امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

10 درگيري تاريخي ؛ کدام بازيکنان داور را زده‌اند؟

#1
درباره پيام صادقيان، اظهارنظرات متفاوتي وجود دارد. گروهي مثل نصيرزاده اعتقاد دارند که صادقيان نبايد اخراج مي‌ شد اما با توجه به تکرار پيوسته رفتارهاي ناهنجار از سوي صادقيان، اخراج توسط اکبريان و اعمال محروميت طولاني مدت، موجه به نظر مي‌ رسد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
10 درگيري تاريخي ؛ کدام بازيکنان داور را زده‌اند؟ 1
____________________________________
به گزارش "ورزش سه"، در سال 1348 (45 سال قبل) مضروب ساختن داور، بي احترامي با انجام رفتارهاي خشن فيزيکي، هل دادن داور و ... شروع شد و در اين عرصه اتفاقاتي از سوي فوتباليست هاي ما در داخل و خارج رخ داده که متنوع است و ما تنها برخي از مهمترين رفتارهاي زشت مورد اشاره را با هم مرور مي‌کنيم:

1. عزيز اصلي: 2 سيلي از هنرپيشه فيلمفارسي، يعني عزيز اصلي، خاطره ساز شد، او هر 2بار با پيراهن پرسپوليس داوران را زد. سيلي سال 48 او به ابوالقاسم حاج ابوالحسن و سيلي سال 49 به ارشد برازنده، هر 2 بار برابر استقلال (تاج سابق) بود. عزيز اصلي در سينماي ايران بازيگر فيلم هاي فاتحين صحرا، پلي به سوي بهشت، پنجه آهنين، تونل، کشتي نوح، بي عشق هرگز، خداحافظ تهران و مامور دوجانبه ...

2. منصور پورحيدري: مدير فني استقلال هم سابقه دار است ... سال 48، سيلي به سعيد صدري! البته او از خوش اخلاق ترين مردان فوتبال ماست.

3. رضا نعلچگر: در بازي استقلال ـ تهرانجوان سال 1361، رضا نعلچگر به رحيم عباسقلي داور خوب آن زمان سيلي زد و 6ماه محروم شد. او که بازيکن تيم‌ملي‌ بود، بعدها تيم‌ملي‌ را از دست داد.

4. علي گيوه‌اي: دروازه‌بان‌ راه‌آهن که کاپيتان اين تيم بود در بهار سال 1356، يک سيلي به داور خوب بازي رشيد حسن زاده زد. او به مدت يک سال از حضور در رقابت ها محروم شد.

5. مرتضي کرماني و مجتبي محرمي: در دقيقه 90 بازي ايران و ژاپن در جام ملت هاي 1992 آسيا، وقتي ايران با گل مشکوک ژاپني ها در آستانه حذف بود، جمال الشريف داور ديدار نادر محمدخاني را اخراج کرد و بازيکنان خسته و عصباني ما را عصباني تر کرد. همه دور داور را گرفتند. محرمي به سابق جمال الشريف لگد زد و مرتضي کرماني گردن او را با ناخن هايش خراش داد. حق اين 2 محروميت يک ساله بود اما همراه اين 2نفر، فرشاد پيوس هم يک سال محروم شد.

6. مسعود غفوري‌هاي اصل: بازي تاريخي 30 دي 73، پر از حرف و حاشيه و فحش و لگد بود اما در آن بازي تنها يک نفر داور را زد! وقتي ابهران خطا روي پيوس را پنالتي به سود پرسپوليس اعلام کرد؛ مدافع جوان استقلال به سوي داور رفت و با 2 دست به سينه داور کوبيد اما در اوج استرس و التهاب هيچ تصميمي مبني بر جريمه او نگرفت!

7. حميد استيلي: در يک خطاي کمتر ديده شده! در ديدار پرسپوليس ـ بانک ملي در ليگ هشتم حرفه اي، در ارديبهشت 78، سيامک بخشي داور ديدار را هل داد.

8. علي کريمي: در بهمن سال 1377، در تورنمنت دان هيل ويتنام علي کريمي به داور ژاپني لگد زد و او هم يک سال دچار محروميت شد.

9. مجيد جلالي: حسين عسگري در ديدار سال 68 پرسپوليس ـ وحدت مور هجوم مجيد جلالي، سرمربي جوان وحدت قرار گرفت، هر چند جلالي به صورت مستقيم عسگري را نزد اما يکي از دوستان خود را که قصد ميانجي گيري داشتند را هل داد و او در برخورد با عسگري موجب برهم خوردن تعادل عسگري شد.

10. پيام صادقيان: شاخ به شاخ شدن پيام صادقيان با اکبريان شدت عمل کمتري نسبت به ساير موارد داشت اما قانون مجازات.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
10 درگيري تاريخي ؛ کدام بازيکنان داور را زده‌اند؟ 1







پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  والنسیا یا آرسنال؛ سردار آزمون به کدام تیم می رود؟
  تئوری عجیب درباره تصمیم جنجالی داور اسپانیایی
  توجیهات سرمربی الاهلی بعد از باخت به استقلال/از داور تا روزه‌داری
  شما بگویید: کدام تیم ایرانی در گروه مرگ است؟
  سرمربی الوحده: داور 2 پنالتی ما را نگرفت
  شما بگویید: قهرمان UCL 2021 کدام است؟
  دیگر همه می‌دانند بیرانوند طرفدار کدام تیم بود!
  شما بگویید؛ قهرمان نیم‌فصل لیگ بیستم کدام تیم است؟+نظر سنجی
Thumbs Down برنده دربی ۹۴ ام(۲۲دی ۹۹ ) کدام تیم است؟پیشبینی کنید.
  بررسی مرگ دلخراش داور جوان در شهرکرد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان