امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بائو: باز هم در لباس آبي افتخار کسب مي‌کنم

#1
ميثم بائو در انتقالي ناگهاني به تيم استقلال خوزستان پيوست.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بائو: باز هم در لباس آبي افتخار کسب مي‌کنم 1
______________________________________
اين بازيکن سابق تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس درباره حضور مجدّدش در يک تيم آبي‌پوش به خبرنگار "ورزش سه" مي‌گويد: «همه به من مي‌گويند لباس آبي به تو مي‌آيد و من هم از استقلال خاطرات خوبي دارم و با يک قهرماني از اين تيم جدا شدم. انشاالله بتوانم باز هم در لباس آبي افتخاري کسب کنم.»

بائو درباره شرايط قراردادش با استقلال خوزستان و تراکتورسازي اين‌طور تشريح کرد: «حدود يک هفته با مسئولان استقلال مذاکره داشتيم و نهايتا پس از پايان هفته اوّل ليگ به توافق رسيديم. من يک سال با تراکتورسازي قرارداد داشتم که به پايان رسيده بود و به عنوان بازيکن آزاد به استقلال خوزستان پيوستم. البتّه هنوز مبلغي بيش از سيصد ميليون تومان از اين باشگاه طلب دارم که پيگير آن خواهم بود و اميدوارم با مسالمت به نتيجه برسد و در غير اين‌صورت از طريق قانوني پيگيري خواهم کرد.»

درباره شرايط تازه در تيم جديدش از بائو پرسيديم که گفت: «همه بازيکن‌ها دوستان و همکاران من هستند و تغريبا با همه آشنا هستم. همشهري قائم‌شهري‌ام مومني هم اينجا هست و با هم رابطه خوبي داريم.» اين بازيکن پيشين تراکتورسازي و شهرداري تبريز در ادامه از رابطه‌اش با ويسي سرمربّي استقلال خوزستان چنين گفت: «تا به حال با آقاي ويسي کار نکرده‌ام ولي صحبت‌هاي خوبي داشتيم و ايشان به من گفتند که هم از نظر اخلاقي و هم فنّي روي من نظر مثبت دارند و مي‌خواهند کمک‌شان کنم و من هم اميدوارم ايشان و مجموعه استقلال هم به فوتبال من کمک کنند. در همين مدّت کوتاه با شرايطي که ديدم باشگاه استقلال خوزستان يک باشگاه حرفه‌اي‌ست و امکانات کاملي دارد. امکانات خوب، کادر فنّي خوب مديريت حرفه‌اي و هر چه بگويم کم گفتم. اميدوارم دو طرف به هم کمک کنيم.»

بائو درباره بازوبند کاپيتاني گفت: «هيچ کجا دنبال بازوبند نبودم. زمان شهرداري تبريز هم اين پيشنهاد به من داده شد ولي من نپذيرفتم و براي من فوتبال بازي کردن و تيم مهم است.» همچنين درباره زمان اضافه شدنش به ترکيب استقلال خوزستان و شرايط آمادگي‌اش اضافه کرد: «شصت تا هفتاد درصد آماده هستم. من بازيکن حرفه‌اي هستم و سعي مي‌کنم هيچ وقت از آمادگي خارج نشوم. هميشه ساک ورزشي همراهم است و در حال تمرينم. ولي به هر حال کمي زمان مي‌برد تا با شرايط تيم، بازيکنان و آب و هواي شهر هماهنگ بشوم. به نظرم يک هفته تا ده روز ديگر آماده حضور در بازي باشم و از هفته چهارم به بعد به بازي برسم.»

در پايان از بائو درباره آينده فوتبالي‌اش پرسيديم که گفت: «من تازه سي‌ساله هستم و هنوز چهار تا پنج سال ديگر مي‌خواهم به فوتبالم ادامه دهم. هر زمان که احساس کنم وقت خداحافظي‌ست اين کار را خواهم کرد و به سراغ مربّي‌گري خواهم رفت.»
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بائو: باز هم در لباس آبي افتخار کسب مي‌کنم 1







پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بارسا 3-3 سیتی: 6 گل به افتخار اونسوئه
  خطیبی: به تیمم افتخار می کنم
  کونسیسائو : به عملکرد پورتو افتخار می کنم
  تمجید اتحادیه جهانی از ستاره کشتی ایران/ گرایی: به این نمایش افتخار می کنم
  این لباس برازنده یحیی گل‌محمدی است
  روزی که کریم باقری لباس پرسپولیس را پوشید
Smile افتخار جهانی برای استقلال 
  رونمایی آل اشپورت از لباس جدید استقلال/عکس
  رونمایی از لباس تیم ملی بسکتبال با حضور صمد نیکخواه و حامد حدادی/عکس
  اریکسن: نمی‌توانم برای بازی در لباس اینتر بیش از این صبر کنم

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان