاق‌هايي با هواي تازه 1

5. ايجاد سقف

اين ايده براي خانه‌هاي ويلايي مناطق شمالي كشور بهترين انتخاب است زيرا با اضافه كردن سقف به فضاي پاسيو مي‌توان در روز‌هاي باراني نيز از طبيعت خارج از خانه بهره برد. هنگامي كه صاحبخانهغذايي را در فضاي ناهار خوري باز سرومي‌كند، نبود ديوارهاي حايل سبب مي‌شود نسيمي دلنشين وارد فضاي خانه شود. باكمك يك روميزي و چند كوسن مي‌توان به اتاق لطافت بخشيد.

اتاق‌هايي با هواي تازه 1

6. كنجي سيماني دنج

كمي خلاقيت و برنامه‌ريزي، پاسيوي سيماني داغ را به يك اتاق ناهار‌خوري زيبا تبديل كرده است. كف سيماني با فرشي زيبا پوشانده شده است. جان پناه سفيد رنگ ايوان محل مناسبي براي كاشت گل‌هاي رنگارنگ است. قفس پرنده در اين فضا به گنجه‌اي براي چيدن ظروف چيني تبديل شده است. رنگ‌هاي غني نقطه كانوني اتاق را برجسته مي‌كند. اين حفاظ شبكه‌ايهمچنين با سرسبزي شاخ و برگ درختان درهم مي‌آميزد. مجسمه و آباژور نيز جذابيتي خاص به اين فضا بخشيده است.

اتاق‌هايي با هواي تازه 1

7. تزيينات فلزي هيجان انگيز

آلاچيق قديمي كه با رنگ سفيد رنگ‌آميزي و نونوار شده است فضايي مناسب و پر نور براي استراحت و دور هم نشيني با دوستان است. گلدان‌هايي كه اطراف آلاچيق و روي طاقچه هاي چوبي قرار گرفته‌اند به همراه يك سيني عتيقه و پس زمينه‌اي با چاپ‌هاي گلدار به اين اتاق روباز حالتي رمانتيك‌بخشده است. مبلمان كه از آهن و حصير ساخته شده است با آلاچيق هماهنگي دارد.

اتاق‌هايي با هواي تازه 1

خطاي چشم

اين اتاق ناهارخوري در فضاي آزاد ازدوشبكه توري پيش‌ساخته، پلاستيكي رنگ شده تشكيل شده است كه با مواد قدرتمند خيلي محكم به زمين ميخكوب شده‌اند ؛ سازه بدون ديوار در برابر باد‌هاي شديد مناطقكوهستاني كشور مقاومت مي‌كند. پرده‌هاي ضد آب و چارچوب پنجره تصوير خيال انگيز يك اتاق را تكميل مي‌كنند.

اتاق‌هايي با هواي تازه 1

8. كمال سادگي

لازم نيست يك اتاق با هواي تازه خيلي گرانبها يا پرزرق و برق باشد. سقفگاراژ كه به صورت كنسول از روي ديوار سنگي خارج شده و روي قسمتي از فضا سايه انداخته است، يك ميز چوبي از جنس ساج همراه صندلي‌ها، ميهمان را به نشستن و لذت بردن از منظره استخر دعوت مي‌كنند.
اتاق‌هايي با هواي تازه 1
پاسخ
 سپاس شده توسط سلما 15 ، # αпGεʟ
آگهی
#2
خیلیم خوب

هووو هآوآآآآآوطظکسلز
پاسخ
#3
ملسي خوب بود
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اتاق‌هايي با هواي تازه 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Shocked تصاویری از اتاق خواب و بازی پرنس و پرنسس ثروتمند
  تنها عکس لو رفته از اتاق خصوصی الناز شاکر دوست
  عكس هايي زيبا از ميدان امام علي (ع)در اصفهان
  طراحی داخلی اتاق خواب 4(پسرونه)
  گيتار هايي با شكل هايي باور نكردني..+عكس
  عكس هايي از دلسوزي يك شير براي يك بچه آهو... انسان ها ياد بگيرند...!
  مدل های دکوراسیون سرویس اتاق خواب 2013
Exclamation دکوراسیون اتاق خواب دخترونه
  ** یک اتاق خیلی باحال واسه نوجوان ها (تصویری )**
  آبي تر از رويا ي من و تو..........رمان نيستا به هواي رمان بودن نيايين....

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان