امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تاج: ليگ بانوان پخش تلويزيوني نمي‌شود

#1
رئيس سازمان ليگ فوتبال ايران مدعي شد برخي بازيکنان حاضر در ليگ برتر فوتبال ايران دستمزدشان از بازيکنان ليگ حرفه‌اي ژاپن هم هم بيشتر است.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تاج: ليگ بانوان پخش تلويزيوني نمي‌شود 1
______________________________________
مهدي تاج بعد از نشست با دبيرکل و مسئول امور بين‌الملل فدراسيون فوتبال ژاپن اظهار داشت: تاشيما (دبيرکل فدراسيون فوتبال ژاپن) علاوه بر اينکه در فدراسيون ژاپن سمت نايب رئيسي را هم دارد، فردي صاحب نفوذ در AFC و فيفاست. صحبت‌هاي بسيار خوبي امروز انجام و مقدمات خواهرخواندگي ليگ دو کشور فراهم شد که اين موضوع در تفاهم‌نامه فردا (سه‌شنبه) ميان فدراسيون ايران و ژاپن قيد خواهد شد.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: در جلسه امروز بيشتر ما بوديم که درباره شرايط ليگ ژاپن سؤال کرديم و طرف ژاپني هم توضيحات لازم را ارائه کرد. تاشيما نيز مانند ما معتقد است ليگ کشورها نبايد گلخانه‌اي باشد حتي او از ليگ قطر، امارات و چين به عنوان ليگ‌هايي که اين شرايط را دارند نام برد و عنوان کرد، اين کشورها بازيکنان بزرگ را با قيمت‌هاي زياد مي‌آورند که قطعاً ورزشگاه‌ها را پر از تماشاگر مي‌کند اما روند درازمدتي نخواهد داشت.

رئيس سازمان ليگ فوتبال ايران خاطرنشان کرد: اين مقام فدراسيون فوتبال ژاپن هم به جوان‌گرايي در مسابقات ليگ اعتقاد داشت و در اين باره از ما سؤال کرد.

تاج همچنين با اشاره به اينکه فدراسيون فوتبال ژاپن هم بيش از آغاز ليگ رقم بودجه باشگاه‌ها را دريافت مي‌کند، خاطرنشان کرد: تاشيما اعلام کرد که الگوي بودجه جي‌ليگ ژاپن از بوندس‌ليگا گرفته شده است و هر تيمي که سه سال در جي‌ليگ زيان‌ده باشد از اين مسابقات حذف مي‌شود. اين اتفاق در فوتبال ژاپن رخ داده است، چرا که پيش از اين برخي باشگاه‌ها به دليل زيان‌ده بودن در ليگ ژاپن بدهکار شدند.

وي افزود: البته در جي‌ليگ سقف قرارداد و سقف بودجه وجود ندارد، چرا که صددرصد باشگاه‌ها خصوصي هستند ولي بر بودجه باشگاه‌ها به صورت جدي نظارت مي‌شود.

رئيس سازمان ليگ فوتبال ايران با اشاره به اينکه مباحث خوبي درباره حق پخش و تبليغات محيطي ميان دو طرف مطرح شد، تصريح کرد: پيش از اين قرار بود ما براي امضاي تفاهم‌نامه ليگ دو کشور به ژاپن برويم که اکنون اين اتفاق در ايران افتاد و نتايج بسيار مثبتي خواهد داشت از جمله اينکه در بخش ليگ در هر دو رده آقايان و بانوان همکاري‌هاي خوبي ميان دو کشور انجام خواهد شد.

تاج افزود: دبيرکل فدراسيون فوتبال ژاپن در اين نشست به اين موضوع که ايران و ژاپن هيچکدام در مرحله يک‌چهارم ليگ قهرمانان آسيا نماينده ندارند اشاره کرد و با اين حال عنوان کرد، از اين موضوع نگران نيستيم، چرا که قطر و امارات همواره در اين وضعيت باقي نمي‌مانند. با اين حال تاشيما ليگ فوتبال کره‌جنوبي را مانند ايران با قدمت و قابل توجه دانست.

وي گفت: اين مقام فوتبال ژاپن اعلام کرد که 45 درصد درآمد جي‌ليگ از محل حق پخش تلويزيوني است که با دلار سه هزار تومان رقمي نزديک به 900 ميليارد تومان مي‌شود که با اين حساب ما پيشنهاد خوبي به صداوسيما داده‌ايم اما در بحث بليت فروشي قيمت فروش بليت در ليگ ژاپن بسيار بيشتر از ايران است که اين نشان مي‌دهد ما به دنبال حضور بيشتر تماشاگران هستيم.

رئيس سازمان ليگ فوتبال ايران تصريح کرد: همچنين قرار است در زمينه حضور اسپانسرهاي بين‌المللي ژاپن براي حضور در ليگ فوتبال ايران جهت حمايت تيم‌هاي مختلف و همچنين حضور بازيکنان دو کشور در ليگ‌هاي يکديگر بررسي‌هاي لازم صورت بگيرد.

وي در مورد سرنوشت حق پخش تلويزيوني ليگ فوتبال ايران هم گفت: کفاشيان در نامه‌اي اعلام کرده مسابقات هفته سوم ليگ هم پخش خواهد شد اما جلسه‌اي ميان هيئت رئيسه سازمان ليگ و مديران باشگاه‌هاي ليگ برتر برگزار خواهد شد تا در نهايت تصميم نهايي در اين جلسه گرفته شود.

تاج افزود: البته تفاهماتي ايجاد شده و شرايط نسبت به قبل بهتر است اما هنوز نظر سازمان ليگ در بحث حق پخش تامين نشده است.

رئيس سازمان ليگ فوتبال ايران با اشاره به برخي برداشت‌هاي اشتباه از جلسه روز گذشته ليگ فوتبال بانوان خاطرنشان کرد: ورود بانوان به ورزشگاه‌ها براي تماشاي مسابقات عملي نيست و ما هم چنين قصدي نداريم ضمن اينکه درباره پخش مسابقات ليگ فوتبال بانوان هم هيچ درخواستي به صداوسيما نداده و اصلاً چنين خواسته‌اي نداريم.

وي تأکيد کرد: با توجه به توصيه مقام معظم رهبري درباره ورزش بانوان تلاش مي‌کنيم تا سطح هزينه‌ها براي حضور بانوان در مسابقات فوتبال کاهش پيدا کند تا بتوانيم در صورت افزايش دستمزد داوران ليگ در رده آقايان اين کار را براي داوران خانم هم انجام دهيم.

تاج در مورد اينکه AFC الزامي براي حضور بانوان در ورزشگاه‌ها دارد اظهار کرد: خير چنين الزامي وجود ندارد.

رئيس سازمان ليگ فوتبال ايران درباره وضعيت بازيکناني که کارت پايان خدمت‌شان مشکل دارد هم تأکيد کرد: در اين باره به نظام وظيفه نامه نوشته‌ايم تا هرچه سريعتر تکليف اين بازيکنان مشخص شود تا ببينيم که آنها حق بازي در ليگ را دارند يا نه، ما منتظر جواب اين نامه هستيم.

وي درباره وضعيت باشگاه راه‌آهن هم خاطرنشان کرد: وضعيت اين باشگاه مشخص شده است و با کنار گذاشتن رئيسي‌کيا از مديريت اين باشگاه بايد مديرعامل جديد مشخص شود.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
تاج: ليگ بانوان پخش تلويزيوني نمي‌شود 1







پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  حضور دوباره بانوان سوری در ورزشگاه آزادی/عکس
  سوم خرداد آخرین مهلت اعلام نمایندگان هندبال بانوان ایران برای باشگاه‌های آسیا
  تعطیلی ۱۸ ماهه تیم ملی هندبال بانوان
  بانوان پینگ‌پنگ باز ۲ بار تست کرونا می‌دهند
  فرهادی‌زاد: انتظار حداقل ۹ سهمیه المپیک برای بانوان داریم
  پاسخ معاون بانوان وزارت ورزش به درخواست مجوز برای پاورلیفتینگ بانوان
  اتفاقات خوبی در سال گذشته برای بسکتبال بانوان رخ داد
  غفلت ۲ ساله فدراسیون فوتبال از پاداش قهرمانی بانوان/ وعده‌ی بی‌پایان!
  دلیل استعفای نایب رییس بانوان دوچرخه سواری؛ مسوول بودم اما اختیاری نداشتم
  پاورلیفتینگ بانوان به دنبال مجوز قانونی برای آغاز فعالیت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان