امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آنچلوتی: جیمز و کروس امشب بازی می‌کنند

#1
سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اعلام کرد که دو خرید تابستانی تیمش امشب در سوپرجام اروپا بازی خواهند کرد.
آنچلوتی: جیمز و کروس امشب بازی می‌کنند 1کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از دیدار سوپرجام اروپا مقابل سویا در کاردیف اظهار داشت: شرایط خوبی داریم. بازیکنانی که دیرتر به ما ملحق شدند زمان کافی برای تمرین نداشتند اما در چند روز اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. تا جایی که می‌توانستیم برای این مسابقه تمرین کردیم. کریستیانو با تمام قدرت و بدون هیچ مشکلی در تمرینات حاضر شد. او هر کاری که توانست برای آماده شدن به منظور شرکت در این مسابقه انجام داد. فکر می‌کنم او فصل را به خوبی شروع خواهد کرد. کروس و جیمز نیز بازی خواهند کرد.
آنچلوتی: جیمز و کروس امشب بازی می‌کنند 1وی ادامه داد: دی‌ماریا تمرین کرده تا برای این مسابقه آماده باشد و کارش را خوب انجام داده است. موضوع جدایی وی از تیم چیزی نیست که الان به آن بپردازم. در اولین نشست خبری حضور داریم و شما دارید درباره برکنار شدن من از تیم صحبت می‌کنید. درست است که مادرید همیشه باید پیروز شود و باشگاه سخت تلاش کرده تا تیمش را تقویت کند. فقط می‌توانم بگویم که می‌خواهیم موفقیت‌های فصل گذشته را تکرار کنیم.
سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: سامی بازیکن رئال مادرید است و تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۵ قرارداد دارد. چیز دیگری نمی‌توانم در این باره بگویم. دی ماریا و خدیرا بازیکنان مادرید هستند. هنوز نمی‌دانم چه تصمیمی درباره دروازه‌بان‌ها بگیرم شاید هم می‌دانم اما نمی‌خواهم به شما بگویم. ایکر در بازی امشب به میدان می‌رود. وی در شرایط خوبی قرار دارد و سزاوار بازی کردن است. وی سال گذشته در لیگ قهرمانان عالی کار کرد.
وی اضافه کرد: بیل اکنون رئال مادرید، باشگاه و شهر را به خوبی می‌شناسد. من فکر می‌کنم بهتر از سال گذشته عمل خواهد کرد. وی از لحاظ بدنی و روحی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. معلوم نیست که امشب بازی کند یا نه. همه درباره به میدان رفتن وی در زادگاهش صحبت می‌کنند اما شاید وی نیمکت‌نشین باشد.
آنچلوتی گفت: بیل یکی از بهترین بازیکنان دنیا است و شکی در این نیست. وی فصل گذشته فوق‌العاده کار کرد و به خوبی فصل را به پایان رساند. جیمز می‌تواند در هر پستی در خط حمله بازی کند. وی می‌تواند در جایگاهش در تیم ملی کلمبیا به میدان برود یا به عنوان هافبک دفاعی بازی کند.
وی درباره جدایی دیگو لوپز افزود: او پیشنهاد خوبی داشت. از او برای تمام کمک‌هایی که فصل گذشته به ما کرد قدردانی می‌کنم و برایش آرزوی موفقیت دارم. احساسات زیادی نسبت به میلان دارم و می‌دانم که او در آن تیم خوشحال خواهد بود.
سرمربی ایتالیایی تأکید کرد: ایکر دروازه‌بان بزرگی است و سال گذشته فصل خوبی را پشت سر گذاشت. او کارش را فوق‌العاده انجام خواهد داد. همه در بازی اشتباه می‌کنند. من هم می‌توانم در انتخاب بازیکنان اشتباه کنم. اشتباه کردن بخشی طبیعی از زندگی است. باید از اشتباهاتتان درس بگیرید. اعتماد کاملی به کاسیاس داریم.
آنچلوتی: جیمز و کروس امشب بازی می‌کنند 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  تست کرونای تونی کروس مثبت اعلام شد
  مجیدی: من و بازیکنانم فقط امشب خوشحالیم
  کروس توپ را با دست روی سر شما می گذارد
  طارمی: بازی با ریوآوه برای من بازی خاصی بود.
  این دو نفر می خواهند روی زیدان را کم کنند!
  پیوس: برخی مدیران و مربیان با هم زد و بند می‌کنند/ اطرافیان دهداری در حد تیم ملی نبود
  خاطره‌بازی با مهاجرانی درباره بازی ایران و فرانسه/ تقابل پلاتینی و ستاره‌های ایران +
  ستین: دوست ندارم بارسلونا را قهرمان لالیگا اعلام کنند
  همه دستمزد می‌بخشند، استقلالی‎ها اعتصاب می‌کنند!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان