امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

امام جماعتی که به خاطر حوری خودش را کشت

#1
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
امام جماعتی که به خاطر حوری خودش را کشت 1 [/img]


شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): در تیتر اخبار روزنامه های عربستانی و یا آنچه که از خبرهای آن ها برداشت می شود ، این است که روزنامه های عربستانی در صدد آن هستند که مردم خود را به سوی گروه های تکفیری و تروریستی سوق دهند و از آن ها به عنوان عامل انتحاری در گروهک های وحشی و تروریستی همچون ˝داعش˝ و ˝القاعده˝ بهره ببرند . امروز (سه شنبه) یک روزنامه عربستانی از انجام عملیات انتحاری توسط سه تروریست عربستانی که یکی از آن ها امام جماعت مسجدی در عربستان است ، پرده برداشت .
به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، به نقل از رهیاب نیوز در تیتر اخبار روزنامه های عربستانی و یا آنچه که از خبرهای آن ها برداشت می شود ، این است که روزنامه های عربستانی در صدد آن هستند که مردم خود را به سوی گروه های تکفیری و تروریستی سوق دهند و از آن ها به عنوان عامل انتحاری در گروهک های وحشی و تروریستی همچون "داعش" و "القاعده" بهره ببرند . امروز (سه شنبه) یک روزنامه عربستانی از انجام عملیات انتحاری توسط سه تروریست عربستانی که یکی از آن ها امام جماعت مسجدی در عربستان است ، پرده برداشت .

روزنامه عربستانی "الحیات" که دفتر مرکزی آن در لندن واقع شده است در چاپ امروز (سه شنبه) بیان کرد : یک تروریسیت عربستانی دو روز قبل به یک ایست بازرسی ارتش سوریه در نزدیکی شهر " جسر الشغور " حمله و خود را منفجر کرد .

روزنامه " الحیات " افزود : این تروریست پس از آنکه در خواب دید یک "حوری بهشتی!" در بهشت منتظر او هست ! فورا عملیات انتحاری انجام داد تا به حوریه خود در بهشت برسد!

این تنها عملیات تروریستی و انتحاری عربستانی ها در دو روز قبل نبود ، بلکه هموطنان این تروریست یعنی " صالح الشقیر " با یک عملیات انتحاری ( بنا بر قول این روزنامه ) به ارتش عراق حمله کرد و هموطن دیگر آن ها به نام " سالم هادی الصیعری " که به ارتش یمن حمله و خود را منفجر کرد .

عامل انتحاری عربستانی به نام " سعود عبدالله العتیبی " ملقب به "ابو معاذ النجدی " که خود را در نزدیکی شهر جسر الغور منفجر کرد ، پس از آنکه عملیات انتحاری انجام داد ، جسد او را به شهر "اشلاء " منتقل کردند . این تروریست در عملیاتی که انجام داد ، حدود 300 نفر را کشت . به گفته این روزنامه ، العتیبی قبل از آن که به عضویت گروهک تروریستی داعش در بیاید ، امام جماعت یکی از مساجد عربستان بود .
پاسخ
 سپاس شده توسط . . . P oo R ! A . . . ، MEHRANA MAHDI
آگهی
#2
آره جون خودش...باش تا برسی بهش
پاسخ
 سپاس شده توسط an idiot


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کدام کشور به خاطر چاقی اقامت نمیدهد؟+عکس
  آیا ماجرای صلح امام حسن (ع) دوباره تکرار می‌شود؟/ پاسخ از رهبر معظّم انقلاب
Heart من به خاطر بایدن و اوباما اینجا هستم
  بازتاب سخنرانی روز قدس امام خامنه‌ای در رسانه‌های عبری زبان رژیم صهیونیستی
  این فرد به خاطر کرونا اولین تریلیاردر جهان شد (عکس)
  اعلام ممنوعیت تردد شبانه در لبنان به خاطر کرونا
Heart ماجرای مکالمه روح‌الله حسینیان با امام زمان!
  اخراج این دختر از کار به خاطر زیباییش (عکس)
Heart جریمه ۸۶ میلیون دلاری بانک کره‌ای به خاطر مراودات مالی با ایران
  استعفای وزیر کشور ترکیه به خاطر اعلام قرنطینه 48 ساعته

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان