امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

قلعه‌نويي: آن آدم را هرگز نمي‌‌بخشم

#1
سرمربي استقلال گفت: مصاحبه من در جهت حمايت از کي‌روش بود. چون حرف حق زده‌ام، مافيا شده‌ام.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
قلعه‌نويي: آن آدم را هرگز نمي‌‌بخشم 1
___________________________________
امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" همچنان با اميدواري درباره تيمش صحبت مي‌ کند. شروع گفت‌وگوي ما با قلعه‌نويي هم همين جاست، اينکه او چرا به تيم امسال اينقدر اميد بسته است.

سال گذشته چند تيم بوديم

وقتي 35 سال در اين فوتبال هستي و در جاهاي مختلف مربيگري کرده اي و فوتبال انجام داده اي، تجربه اي بدست مي‌ آوردي که راه را به شما نشان مي‌ دهد. حس من نسبت به تيم امسال اين است که يک گروه منسجم هستيم. همين بازي آخر وقتي گل زديم همه با هم روي نيمکت خوشحالي کرديم و همه به تشويق بازيکني پرداختند که پاس گل داد. اين علائم با مربي حرف مي‌ زند. در حالي که پارسال ما چند تيم بوديم و شايد دل ها يکي نبود.

سال خوش قولي

تيم ما هنوز ايرادهاي تاکتيکي زيادي دارد و بدن بچه ها با هم هماهنگ نيست اما بازي جام شهدا به ما خيلي کمک کرد و ما توانستيم نقطه ضعف هاي خودمان را پيدا کنيم. الان مجموعه تيم همه دغدغه شان موفقيت است و اين به بسيار کمک مي‌ کند ضمن اينکه امسال تنها سالي است که همه بازيکنان و کادرفني 30درصدشان را گرفته اند و يکي از علت هاي تيم شدن ما هم همين است. خوشحالم مديران تيم خوش قول اند و سر حرفشان ايستاده اند.

علت شادي بعد گل

تازه آناليز بازي استقلال و استقلال خوزستان را ديده ام و اعتقاد دارم که نسبت به پارسال بهتريم. اما اينکه چرا موقع گل شادي کردم به اين علت است که وقتي حرکت زيباي رمضاني را ديدم و دريبل فوق العاده اش را در آن دقيقه تماشا کردم خيلي ذوق کردم، با توجه به اينکه او يک بازيکن جوان و کم تجربه است. البته گل شهباززاده هم خوب بود ولي حرکت رمضاني واقعا اميدوارم کرد. اين به دليل يارگيري خوب اين فصل ماست که ما از نظر جذب ستاره بازيکن جنگنده و چهره هاي جوان خيلي متناسب عمل کرده ايم. اگرچه مصدوم هايي هم داريم و بعضي ها از بقيه عقب اند، در نهايت امسال يک تيم متفاوت از استقلال را خواهيد ديد.

آقاي آجورلو حرف مرا تاييد کرد

من 2 سال در اصفهان زندگي کردم و اين دو سال جزو بهترين سال هاي خوبم زندگي ام بوده است و از همه مردم اصفهان تشکر مي‌ کنم. بعد از سال اولي که با سپاهان قهرمان شدم آقاي آجورلو و آقاي هدايتي رقم وحشتناکي براي هدايت استيل به من پيشنهاد کردند اما من به خاطر حرفي که به آقاي ساکت زده بودم در سپاهان ماندم.اين مسئله را آقاي آجورلو امروز تاييد کرده و آقاي ساکت هم يکي، دو روز پيش. ماندن من باعث شد يک تيم رويايي در اصفهان درست کنيم.

من آن فرد را نمي‌ بخشم

تيم سپاهان سال دوم من فوق العاده بود و من هميشه حسرت آن را مي‌ خورم. خدا ازشان نگذرد که نگذاشتند سپاهان قهرمان آسيا شود. من هيچ وقت آن آدم را نمي‌بخشم که اجازه داد يک قهرماني به فوتبال ايران و مردم خوب اصفهان برسد، قهرماني اي که حق مردمي بود که هميشه کنار تيمشان بودند.حتي آن وقتها که هفتم هشتم بوديم .

آنها سپاهان اند ما استقلال

سپاهان يک تيم قدرتمند است و نکات مثبت زيادي دارد. تنها تيمي که گل نخورده و 4 گل زده دارد و به حق صدرنشين ليگ است. اما ما هم استقلاليم و مي‌ رويم تا فضا و زمان را از سپاهان بگيريم، ما در بازي جمعه مقابل سپاهان دو هدف دنبال مي‌ کنيم که بايد به آنها برسيم.

من شفاف سازي را شروع کرده ام

من اولين نفري بودم که در فوتبال ايران شفاف سازي را آغاز کردم. کدام مربي است که اعتراف کند بالاتر از سقف قرارداد گرفته است؟ من گفتم و به مسئولان سازمان ليگ اعلام کردم که در اين باره دروغ نخواهم گفت. يک جلسه با آقاي تاج بود که در آنجا به ايشان اعلام کرديم قرارداد من بالاي سقف قرارداد است و اگر نمي‌ خواهيد کارت من را صادر کنيد بگوييد تا من که به عشق مردم به تبريز رفته بودم کنار بيايم و تيم را تحويل بدهم. البته مردم تبريز به من خيلي لطف دارند و هر وقت آنجا مي‌ روم به من محبت مي‌ کنند که دستشان درد نکند. اما ما تيم را آسيايي کرديم ... آن وقت هم هدفم اين بود که اگر کارتم صادر نشود تا زماني که بودم را مجاني کار کنم و کنار بروم اما دروغ نگويم. متاسفانه اين شفاف سازي به مرور به سلاحي عليه من بدل شده آنها مي‌ خواهند من قلعه‌نويي را بزنند.

حرف حق زدم مافيا شدم

آدم هايي درباره من حرف مي‌ زنند که شاخ در مي‌آورم. آدمي که بازيکن براي تيم عقاب برده و از 12 ميليون تومان قرارداد 10 ميليون اش را گرفته ؛ آن وقت عليه من حرف مي زند ... اينها آدم هايي هستند که مردم جنس شان را نمي‌ شناسند و با ديدن نوشته هاي آنها متوجه مي‌ شوم که راه و حرفهايم درست است.

از کي‌روش حمايت کردم

مصاحبه ديروز من درباره حضور لژيونرها در کشورهاي عربي در حمايت از آقاي کي‌روش بود. منظور من اين بود که فوتبال ما اشکال زياد دارد ولي آقاي کي‌روش در جام‌جهاني با اين بچه خوب نتيجه گرفت. ما بايد زيرساخت هايمان را درست کنيم تا سطح فوتبالمان بالا برود تا اوضاع فوتبال از ايني که هست بدتر نشود. سبک بازي ما در جام‌جهاني جالب نبود اما اين فقط به آقاي کي‌روش برنمي گردد. ما اگر زيرساخت ها درست کنيم مي‌ توانيم جزو 20 ها برتر باشيم .مگر واليبال چطور توانست ؟درفوتبال مي‌ توانيم از واليبال بهتر باشيم چون استعداد و زمينه اش مهياست.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
قلعه‌نويي: آن آدم را هرگز نمي‌‌بخشم 1







پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
  علیزاده: تعهد قلعه‌نویی خیال بازیکنان را راحت می‌کند
  باسابقه‌ترین مربی‌های تاریخ لیگ برتر/ قلعه‌نویی در صدر
  قلعه‌نویی: به خاطر تعهدی که داشتم پیشنهاد تیم ملی را رد کردم
  ورود علی پروین به ماجرای دعوای پیروانی و قلعه‌نویی
  شینزو آبه: هرگز نگفتم ژاپن هزینه لغو بازی‌های المپیک را می‌دهد
  پنجعلی: اتهام‌زنی قلعه‌نویی به پرسپولیس کار خوبی نبود
  مدیرعامل سابق سپاهان قرارداد قلعه نویی را لو داد
  پورسرخ: بعد از قهرمانی استقلال زیرآب قلعه‌نویی را زدند
  اقدام تحسین‌برانگیز نکونام؛لیگ برگزار نشود،دستمزدم را می‌بخشم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان